Lykken kan bli din

Reklame | Schim Jolie

Lykke kan være så mangt. Det trenger ikke være de store ting som skaper den gode følelsen av lykke. For meg ligger lykken i både de små, og store tingene i livet. Mange vil nok mene at materielle ting ikke skaper lykke, det er jeg enig i, men de gir i alle fall en veldig god følelse. Lykken ikke kan kjøpes, men jeg blir oppriktig glad når jeg kjøper meg nye klær, eller ett nytt smykke, eller kanskje ei ny veske. Jeg blir ikke mer lykkelig, men jeg blir glad,  jeg blir stolt, og jeg kjenner på gode følelser. Disse gode følelsene skal man få lov til å kjenne på. Man skal få lov å være glad når man kjøper, eller mottar noe.

I vår skrev jeg om at lykken var et rosa skjerf. Etter det er denne lykken blitt både grå og rød. Skjerf som er slik jeg ønsker at et skjerf skal være. God størrelse, helt nydelig å ha på seg, fantastiske farger, og ett nydelig design. Skjerfet er rett og slett vakkert. Skjerf er noe jeg ofte ikke bruker fordi jeg føler mange er for små, de sitter for tett inntil halsen. Jeg kan fort føle meg kvelt, og så er det liksom noe med den dobbelthaka når skjerfet kommer for tett inntil halsen. Jeg vet jeg er rar, men sånn er jeg bare. Skjerfene mine er helt perfekte. De er lagd i 45 % ull, og 55 % silke. Tenk så nydelig å ha dette rundt halsen. Skjerfene blir også lagt merke til. Jeg får så masse skryt for de. Skjerfene er 140 x 140 cm. Du finner skjerfene her : https://www.thesilkshoop.com/ull-silke

Skjerfene er fra Schim Jolie, og designet av flotte Ingrid Himberg fra Kristiansand. I tillegg til skjerfene i ull, og silke, så designer Ingrid også flotte, og helt spesielle skjerf i 100 % silkechiffon, og i 100% i silkesateng. Skjerfene er helt unike, og designet er helt utrolig flotte bilder tatt av Ingrid Himberg på ulike reiser verden over som da er printet over på  disse flotte silkeskjerfene.  Du finner silkeskjerfene her : https://schimjolie.com/    Det fantastiske med silkeskjerfene er også at du kan bruke de på så mange måter, og du kan få med en egen styleguide som viser hvordan du kan bruke skjerfene på 88 ulike måter.

Kunne du tenke deg ett av de flotte skjerfene fra Schim Jolie? Ingrid og Schim Jolie ønsker å gi bort et skjerf til en av bloggens flotte lesere. Ønsker du å bli den lykkelige eier, så legger du igjen en kommentar på bloggen og forteller meg hvorfor du ønsker å bli den heldige. Hvilken farge kunne du ha tenkt deg? Viktig er det også at du skriver inn epostadressen din når du legger igjen kommentaren.

Julen begynner å nærme seg, så hvorfor ikke gi en av dine nærmeste et skjerf fra Schim Jolie, eller kanskje som en gave til deg selv. Som leser av bloggen får du en supergod rabattkode. Med rabattkoden betaler du kun 599 kr istedenfor 1299 kr. Rabattkoden du bruker er : HEIDI102018

Jeg har rødt, grått og rosa, men det frister med grønt…og sort…og brunt…. 🙂 

24 kommentarer
    1. Ja takk, det grønne skjerfet var lekkert 😍 Nyt dagen, fineste du 😘 Du kledde det rosa skjerfet veldig godt 👌🏼 klem

    2. Vakkert skjerf. Lik lik som deg Heidi – glad i å pynte seg og finner stor glede i fine ting. Et rosa skjerf hadde gjort seg bra i garderoben og ville bli brukt mye

    3. Herremin så nydelige skjerf🤩 Vanskelig å velge da det var veldig mange fine.., men om jeg skulle være den heldige ønsker jeg meg blått, dempet grønt eller grått…eller rødt.. eller grått. Sier det igjen, vanskelig å velge😉 Er lykkelig skjerf eller ei, men blir ikke ulykkelig av å vinne heller😂 Nydelig helg ønskes deg Heidi😊

    4. Ja takk, trenger et godt å varmt,stort skjerf siden jeg alltid fryser..er jeg så heldig vil jeg gjerne ha ett i grått..🙂 ha en superduper lørdag 👌🙂❤

    5. Takk Heidi for fin blogg. Skjerf er noe jeg bruker nesten hele tiden. Lekre er disse. Ønsker deg en fantastisk dag. Her blir det feiring av barnebarnet som fyller 4 år i dag. ❤️

    6. Utrolig vakre skjerf , jeg begyndte å bruke skjerf for kun 1 år siden , nå bruker jeg det mye , jeg kunne gjerne ønske meg ett av disse lekre skjerfene ( det nederste i midten ser ut som sølv/grå) hvis det er fargen så ønsker jeg det om jeg skulle være så heldig å bli trukket ut <3

    7. For noen helt fantastisk flotte skjerf😍
      Elsker skjerf😍
      Myke og store skjerf som jeg kan pakke meg inn i😊
      Bruker skjerf nesten hele året. Alt fra et i ull til et pynte skjerf på våren/sommeren. Er så deilig.
      Hvis jeg skulle være så heldig å vinne,ønsker jeg meg veldig et i marineblått eller helt lyst 😊
      Ha en flott dag 😊

    8. Det var noen flotte skjerf😍Jeg går med skjerf nesten hver dag😊Jeg bruker skjerf fordi jeg syns det er fint og fordi jeg er en skikkelig frysepinne😃😃Ønsker meg et sort skjerf for det passer til alt😊Flott blogg du har😍

    9. Et lekkert rødt skjerf er et herlig blikkfang! Kunne tenkt meg akkurat det, ja!
      Herlig å lese det du skriver, Heidi! 😊klem fra meg

    10. Så nydelige skjerf. Kunne tenkt meg ett grønt selv men mest av alt kunne jeg tenkt meg å gi bort ett til min datter😍 som har flyttet til Båtsfjord. Hun trenger virkelig skjerf for der blåser deg året rundt 🌬😨

    11. Olivengrønt hadde passet meg. Jeg fortjener det like mye eller lite som alle andre, men kan jo slenge på at jeg har bursdag neste uke og at det i går var ett år siden min mor døde.

    12. Det var flotte skjerf, og du passet utrolig fint i det rosa.☺️Det hadde vært stas å vinne et skjerf, fordi det er koselig med noe nytt rundt halsen i møte med høsten. Skulle jeg være så heldig, ønsker jeg det i grått.

    13. Å så mange fine farger, skulle gjerne kunne kjøpt i alle farger… 😊 Min mann sier bestandig når jeg har kjøpt meg nytt skjerf, nu har du ikke plass til fler… 😂 Derfor ga jeg bort flere skjerf ifjor, og gjorde både andre og meg selv lykkelig.
      Mest lykkelig ble jeg i begynnelsen av mai. Da var jeg på UNN i Tromsø, og hadde time. Mens jeg ventet kom en ung narkoman jente for å selge meg et blad, hun så kald og sliten ut. Slo av en prat med henne etter å ha kjøpt bladet, og fikk vite at hun frøys ute. Hun var naken i halsen. Da tok jeg mitt skjerf og ga det til henne, hun ble så glad at hun fikk tårer i øynene. Og jeg fikk tårer i øynene, fordi så lite for meg betød så mye for henne. Vi tar så mye for gitt når vi har penger nok. Så om jeg igjen får mulighet, så vil jeg gjøre det om igjen. 😊 Pluss at det gir meg mulighet for å kjøpe meg selv et nytt… 😉Om jeg skulle bli den heldige, så ville jeg valgt et hvitt ( offwhite? ). 😀
      I Finnmark trenger en alltid skjerf ! 😃❄🌬👍

    14. Det var så mange flotte farger , men tror jeg velger marine blå hvis jeg skulle være heldig 😇

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg