Noe har skjedd

Reklame | Klinikk Nova

Uansett hvilken alder man er i, så er man aldri for gammel til å tenke på seg selv, til å gjøre gode ting for seg selv. Og har man anledning økonomisk, så har man også tiden. Det kalles prioritering. Å ta vare på seg selv betyr ikke at man verken er selvopptatt eller jålete. Å ta vare på seg selv, det å sette av litt tid til seg selv, det er kun positivt. Det gir energi, og masse gode følelser. Jeg har fra jeg var i tenårene alltid tatt vare på huden min. Jeg renser hud morgen, og kveld. ” At du gidder ” for jeg ofte høre. Jo, jeg gidder. Jeg har alt igjen for at jeg har tatt vare på huden min gjennom årenes løp.

Hud for meg er viktig. Huden spiller på lag med meg. Likevel trenger den pleie som ikke jeg alltid kan gi den selv. Uansett hva slags hud man har, så er det viktig å gi den god pleie. Både for å få en finere og bedre hud, og ikke minst til å finne produkter som passer din hud, og som er gode for din hud. Det er ikke alltid den beste ideen og bare ta en ansiktskrem på hylla i butikken.

Jeg har tidligere skrevet om den spennende Green Peel behandlingen som jeg prøver ut i samarbeid med Klinikk Nova. Green Peel er en av de hotteste innen hudpleie for tiden. Green Peel er medisinsk utviklet peeling, utviklet på 100% naturlige virkestoffer, uten kjemiske virkestoffer som irriterer huden. Green Peel inneholder kun rene planter, og urter. Her brukes bla aloe vera, og blæretang. Behandlingene er nr.1 i verden på nettopp hudfornyelse. En rekke kjente personer bruker disse behandlingene.

” Green Peel Fresh Up ” var den første behandlingen jeg fikk. Dette er den mildeste av de tre Green Peel behandlingene og den egner seg ypperlig som en behandling når du trenger “den ekstra gløden”. Den fornyer hudoverflaten og jobber lett innenfra med å fornye huden din. Den første behandlingen var nydelig. Først en skrubb, og så ble det lagt på en maske. Dette var virkelig velvære. Man kjente at huden jobbet på en veldig god måte. Grønn og fin ble jeg , men for en fantastisk følelse det var å ligge på benken, og kjenne at huden fikk god pleie. Det er nydelig å få massert Green Peel’en inn i huden. For ikke å snakke om følelsen etterpå. Det føltes som om huden var ny. Myk og god, og jeg følte den glødet. Jeg følte den glødet lenge. Huden min likte behandlingen.

Nå har jeg vært tilbake på Klinikk Nova, og hudpleier Ingunn. Denne gangen prøvde jeg en annen behandling, Green Peel Energy. Green Peel Energy er den GP behandlingen Klinikk Nova gjør mest av. Den går dypere enn Fresh up og jobber mer i huden. Ingunn brukte en sterkere urteblanding enn sist og hun masserte lengre. Effekten er for så vidt den samme, men den forsterkes i en energy behandling.

Urtene får slippe ned i huden i denne behandlingen, og speeder opp hudens egen fornyelsesprosess. Behandlingen passer for alle, unntatt gravide, ammende og de med hudsykdommer som svekker hudbarrieren. Den virker fornyende og utglattende på huden, noe som gjør den til en svært populær anti-age behandling. Samtidig jobber urtene også anti-innflammatorisk, noe som gjør at også aknehud har svært godt utbytte av jevnlig GP behandling.

Denne behandlingen kjente man jobbet annerledes enn den forrige. Huden ble veldig rød, og noe sår de to første dagene etterpå. Ikke vondt, men man kjente at noe hadde skjedd. Jeg fikk produkter som jeg skulle bruke på huden de 4-5 første dagene etter behandlingen. Da rødheten hadde gitt seg, så merket jeg at noe hadde skjedd med huden min. Huden glødet mer, den så mer frisk ut, og den var mye mykere enn før. Nå er det gått over en uke etter jeg hadde denne behandlingen, og ennå føler jeg at huden ser friskere ut. Jeg føler noe av rødheten som jeg hadde fra før av i huden er borte, eller i alle fall veldig redusert. Gjett om jeg er glad for det! Jeg har også fått kommentarer på at huden ser sunnere ut. Jeg har alltid fått høre at huden min er fin – nå er enda finere, og den føles enda bedre.

Jeg skal ta en ny Green Peel når sommeren er over. En slik Green Peel behandling anbefaler Ingunn at man tar 4 ganger i året sånn ca. Det er virkelig verdt det. Huden er så viktig. Vi må ta vare på den.

Nå er sommeren her, og Klinikk Nova har i den forbindelse lyst til å gi alle som leser bloggen ett veldig godt tilbud. Tar du Green Peel behandling hos Ingunn på Hamresanden, så vil du få 20% ut juni måned. Tilbudet gjelder kun hos Ingunn på Hamresanden. Der er det også grei parkering rett utenfor. Du kan ringe 40099100, og trykke 1, eller bestille direkte på www.klinikknova.no. Dette bør du unne deg.

2 kommentarer
    1. Du er kjempeflink 🙂 Den følelsen med å ta vare på seg selv er deilig. Det er som du sier: Priotering 🙂
      Jeg unner meg også slikt en gang i blant, men det er lett for at det er barna som blir prioritert her. Men det er lov til å ta vare på seg selv uansett om man har barn å forsørge. Ikke alle som har økonomi til slikt, og det er også forståelig. Særlig de som sitter som eneforsørgere.
      Ønsker deg en fin søndag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg