Sort og perfekt

Det er så herlig å føle seg velkledd i en t-skjorte, og det er så herlig å slippe å tenke på om armlengden dekker det den skal. Grevinneheng, løshud og ” muskler ” er dekket, og da kan man senke skuldrene. Jeg vet jeg ikke burde bry meg, men jeg føler faktisk at overarmene mine ikke er så veldig pene, og da vil jeg gjerne dekke de til. Sånn vet jeg mange av dere også har det.

Jeg får så mange henvendelser fra lesere som er på utkikk etter overdeler med god armlengde. Dette har jeg skrevet mye om på bloggen. Det er ikke lett å finne gode, og fine overdeler med en like god armlengde. Jeg fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig å produsere en god lengde på armer når det er så mange som ønsker det. Noen produsenter er flinke, og de skal man rose.

Forrige uke fikk jeg t-skjorte favoritten min i posten fra Alexis Mote. Jeg hadde den i turkis fra før. Nå fikk jeg den i rødorange og sort. T-skjortene er så flotte! Dette er t-skjorter som man virkelig føler seg velkledd og fin i. God lengde, god passform, og disse har den gode armlengden man ofte ønsker seg. Den rødorange er nok enda mer rød enn det kommer frem på bildet hvor jeg har den på, enda finere i fargen i virkeligheten. Bilde under fra Alexis er mer riktig i fargen.

Jeg er høy. Jeg er 178 cm , så jeg kan ha overdeler med god lengde. Jeg liker at overdeler har en god lengde. T-skjortene fra No Secret har en lengde på ca 90 cm, og til meg, så er det en god lengde. T-skjortene går i hele størrelser, og jeg har kjøpt str. 50. Jeg har egentlig ikke funnet en eneste “feil ”  med den, så i mine øyne, så er den perfekt. Jeg kan ikke skjønne at ikke flere kan produsere t-skjorter med en slik lengde på hele plagget, og ikke minst med en slik, god armlengde. T-skjorten  har en veldig god passform, og det gode stoffet får den til å falle veldig fint.

Jeg digger denne t-skjorten! Det er ei sånn t-skjorte som man kan ha mange av. Der er en del dager i løpet av sommeren hvor man ønsker å ta på seg ” ei ordinær ” t-skjorte. Denne er ordinær, men likevel så er den veldig pen, og det er en t-skjorte for flere anledninger, også om man skal føle seg litt pynta. Ett stilig smykke i tillegg, eller et skjerf, så er man klar.

Min store t-skjorte favoritt kommer altså fra No Secret. Årets modell er i 62% viskose, 33% polyester, og  5 % elastan. Stoffet er som sagt tungt, så det faller veldig fint, og t-skjorten sitter dermed utrolig fint på. Armlengden dekker nesten halve armen. En armlengde som dekker det meste av det vi ikke ønsker å vise til omverdenen. Slike t-skjorter liker vi.

Min sorte t-skjorte finner du her : https://www.alexismote.no/p/overdeler/topper/no-secret-topp-sort

T-skjorten i rødorange finner du her : https://www.alexismote.no/p/overdeler/topper/no-secret-topp-rod

3 kommentarer
    1. Disse T skjortene er helt supre, det at de skrår litt ut nedover gjør at de ikke strammer over baken/magen og ikke minst lengden på ermene. Flott at de er litt utringet også, vanlige T skjorter er ofte så stramme i halsen at du får kvelningsfornemmelser!! Den jeg vant her på vårparten har jeg brukt mye, super til tighs også og superlekker mot brun hud😃😍😎👍☀️

    2. Det var veldig fint og se deg i svart og “spriten” opp med farve på veske og evnt sko. Tidløs og stilig synes jeg da🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg