Tekniske problemer, men en ny gave ligger nå klar <3

I dag var det tekniske problemer på blogg.no sin side da jeg satte meg ned for å skrive i dag morges. Nå er siden oppe og går, så da må jeg legge ut luke nr. 15 her også 🙂 En del av dere har allerede kommentert på bloggens Facebook side, så i morgen trekkes vinneren blant kommentarer både her, og på bloggens Facebook side. Ikke bare når det tekniske svikter når man skal bruke det 🙂

Bak gårsdagens luke på kalenderen vår, så lå det et gavekort på 500 kr fra Ellinors Stue på Tveit her i Kristiansand. Mange ønsket å vinne gavekortet, og den heldige vinneren ble : THERESE LØVSETH!!! Gratulerer så masse til deg, Therese!! Jeg er sikker på at du finner noe veldig fint for gavekortet hos Ellinor. Jeg har sendt deg mail 🙂

Bak luke nr. 15, så finner vi en nydelig topp fra den norske produsenten Dia Dia. Dia Dia har klær for kvinner fra str. 36 til 52/54. Flere butikker landet over selger varer fra Dia Dia. Her jeg bor, så vet jeg at Siri på PIP selger Dia Dia ( og sikkert også PIP Stavanger ), men det er butikker fra helt sør til langt nord som selger Dia Dia sine flotte produkter. Ta kontakt med din butikk for å høre, eller ta kontakt med firmaet for mer info om butikker. Dia Dia sin kolleksjon består av kjoler, bluser, tunikaer, topper, skjørt, jakker, og tilbehør. Du kan lese mer om Dia Dia her :https://www.facebook.com/diadiadesign/
De har også nettbutikk, og den finner du her : http://diadia.tabetalt.no/

I dag er det altså en flott topp som er bak dagens luke. Vil du bli den heldige vinneren, så legger du igjen en kommentar 🙂 I dag må du også oppgi størrelsen din, og da gjerne i tall. Bruker du 42, 46, 50…?? Dia Dia toppene begynner på small som vel skal tilsvare 36/ 38, og største størrelse er da 52/54  Toppen du kan vinne er Dia Dias bestselger modell. Veldig fin topp med lag-på-lag effekt. Faller fint på og veldig flatterende. Nydelig sort blomstrete mønster. Denne toppen passer fint til skjørt og sorte bukser.
Da er det bare å legge igjen en kommentar. HUSK størrelse, og husk epostadressen din!!! Kanskje er du den heldige vinneren av den flotte toppen!! Toppen har en verdi på 700 kr .

Jeg gleder meg til mange kommentarer, og jeg gleder meg til å trekke ut en heldig vinner i morgen tidlig!! Uvant å skrive så lite som jeg faktisk gjør i dag, men dagen ble ikke helt som planlagt, og akkurat nå er det bare å få bloggen publisert 🙂 Mer i morgen, og da er det også en ny, flott gave som venter 🙂 Ikke stress for mye, prøv å senke skuldrene, prøvd å kos deg  førjulstiden, og lag deg en nydelig torsdag!!

 

12 kommentarer

Siste innlegg