Nydelige kjoler til store kropper

Jeg elsker prinsessefølelsen, og jeg brenner for at vi som er en størrelse for store også skal kunne føle oss som prinsesser i blant. Om vi ikke føler oss som prinsesser hver eneste dag, så skal vi føle oss flotte, og vakre. For det er jo nettopp det vi er! Vi er flotte. Vi er vakre. Om du føler at speilet geiper til deg, og at styggen på ryggen forteller deg at du er den styggeste, og tjukkeste, så geip tilbake, rett ryggen, skyv styggen ned i søla, og vis deg selv at du er alt annet enn stygg, og tjukk!

Velværefølelsen, det å kjenne at man går med rak rygg, og smiler til verden, den er så fantastisk! De dagene hvor det meste stemmer, de dagene smiler jeg fra øre til øre. Jeg snakker ikke om å være innbilsk, og tro at man er noe mer enn det man er, eller bedre enn andre, men jeg snakker om å føle deg bra nok med alt det innebærer. Nå skal ikke jeg prøve å innbille noen av dere at jeg går rundt og føler meg vakker, og flott hver eneste dag, men jeg kjenner mer på den følelsen nå enn jeg noen gang har gjort. For all del, jeg føler meg ikke som noen skjønnhet, ikke sånn billedlig vakker, men jeg kan føle på at jeg bærer kiloene mine på en bra måte, og at kiloene mine ikke skal få lov til å gi meg følelsen av å være stygg og feit. Jeg føler meg bra nok selv om jeg er en størrelse eller flere for stor i manges øyne.

Jeg får mange henvendelser fra fortvilte lesere som skal i konfirmasjoner, brylluper, eller andre større tilstelninger. Lesere som føler de kun har sorte søppelsekker i skapene, og som tror at de omtrent må melde avbud fordi de ikke kommer til å finne klær til disse store anledningene. Gjennom bloggen min, så har jeg vist dere at det er helt feil. Der er en hel verden der ute med flotte selskapsklær. Man kan virkelig skinne også som en størrelse for stor. Jeg har tatt dere med til Snefrids Hus hvor man finner de flotte selskapskjolene for de store anledningene som for eksempel brylluper. Her snakker vi gallakjoler, og hos Snefrid går kjolene høyt opp i størrelse.

Jeg har på bloggen vist dere en del av det store utvalget av selskapsklær som KK Design har ( Kirsten Krogh ). KK Design har ett helt fantastisk utvalg av kjoler, og selskapsklær. KK Design har så utrolig mange flotte design, så flotte farger, og klærne har en fantastisk passform. Dette er selskapsklær som alle ser flotte ut i. Korte og lange modeller. Den såkalte tryllekjolen er jo ett veldig bra eksempel på nettopp det. Spør etter tryllekjolen i butikken, og du vil skjønne hva jeg mener. Jeg venter på min tryllekjole i disse dager. Jeg valgte lilla, og jeg gleder meg stort. KK Design er dansk, og har ett stort fokus på passform. For KK Design er det viktig at alle kvinner skal kunne se flotte og feminine ut uansett størrelse. Kjolene går fra str. 34 – str. 56. KK Design er bevisst på plassering av mønster og detaljer sånn at kvinner får en flott, og velproposjonert figur.

På bloggen i dag skal dere få se ett lite utvalg av vårens kjoler som nå finnes i butikkene. Du vil se at mulighetene for å finne en kjole til den helt spesielle anledningen, den er så absolutt tilstede.

Butikkene fylles nå med kjoler, og selskapsklær fra KK Design. Trenger du en kjole til den helt spesielle anledningen, så bør du ta turen og se på butikkenes utvalg. KK Design har også selskapsbukser, fine topper, og jakker. Her får du også flotte sjal som passer til kjolen dersom du velger en kjole som du føler har for kort armlengde. For deg som er på jakt etter selskapsbukse med vide bein, så har KK Design buksen for deg. Lekker selskapsbukse som også jeg med mine tømmerstokker passer. Du finner KK Design her : https://www.godske.com/brands/kk-design og på Facebook : https://www.facebook.com/kkdesignnorge/  Kjolene og selskapsklærne finner du i din stormotebutikk. Alexis Mote er blant butikkene som har ett veldig godt utvalg fra KK Design, og det kan du se her :  http://www.alexismote.no/merker.php?produsent=19

4 kommentarer
    1. Masse nydelige selskapskjoler her. Å føle seg vel er så viktig, også for oss som er flere størrelser for stor. I perioder har jeg det bra med meg selv, og kan kjenne på den gode følelsen. Men så har jeg perioder der jeg virkelig må lete for å finne frem de positive og gode tankene. Man behøver ikke å øve seg på å kjenne seg mislykket. Den følelsen dukker bare opp, helt uanmeldt. Men man må øve seg på å tenke de gode, positive og oppbyggelige tankene. Da kan man også stråle like mye enten man er str 34 eller 56, eller midt i mellom.

    2. Kari Elise: Hei Kari Elise :-).
      Alexis Mote i Oslo og Moss har mye fra KK Design. Eller på nett: alexismote.no
      Jeg vet at også PIP Stormote selger endel av disse kjolene. Det samme gjør Nais i Lyngdal.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg