Romjulsdager

Så er romjulen her. Det blir dager med mer samvær med familie, god mat og avslapning. Det blir nok også tid til å kjenne på den dårlige samvittigheten, men ikke som den gjorde før endringsreisen min startet. Jeg føler jo helt klart at godteriet, og riskremen har lagt seg på sine bestemte steder på kroppen, sånn godt synlig, men tankene gnager ikke som de gjorde før. Alle valgene som tas er mine, og er de dumme, og idiotiske, så er de like fullt mine. Akkurat det er også irriterende egentlig. Kunne man ikke hatt noen man kunne lagt skylden på i det minste? Man leter nok, men det nytter ikke.

Treningen på Rona skifter straks eier. Spring forlater Rona, og Bare Trening overtar. Treningene på Rona blir basert på kun egentrening. Her blir det nå ingen gruppetimer, noe som igjen er helt perfekt for meg som ikke lengre går på gruppetimer. Jeg er vant til å trene alene, så endringene som skjer på Rona, de vil ikke bety noe som helst for meg. Jeg fortsetter som før med egentrening 4 ganger i uken, kanskje øker jeg med en dag. Ett stort pluss med den nye eieren som kommer inn er utvilsomt åpningstidene. Nå kan man trene fra kl.05 hver dag. Jeg slipper å vente til kl.08 på tirsdager, og torsdager, og jeg slipper å vente til kl.09 i helgene. Treningssenteret stenger dørene den 27.desember, og holder stengt til den 8.januar grunnet ombygging, så her må nok hjemmeutstyret mitt inn å redde meg noen dager mens dørene er lukket. Det er ingen sjans i havet for at jeg skal være uten trening frem til 8.januar. Lysten hadde sikkert vært der, men samvittigheten sier heldigvis noe helt annet. Jeg er nødt til å fortsette den gode jobben jeg har gjort om jeg skal få en lettere kropp, og ett enda bedre fungerende hode. Jeg vil videre fra der jeg er nå. Jeg vil fortsette å kjenne på at jeg mestrer, at jeg kan og at jeg lykkes. Jeg vil fortsette å se kroppen endre seg positivt.

Jeg skal fortsette å blogge. Jeg skal fortsette å ta dere med inn i min hverdag på godt og vondt som en størrelse for stor. Jeg skal fortsette å være dønn ærlig. Dere skal fortsatt få lese om kamper jeg vinner, og kamper jeg taper. Jeg skal fortsette å blogge om klær, gi dere gode tips. Kanskje kan jeg fortsette å inspirere, kanskje kan jeg motivere? Det blir nok ikke blogginnlegg hver dag slik det har vært i desember, men jeg fortsetter med mine faste bloggdager : mandager, onsdager, lørdager og søndager. Jeg håper du fortsetter å kommentere, fortsetter med å sende meg meldinger, fortsetter med å spørre.

I morgen er det mange som starter salget, og selv om min mor rister på hodet over klesinteressen min, så skal jeg på salg. I morgen starter Nais i Lyngdal salget, så i morgen skal jeg bort dit en tur. Ikke at det er noe spesielt jeg skal ha, men salg er alltid spennende. At det alltid dukker opp noen godbiter, det gjør det alltid.

På julaften lå der en valgfri kjole fra norske Levolution bak vår aller siste luke. Levolution har virkelig mye flotte kjoler! Den heldige vinneren som nå kan få se på ny kjole, det ble : MARGARETH HOLDØ !! Gratulerer så masse, Margareth! Jeg tar kontakt i løpet av dagen.

Allerede til lørdag, så blir det en ny, flott giveaway på bloggen – det er bare å glede seg. En flott gave fra Bærre Lækkert skal deles ut til en heldig leser.

Nyt romjulen <3

 

14 kommentarer
    1. God romjul Heidi.
      Gleder meg til og følge deg videre.
      Du er så utrolig flott både på innsiden og utsiden.
      Du inspirerer og viser at det nytter.
      Nyt dagen og kos deg på salg😁😁
      Mvh Anne May Kvelland

    2. Det er godt å høre at det ikke gnager i samvittigheten din i jula.
      Vi må kunne kose oss ekstra da 😋 så får du bare kjøre på etter nyttår hvis det det ble noen kilo eller gram. Husk at det ikke er det som er utenpå oss, men det som er inne i oss (godhet, omsorg, humør og humor) som teller. Mine venner og familie er like glad i keg om jeg er tynnere eller tykkere 😃
      God romjulstid

    3. Go morn, nyt denne flotte romjulstiden. Nå har jeg gjort min plikt så blir bare kos resten av tiden❤️

    4. Du skriver så flott Heidi,er så koselig og følge din blogg noe jeg skal fortsette med i 2018,ha en fortsatt fin romjul og ett flott nyttår håper vi på❤

    5. Godt at flere har kost seg med riskrem ++ 😉😄 363 dager til neste julaften 🙊så det er mange dager å gjøre det “godt” igjen.
      Riktig god romjul, kos deg på salg (heldiggris, jeg skal jobbe 😏) og så ser jeg frem til å følge bloggen din videre 😀❤

    6. Fristelser er det mange av i jula. Men det er tiden fra januar til jul som teller☺️
      Godt å høre at du fortsatt skal blogge ☺️
      Klem Gunn

    7. Anne May Kvelland: Kjære Anne May. Tusen, tusen takk for flotte ord som går rett i hjertet på meg <3 Takk for oppmuntring, for at du heier på meg og for at du er den flotte personen du er <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg