Herlige Yoek

Jeg husker det var kjærlighet ved første blikk. Jeg falt pladask. Yoek produserer klær helt etter min smak, og er definitivt blitt en av mine store klesfavoritter. Yoek sier kvinne med store bokstaver! Her er det virkelig kvinnelige, og feminine plagg. Her er det eleganse selv i hverdagsplaggene. Her er det farger, her er det flotte print, og design, og her er det en fantastisk passform. Yoek har utvilsomt dyktige designere som vil at plussize kvinner skal føle seg som de flotte kvinnene de er.

Yoek er et design fra Nederland, og det er nå over 30 år siden Johanna Timmer etablerte Yoek med det mål for øyet at alle kvinner, uansett størrelse skulle kunne føle seg vakker, og ikke gjemme seg bort. Hun bestemte seg av den grunn for å produsere kolleksjoner fra str. 38 – 58. I dag selges Yoek over hele verden, og de åpnet sin egen nettbutikk i 2011. Hvert år produseres det 4 kolleksjoner + en Black Label kolleksjon.

Klærne fra Yoek sitter så utrolig fint på min store kropp, og når jeg ser meg i speilet, så ser jeg at det sitter slik jeg ønsker. Yoek produserer klær som lar oss kvinner være kvinner. De er feminine, og de har en eleganse over seg som jeg liker så utrolig godt. Jeg synes vi kvinner skal være kvinner. Vi skal være feminine, og vi skal være flotte. Vi kan godt være elegante, og ha vår egen stil. Nettopp dette er viktig for Yoek. Skal jeg finne noe negativt med Yoek, så må det være prisen. Yoek ligger nok i øverste del av prisskalaen, men at det er kvalitet tvers igjennom, det er det ingen tvil om, og klassiske plagg har man lenge.

På bloggen i dag ser dere to helt nydelig plagg fra høstkolleksjonen til Yoek. Tunikaen i gull, og sort er en av de nydeligste tunikaene jeg noen gang har hatt. Den er så lekker! Den er virkelig et syn for øyet, og i tillegg er den fantastisk å ha på seg. Jeg bestilte XL, noe som ble altfor stort, men jeg har en utrolig flink sydame som har sydd den inn slik at den nå sitter akkurat slik den skal. Så jeg er en L i Yoek sine klær.

Yoek har også veldig mange flotte jakker i kolleksjonen sine. En av høstens jakker ser dere her. Dette er en jakke man har på seg inne, en type dressjakke om man skal prøve å sammenligne, men med rund hals. Igjen må man se på detaljene. Egentlig en klassisk sort jakke, men sjekk de utrolig fine detaljer nederst. Detaljer som gjør så mye, og jakken i str. L sitter som et skudd.

Det er noen stormotebutikker rundt forbi i landet som har Yoek, og noen av de har også litt fra høstens flotte kolleksjon. Dessverre har Yoek nå bestemt seg for å legge ned salget i Norge, i alle fall for en periode, så det betyr at man må bruke nettbutikken deres fremover på de neste kolleksjonene. Nettbutikken er enkel å bruke, og med rask levering til Norge. Nettbutikken finner du her : https://www.yoek.com/

10 kommentarer
    1. Nydelig 😍Og du stråler som vanlig👍Selges dette merket bare på nettet? Eller hvilken butikke? Ha en flott mandag , uansett vær 🤗

    2. Dagny: Jeg elsker Yoek! Fine snitt, og en utrolig god passform. Det er noen butikker som selger Yoek. Cinderella på Gjøvik har Yoek, PIP har litt, Nais i Lyngdal har hatt, men usikker på om de har hatt inn noen fra høstens kolleksjon.

    3. Yoek er flott, men litt dyrt synes jeg. Men for all del, nydelig tøy. Flott til spesielle anledninger når du vil ha noe som ikke alle andre har 😊

    4. Randi Kokkerud: Er veldig enig med deg, Randi – Yoek er ett veldig dyrt merke. Det er ikke det merket man har fullt av i klesskapet, men noen plagg har fått plass. De har virkelig mye lekkert etter min smak i alle fall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg