Fra meg til deg

Mandag var en spennende dag for meg med siste undersøkelse av lymfebeina mine. Undersøkelsen ga meg mange viktige svar. Svarene var såpass at jeg nok trenger litt tid til å tenke, undre og fordøye. Jeg skal skrive mer om dette på bloggen til lørdag. En ting er jeg evig takknemlig for, og det er at jeg endelig er blitt tatt på alvor, og at jeg har blitt møtt av fantastiske fagfolk.

Denne uken dag har jeg en flott giveaway på bloggen. Ett av høstens flotte plagg fra Zhenzi kan bli ditt. Zhenzi har i høst en spennende høstkolleksjon, og denne uken gir jeg bort en flott poncho i en av høstens farger. Ponchoen er i en nydelig, grønn farge, og ponchoen ser nesten ut som en genser. Ponchoen er så myk og herlig å ha på seg. Herlig over en topp, eller tunika. Ponchoen er i chenille, den har knapp i hver side slik at man får armer på den, og den har en herlig hals. Den er så fin!! Zhenzi får fra str. 42 til str. 58.  Har du lyst på den flotte ponchoen? Høstens poncho fra Zhenzi kan bli din om du legger igjen en kommentar på bloggen. HUSK AT DU SKRIVER STØRRELSEN DIN, OG EPOSTADRESSEN DIN!! Jeg gleder meg til mange kommentarer – Lag deg en god lørdag !

Jeg liker Zhenzi, og det gjør jeg av forskjellige grunner. Zhenzi har vært på markedet lenge, og det betyr også at de gjennom årene har lært mye om hva god stormote er. Zhenzi er dansk, og danskene kan dettte. Når det kommer til Zhenzi, så skiller de seg ut når det kommer til pris. Zhenzi har lagt seg på veldig gode priser, og det betyr helt klart veldig mye for veldig mange. Ett  stort pluss med Zhenzi er også at de går opp i str. 58, noe som betyr mye for veldig mange.

Har du lyst på den flotte, grønne ponchoen? Tenk så flott å ha denne på deg utover høsten!! En hyggelig kommentar, e-postadressen og størrelsen din, og du er med i trekningen. Jeg trekker en heldig vinner til lørdag 🙂

 

 

22 kommentarer
    1. Godt å høre at du blir tatt på alvor. Det er alfa og omega uansett om utfordringene ikke er over. Hvis jeg skulle være heldig å vinne, ønsker jeg str 46-48.

    2. Hei Heidi
      Så bra at du har følelsen av å bli tatt på alvor. Det er sånn det skal være, spent på innholdet i bloggen kommende lørdag. 😀 Idag har min fibro-lipølymfødemkropp streika fullstendig, så det jeg orker er innimellom å følge litt med på nettet. Har idag avsluttet en dialog med en journalist som skriver for KK, kommer en artikkel om lipødem, lipølymfødem og lymfødem i bladet snart. 😉
      Ønsker selvfølgelig å være med på trekningen om ponchoen, nydelig grønn farge ! Str 44, om jeg skulle være heldig.
      Ønsker deg en fin dag ! 😀

    3. Gjerne vinne denne nydelige ponchoen. Mangler greit utetøy og sitter i rullestol så lange tykke,stive jakker er ikke så enkelt
      Størrelse 52/54

    4. Åhhh…..såååå godt at du blir tatt på alvor🤗🤗. Ponchoen ser superdigg ut, men er ikke så glad i grønt jeg da😂😂. Vet du om den finnes i andre farger og evnt hvor jeg kan få tak i en slik? Ønsker deg en så god dag som mulig😃 Klem

    5. Hei! Fantastisk å høre at du blir tatt på alvor, og gleder meg til å lese mer om dette i ditt neste blogginnlegg 👏🏻 Jeg har lipolymfødem og har ikke kunnet bruke kompresjonsstrømpebuksene jeg har fått via fysioterapeut, får mer smerter med dem på. Men, så ble jeg tipset om Superbubblisar, og mine ben er nå så happy at det er en fryd. Du kan lese om Bubblisdamen i siste Lymfeposten. Leste også der en fin reportasje om deg. 👍🏻
      Jeg kunne tenkt meg å vinne denne fine ponchoen i str 42.

    6. Glad for og lese at du blir tatt på alvor, og ønsker deg alt godt. Fint og følge deg. Du skriver så “levende” 😊
      Ønsker meg en i str. 48.

    7. Så glad på dine vegne at du har fått noen svar, kanskje med +/-, men uansett det å bli sett, forstått og tatt på alvor er kjempe viktig 👏😃 håper at tankene dine denne uka vil gi deg ro og aksept som du kan leve med videre 😉❤
      Jeg skal begi meg utpå noe om to uker som jeg har blandede følelser for, så jeg kjenner meg igjen i en god del av innleggene dine 🙊😏
      Ponchoen er lekker, og tenker at str 52 ville være helt topp 😀

    8. Line Staavi: Jeg er så utrolig glad for at jeg endelig blir tatt på alvor – det er en utrolig god følelse! Ponchoen er sååå herlig! Dessverre så tror jeg den kun kommer i grønt. Kunne ikke se den i andre farger i katalogen, eller på nettsiden, men kan sjekke med Zhenzi 🙂 Ha en nydelig lørdag, Line!! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg