Smykkelykke

Reklame | Collection

Lykke. Smykkelykke. For meg kan et smykke være lykke. Hverdagslykke. De små gleder. Noen synes jeg er rar, men jeg liker å pynte meg. Liker fint tilbehør til klærne mine. Jeg er sikker på at mange av dere har det akkurat slik som jeg.

Lykke var det når det kom pakke fra Collection i posten her om dagen. En pakke med flere nydelige armbånd. Armbånd som er flotte å se på, og armbånd som passer mine håndledd. Det er ingen selvfølge at alle armbånd passer mine håndledd ser du. Jeg er liksom en størrelse for stor både her og der.

Armbånd kan ofte bli for små for mine håndledd, eller at de sitter så stramt at jeg får klaustrofobi. Man trenger ikke være en størrelse for stor for å slite med å få armbånd som sitter pent. Mange har jo kraftige håndledd. Heldigvis er en del armbånd lagd slik at lenken har forlengelse, men langt i fra alle er det. Jeg er veldig glad i disse wrap armbåndene. Disse armbåndene man kan ta flere ganger rundt håndleddet. De er lekre å se på, og fine armbånd for oss som lett kan reagere på metall. Når man har diverse utfordringer, så blir man ekstra våken, og følger ekstra nøye med. Det var sånn jeg fant Collection, fordi jeg stadig er ” på vakt.”

Collection, et norsk firma som selger smykker, vesker og skjerf. Collection selger bla disse wrap armbåndene som jeg synes er så flotte. Collection har en stor kolleksjon av wrap armbånd. Vanligvis må jo jeg bare drømme fordi jeg aldri får disse armbåndene rundt håndleddene mine. De blir for knappe….men det var før. Collection selger nemlig armbånd også i store størrelser, bla disse flotte wrap armbåndene. Armbåndene til Collection kommer i stor størrelse for de av oss som har kraftige håndledd. Armbåndene kommer selvsagt også i ” normal ” lengde. Armbåndene i stor størrelse måler fra 20- 22,5 cm og passer hvis du er inntil ca 20 cm rundt håndleddet.  Wrap armbåndene ligger på rundt 42cm. Prisene er også veldig gode, og nettbutikken er både flott, og enkel å handle i. Her finner du hele kolleksjonen med armbånd i lang lengde : https://www.collection.no/stor-storrelse.html

Her er mine nye armbånd i lang lengde.

https://www.collection.no/stor-storrelse/lekkert-hvitt-armband-1275.html

https://www.collection.no/stor-storrelse/perler-og-kunnskapens-tre-1234.html

https://www.collection.no/stor-storrelse/solv-1196.html

https://www.collection.no/stor-storrelse/lekkert-lyst-wrap-armband-1359.html

Jeg gleder meg til å følge Collection videre. Jeg gleder meg til fremtidige kolleksjoner. Snart kommer det flere nyheter som jeg gleder meg til å vise dere på bloggen. Jeg bruker mine armbånd hver dag. Bytter litt på farger, og stil, og føler meg så vel med de. En størrelse for stor også rundt håndleddene skapte en del utfordringer for meg som liker å pynte meg…men det var før det 🙂

6 kommentarer
    1. Så mye fint ! 😍
      Har samme problem med for tykke håndledd til de fleste armbånd, og blir veldig fornøyd når jeg finner noe som passer. 😀👍Skal definitivt se etter disse…😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg