Boxere i store størrelser

Å finne undertøy som sitter fint, og som sitter godt, det er sannelig ikke lett å finne. Jeg er sikkert i tillegg bittelitt kresen, men jeg må ha bh/bh topper som skjuler det meste av valker, og så må jeg ha høye truser. Trusene må gå godt opp i livet sånn at det meste blir skjult, og klemt inne.

Jeg kan overleve med en av Sloggi typene, men min favoritt må jeg til Danmark for å kjøpe. I tillegg til at den er høy i livet, så er den innmari fin med flotte blonder ved beina. Jeg liker at det er fint i tillegg jeg. Jeg liker følelsen av å være fin ytterst til innerst. Jeg kjenner litt på panikkfølelsen hver gang jeg er i Danmark, og nærmer meg Føtex, eller Bilka – tenk om de ikke har favoritttrusen min. Så når jeg først er der, og finner den, så hamstrer jeg.

Stormberg har alltid produsert boxere både til kvinner og menn, men de har aldri gått opp i store størrelse. Nå har Stormberg gjort en endring her, og produsert fire ulike boxere som alle går opp i størrelse 4 XL. Har får du klassisk sort, en med blonder, en med kamuflasjemønster, og sannelig har ikke skogens konge også fått en boxer med bilder av seg selv på.

Jeg har ikke testet alle fire. Jeg har kun testet ” Trones “, sort og klassisk. Jeg valgte 4 XL fordi jeg tenkte at det var min størrelse, men denne ble for stor for meg. Jeg kunne nok ha gått ned i alle fall en størrelse for at den skulle sitte fint på. Denne i 4 XL ble for stor over rompen, og da fikk jeg masse ekstra stoff der som bare blir frustrerende. En mindre størrelse hadde også gjort at den hadde sittet litt mer tett inntil kroppen enn den gjorde. Nå har ikke jeg veldig stor rompe, men om du har litt rompe, så tenker jeg denne vil passe.  ” Steinur ” er en boxer som er beregnet for trening og høyt aktivitetsnivå. Boxeren ” Auglend ” er en finere boxer med blonder øverst.

Jeg var skeptisk til boxeren jeg testet. Jeg var skeptisk til om den var høy nok i livet for våre store kropper, og om den satt godt. Jeg ble positivt overrasket. Boxeren hadde en veldig god høyde, og får jeg riktig størrelse, så vil den også sitte tett og godt. Trones er komfortabel, den er i en myk og finkjemmet bomullskvalitet med spandex. Denne kombinasjonen av myk bomull og elastisk spandex gjør at boxeren er behagelig å ha på.

Egenskaper
  • 95% bomull
  • 5% spandex

For dere som leter etter truser, og som kunne tenke dere boxere, så ville jeg sjekket ut de nye fra Stormberg. Vi er alle ulike, og ønsker ulike ting, men ” Trones ” har høyden, og den føles god å ha på seg.

3 kommentarer
    1. Bra lesestoff😊 men er du som meg og ikke liker boxere så har de gode ( store) truser på Kapp Ahl 😊. Ha en fin dag 😃☀️☀️

    2. Inger Lise T Frivoll: Tusen takk, Inger Lise 🙂 Jeg har vel aldri funnet boxere som har sittet bra, men ned en størrelse i boxerne fra Stormberg, så vil de sitte fint på meg 🙂 Veldig god høyde på de, og veldig behagelige mot kroppen. Takk for tips om truser. Har aldri vært helt fornøyd med undertøyet på Kappahl…. 🙁

    3. Liker godt boxerne fra Stormberg, både min datter og jeg bruker disse. Undertøy fra KappAhl blir slamsete etter vask, dårlig kvalitet🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg