Den gule smellen

Reklame | Alexis Mote

Nå vet jeg at mange smiler godt. Noen ler, og rister sikkert på hodet. Jada, jeg vet det. Jeg er håpløs. Min mor er vel den som er mest oppgitt, og som sikkert tror at jeg har ett aldri så lite problem.

Jada, jeg har gjort det igjen. Ei ny jakke er ankommet Odderhei Platå. MEN  jeg har jo med denne nye forberedt meg på vinter og snø. Man må jo være forberedt på at kulden plutselig kan komme, og da skal sannelig ikke jeg fryse. Jada, jeg skjønner at unnskyldningen var veldig tynn. Jeg vet at mange ikke går på den der. Jeg har jo jakker for kalde dager i skapene, men denne jeg fikk denne uken, den er helt fantastisk flott!

Dunjakken er fra Loft. Den er lekker i en nydelig gul farge. Jakken er sennepsgul. Modellen er utrolig god, og den har en veldig god lengde. Jeg skal sannelig ikke fryse på rompa heller. Jeg er veldig glad i jakker som dekker rompa, og det gjør denne. God hette, god armlengde. Passformen er også veldig fin, og det betyr mye. Ytterstoffet er i 100% nylon, og foret 100% polyester.

Dunjakken er så utrolig behagelig å ha på seg. Veldig lett å ha på seg. Det føles ikke som om man bærer mange kilo med seg slik mange dunjakker føles. Det er ikke stort og klumpete. Jeg kjøpte str. 52 i jakken fra Loft, og den måtte jeg ha. Disse jakkene er noe små i størrelsen, så her måtte jeg opp i størrelse. Jeg prøvde størrelsen jeg bruker, men den ble litt for stram synes jeg. Man skal kunne bevege seg fint, og man skal kunne ha en tynn fleece under på veldig kalde dager. Samtidig så ser jeg for meg at man ikke trenger mer enn en overdel under denne jakken. Denne jakken er utrolig god og varm. Dette er ei skikkelig vinterjakke. Jeg gleder meg så til å bruke den. En god venn av meg har tatt bildene, så jeg har sett bedre ut, men jakken ser dere fint, og det er den som betyr noe 🙂

Dunjakken har jeg kjøpt hos Alexis Mote. De har butikk i Oslo, og Moss, og de har en flott nettbutikk. Jeg liker å handle på nett, men prøver absolutt også å bruke butikkene. Det er viktig at vi gjør begge deler. Den personlige servicen er viktig. For mange er det også viktig det og kunne prøve plaggene. Det fine med på bestille på nettet er at jeg kan bruke all den tid jeg ønsker, jeg kan studere bildene, tenke og vurdere. Det er enkelt å bestille, pakken kommer rett hjem, og man kan prøve i ro og fred. Jeg liker å prøve hjemme foran speilet. Mange synes det er stress med retur, men det skjønner jeg ikke helt. Man pakker klærne tilbake i posen, eller pakken man fikk de i, setter på returlappen, og levere på post, eller post i butikk. Det er vel ikke så mye stress 🙂

Dere vet det. Jeg elsker jakker. Jakker i alle farger, og fasonger. Jeg er jo aller mest glad i de jakkene som skiller seg litt ut, jakker i flotte farger. Jeg har mange jakker, noen vil nok si at det er i overkant mange jakker i skapene mine. Der er sååå mye fine jakker! De skriker, og hyler mot meg, og jeg er svak, veldig svak. Jeg gir meg ofte uten kamp selv om jeg vet at der nesten ikke er en cm ledig plass i skapene mine. Nå har jeg fått ei ny, fantastisk jakke . Vurdere du ei ny vinterjakke, så sjekk ut dunjakken fra Loft her : https://www.alexismote.no/p/yttertoy/boblejakker/loft-dunjakke-gul   Alexis har også andre flotte ytterjakker for kaldere dager. de finner du her : https://www.alexismote.no/c/kategori.php?kategori=146&subkategori=181

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg