Påskeaften og flott giveaway

Reklame | Urtemor

Påskeaften, og midtveis i påskedagene. Jeg håper du har fine dager. Vi har hjemmepåske, og benytter dagene til fine turer. Vi har oppdaget nye, fine turområder som vi gleder oss til å dra tilbake til. Det har blåst godt her i sør til nå i påsken, men når man kler seg godt, så betyr ikke vinden så mye.

Jeg er sikker på at mange overvektige kjenner på mye dårlig samvittighet i påsken. Den dårlig samvittigheten er ofte en trofast følgesvenn, og vi sliter mye med samvittigheten i forhold til mat, og aktivitet. Påsken er en tid med mye fridager og sosialt samvær, og da blir det naturlig nok også mye god mat, og mye kos. Jeg tror det er viktig at denne kosen får litt plass. Den skal ikke ha all plass, men gi seg selv lov til å nyte litt, og gi blaffen i den dårlige samvittigheten. Med alle fridager man har i påsken, så har man jo også alle muligheter til å være aktiv. Med eller uten ski, så kan man legge ut på korte, eller lengre turer. All bevegelse er positivt. Har man klart og være noe aktiv i påsken, så har kanskje den dårlige samvittigheten fått litt mindre plass. Selv har jeg hatt både tatt fine turer, og jeg har hatt noen gode treningsøkter, og ingen dårlig samvittighet.

Gjennom å rydde i topplokket, så har jeg lært at det ikke er verdt å bruke så mye tid på den dårlige samvittigheten. Igjen så vet jeg at det høres veldig lett ut, noe det ikke er, men det er mulig å gi den dårlige samvittigheten mindre plass. Fra at jeg tidligere konstant gikk og kjente på dårlig samvittighet, så klarer jeg nå å si til meg selv at det feks er helt ok å kose seg i blant. Får man en sprekk i ukedagene, så er det også helt ok, for jeg vet at jeg ikke gjør den samme feilen dagen etter. Jeg er ikke ute ” og kjører ” selv om jeg koser meg – jeg har kontroll, jeg kommer tilbake på det sporet jeg ønsker å være på. Det er nettopp det å være på rett spor som er så viktig. Det å se valgene man tar, og  det å se konsekvensene av valgene man tar. Jeg mener det er utrolig viktig at man har evnen til å kose seg, og at hodet vårt sier at det er helt ålreit. Å nekte seg selv alt, det skaper bare kaos i hodet, og sjansen for at man lykkes er minimal. Har man lyst på en bit sjokolade, så ta en bit, eller 4, men man trenger ikke spise hele plata.

I dag skal jeg ha en flott giveaway på bloggen. Jeg skal gi bort nydelige produkter fra Urtemor. Jeg har tidligere hatt en giveaway fra Urtemor, men jeg fikk aldri tak i vinneren, så da gir jeg produktene ut på ny. En fin gave å gi bort på påskeaften.

Venninnen min, Marie har drevet med naturprodukter siden 1995. I over 20 år har hun produsert ulike naturprodukter, og blant disse er nok ringblomstsalven det produktet hun selger desidert mest av. Ringblomstsalven ble min lille, reddende engen når jeg slet med sår som ikke ville lukke seg.  Marie er aromateraput, hun er hudpleier, og hun har utdannelse som sykepleier med mastergrad i klinisk helse.

Siste roseninfeksjon, det var da jeg hadde dette såret som aldri ville gro. Såret som fikk åpnet opp øynene mine for naturprodukter.  Jeg prøvde alt apoteket kunne tilby, jeg var på sårklinikken på sykehuset, jeg prøvde medisinsk honning. Ingenting hjalp. Såret ville ikke lukke seg. Jeg var så lei av å rense sår, og skifte Mepore. Jeg var sikkert den som la ned mest penger på Mepore på apoteket den perioden. Det var rett før det gikk rundt for meg at den lille engelen dukket opp. Det var da en god venninne nærmest tvang meg til å prøve ringblomstsalve. Tro meg, hun hadde prøvd før uten og lykkes. Nå var jeg så drittlei sår jat eg sa ja til å prøve. Hadde jeg bare prøvd lenge før. Hadde jeg bare trodd at ringblomstsalven kunne hjelpe meg. Da hadde jeg sluppet masse frustrasjon.  Ringblomstsalven ble min lille, reddende engel. Etter kun kort tids bruk av salven, så lukket såret seg.

Jeg kan ikke få fullrost ringblomstsalven. Listen er etter hvert blitt lang over alle de som har blitt hjulpet med ulike plager ved bruk av ringblomstsalven. Jeg er definitivt ikke alene. Gjenstridige eksemer, sår som ikke vil lukke seg, kløe, gnagsår, såre brystvorter, brannsår, såre barnerumper, og sprukne lepper.  Marie bruker ringblomstsalven som nærende nattkrem, og til å fjerne øyensminke med. Den er god på insektsbitt, og om du er solbrent. Den er flott på hudskader. Mange med atopisk eksem har fått god hjelp av salven sammen med sol, og sjøvann. 100% naturlig. Ingen parabener.Urtemor produserer også håndkremer, fotkremer, leppepomader, deilig bodybutter, nydelig bodypeeling – listen er lang.

bloggen blir det altså påskegiveaway. Jeg gir bort en produktpakke fra Urtemor. En heldig leser skal få ringblomstsalve, håndkrem, fotkrem, leppepomade, og ett deilig bodybutter med mango. Har du lyst på produktene fra Urtemor, så legger du igjen en kommentar på bloggen hvor du forteller at du gjerne vil være den heldige.

Til alle lesere, så gir Urtemor også to gode tilbud : Dersom du kjøper en stor boks med ringblomstsalve ( 100 ml ) til 120 kr, eller håndkremen til 70 kr, så får du Urtemors supergode leppepomade med på kjøpet.Skal varene sendes, så betaler du kun 20 kr i frakt. Du kan legge igjen beskjed i kommentarfeltet på bloggen, så tar Urtemor kontakt med deg, eller du kan gå inn på siden deres på Facebook, og sende en melding der : https://www.facebook.com/BioTeam-Helhetsterapi-127691605882/  Lik gjerne siden også.

 

 

38 kommentarer
    1. Urtemor har de beste produktene jeg noen sinne har prøvd , både reseptbelagte og anbefalte fra apotek, og andre med kjennskap til psoreasiss har jeg prøvd. Men ingen har gitt slik endring som disse produktene og da i serdeleshet ringblomst produktet.
      Er så lykkelig for å ha funnet dette og ønsker selfølgelig å vinne produkter herfra for disse. Lir daglig brukt
      God å glad påske 🐣🌷🐣

    2. Først, ei riktig God Påske til deg Heidi🌷☀️🌷 Jeg blir gjerne med i trekninga av disse produktene!!!😁Kanskje dette er redningen……😁

    3. Har aldri prøvd sånne produkter,hadde vært fint og vinne dette,hsr vært inne og likt siden som har dette ,har en mann som plages med roceca så kansje jeg finner noe bra for hudem hans,god påske til alle sammen

    4. Fortsatt riktig god påske til deg og dine ! 🐣😎🌞
      Det er forferdelig med den dårlige samvittigheten, som kommer når en har gått på en sprekk… Det er så lett å tenke at da er alt ødelagt, så da kan en bare ta litt til… Og så er man inne i runddansen. Men som du sier, en må få lov til å kose seg litt. Bare ikke i store mengder, og hver dag. 😉
      Ønsker veldig å være med på trekningen av urteproduktene ! 🐣😎🌞

    5. Riktig god påske 🐣🐰🌞Har prøvd et par produkter allerede og er kjempefornøyd. Vil gjerne være med i trekningen 🐥

    6. God påske til deg og dine. Vil gjerne vinne dette 😁😁😁 og prøver lykken. Ha en flott dag💥💥💥

    7. God Påske Heidi 🐣☀️ Disse produktene høres spennende ut, har aldri prøvd det men har til tider sår som tar lang tid før de vil gro, pga diabetes. Så det hadde fint å prøve ut 👍🏻😃

    8. Hei 🐤🐤 God påske te deg og dine Heidi 🐤Flotte produkter du gir bort her. Hadde vært kjekt og vunnet det 🙂🙂
      Klem

    9. Fortsatt god påske til deg! Jeg blir gjerne med i konkurransen om disse fine produktene. Ser flott ut. ☺🌱☀.
      Hilde Holtan

    10. Hei og God Påske 😊
      Vil veldig gjerne være med i trekningen av disse flotte produktene 😊
      Sliter med psoriasis i ansiktet og flere steder på kroppen,så hadde vært morro å prøve ut😊
      Ha en fortsatt fin Påskeaften 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg