I morgen skjer det!

Åååå, bare en dag igjen! Jeg gleder meg som en unge jeg til 1.desember, til ventetiden, og ikke minst, så gleder jeg meg sååå masse til bloggens adventskalender som vi åpner første luke på i morgen!! Jeg har jobbet lenge for å få til denne flotte kalenderen. Mange mailer, mange telefoner, og mye planlegging, men du verden så flott den er blitt! Hver dag frem til 24.desember skal jeg dele ut gaver til dere som følger bloggen, og noen dager er det flere gaver bak luken. Verdien på alle gavene er ca 25000 kr!! Er det rart jeg gleder meg til å åpne den første luken i morgen?  Jeg blir også glad om du deler utover i desember. Det blir ingen konkurranser for å være med i trekningen, det holder å legge igjen en kommentar på bloggen. Det du MÅ huske, det er for det første å legge igjen mailadressen din slik at jeg lett kan få tak i deg om du skulle være en heldig vinner. Det er mange med samme navn, og uten mailadresser, så kan jeg fort slite med få tak i den riktige vinneren. Når det er spesifikke plagg som deles ut, så må du også oppgi størrelsen du bruker, det for å gjøre mitt arbeid det for å gjøre mitt arbeid litt lettere. I morgen braker det løs – gled deg!!

Denne røde, fine julekjolen/tunikaen jeg har på meg her er fra Boheme, og Alexis Mote.

 

I noen ting, så kan jeg nesten føle meg som et barn. Jeg ELSKER pakker 🙂 Nå som julen nærmer seg med stormskritt, så er det bare å glede seg til gaver, masse gaver 🙂 Jeg er ikke kravstor, og må ha dyre, flotte ting, men mye pakker er veldig moro…nå er det sånn at jeg er minst like glad i å gi gaver som å få, så jeg storkoser meg med å lage adventskalendere, og handle julegaver. Jeg legger mye i hver eneste gave. Jeg er nok ikke den som ” bare kjøper noe “. Jeg ønsker å kjøpe noe som jeg vet at vedkommende vil like, og bruke. Min bedre halvdel har nok gitt opp å være med på julehandelen for lenge siden, for det går nok mye tid, og det er ikke bare en butikk som blir besøkt. Man må jo få et overblikk over hva de forskjellige har før man bestemmer seg. Jeg bruker også god tid på å pakke inn gavene, og prøver å finne både papir, bånd og koselige detaljer som kanskje gjør at gavene skiller seg litt ut fra mengden. Så som dere skjønner, det er like stor glede i å gi som å få, men jeg må bare være dønn ærlig på at jeg ELSKER gaver, og begynner å kjenne på julegleden, og den fine ventetiden <3

Hvert år lager jeg pakkekalender til min datter. Jeg synes det er supermoro å bruke god tid på å finne 24 gaver til henne. Selv om hun nå er 22 år, så får hun fortsatt pakkekalender, og det skal jeg fortsette med å lage til henne. Kalender har jo ingen alder 🙂 Jeg bruker nok mer enn 30-40 kr pr.pakke, så det blir sånn sett en dyr kalender, men hun er verdt det 🙂 Det hender jeg lager kalender til flere enn henne slik som jeg gjorde i fjor, og har gjort i år. I år har jeg lagd 4 pakkekalendere: en til min datter, en til kjæresten hennes, en til min bedre halvdel, og en til min kjære mamma. Det hender jeg også får pakkekalender, og det er jo ikke til å legge skjul på at det er stor stas. Min kjære sliter nok med å finne disse 24 gavene, og jeg kan se for meg hvordan han svetter, og lider for å finne disse små, koselige gavene som jeg skal ha i adventstiden, men i fjor fikk han veldig god hjelp av min datter som ordnet en helt fantastisk flott kalender til meg 🙂  Jeg er vanskelig å kjøpe til sies det, og jeg ser faktisk den. Jeg er nok ingen lett person å kjøpe gave til…ikke at jeg er kravstor som fortalt tidligere, men jeg har liksom mine ting, og mine merker jeg bruker på det meste, og da ser jeg at det fort kan bli en utfordring. Jeg har jo også min stil, og smak, og vet veldig godt hva jeg liker, og ikke liker…Om det blir pakkekalender på meg i år, det får dagen i dag vise. Jeg forventer ingenting – det er like moro å gi uansett.

Vi nærmer oss desember med stormskritt. Jeg er godt i gang med alt av forberedelser. Julegaver skal planlegges, og kjøpes, og det er nok ikke alle som er like julete som meg, og som gleder seg til alt dette. Om man bruker tiden litt, så kan det å handle gaver, og forberede julen være utrolig koselig. Om man må kave rundt i ett evig stress, så ser jeg at gleden fort kan forsvinne. Jeg er nok veldig julete, og huset, det ble ferdig pyntet på søndag. Nå er det stort sett kun juletreet som mangler, men det kommer til uken. Hjemme var tradisjonen å pynte treet lille julaften, men den tradisjonen har jeg ikke ført med meg videre til vår familie. Jeg tenker at treet blir pyntet i helgen, så kan det stå å skinne så fint frem til 1.januar. Noen synes dette er forferdelig tidlig, og kan ikke skjønne at vi kan finne på å pynte treet så tidlig, men for oss, så er det viktig å kose oss før jul med alt det innebærer. Den gode, lune stemningen det skaper med et julepyntet hus, det er en stemning jeg ønsker å kjenne på i hele desember….for så fort det blir 1.nyttårsdag, så er det ut med alt som har med jul å gjøre. Da er både julepynt, og juletre borte vekk, og jeg er møkklei jul  🙂

I år som i fjor, så blir det altså en fantastisk flott julekalender på bloggen min. Jeg gleder meg til å glede dere!  For å få til det, så har jeg vært avhengig av at  butikker, og firmaer hadde lyst til å være med i form av å gi gaver som jeg kunne dele ut til dere. Jeg hadde ingen tanker om store, flotte gaver, men en liten førjulshilsen fra meg til dere. Jeg er helt målløs over gavene som er blitt gitt til kalenderen, så dere kan virkelig glede dere til en helt fantastisk desember!!! Hver dag fra 1.-24.desember, så skal en av dere få gaven som ligger under dagens luke, og jeg gleder meg virkelig til å dele ut alle disse flotte gavene!! Noen dager blir det som sagt flere gaver som deles ut. Ingen konkurranse med spørsmål om det ene, eller det andre for at man skal vinne gavene i kalenderen, det holder lenge at du ønsker å være den som får førjulshilsenen fra meg 🙂 En rekke butikker,og firmaer er med på årets kalender. Jeg vil ennå ikke røpe hva gavene er, men jeg vil i alle fall nevne hvilke som er med på å gi årets adventsgaver til dere :

* Alexis Mote  * Nice Size  * Nais  * Mother India  * Ellinors Stue  * Spring Trening  * Sørensen Sko  * Snefrids Hus  * Lingzi  * Cinderella Stormote  * Ciso  * Stormberg  * L’ evolution  * Hjerter  * Zhenzi  * Vita Univers  * Wilhelmines  * Pont Neuf  * Norwex konsulent Torhild Aaas  * Forever Living konsulent Ingrid Pedersen Tveita  * Artistry  * Urtemor  * Helsekilden  * Handberg  * Maxima Mote  * Fant – Norges eneste hundekafe * Dia Dia

Håper mange gleder seg til bloggens flotte adventskalender, og dette er virkelig flotte gaver som plutselig koster ganske så mye, så jeg er skikkelig stolt over det jeg har fått til sammen med glade givere 🙂 Om det blir noen pakkekalender på meg i år, det vet jeg ikke. Jeg har faktisk fått en kalender allerede når jeg tenker etter. Jeg har fått Flax kalender av min flotte mamma.  Jeg har en kalender jeg har veldig lyst på, så det er jo lov å håpe at en snill førjulsnisse kommer med denne som en adventshilsen til meg. Den koster masse, så jeg tenker at det i alle fall er lov å håpe, og drømme. Jeg elsker mange av Bodyshop sine produkter, så kjære julenisse : Jeg har vært skikkelig snill i år, så denne kalenderen kan du godt legge pent innpakket på trappen min. Du kan fint sende den i posten også til meg, ellers så har vi ikke fyret så masse ennå, så pipa er nok også ren, og fin 🙂

 

31 kommentarer
    1. Har fulgt bloggen din en stund og du skriver så mye fornuftig. Adventskalenderen din høres jo veldig fristende og spennende ut! God adventstid og kos deg i et julepyntet hus og daglige trekninger. Så moro å glede en, eller flere, hver dag.

    2. Gleder meg..dette blir spennende 🎁🎅🏽 du er så utrolig flink som står på for oss som følger deg,du fortjener jammen en jule kalender 🌹🌹

    3. Det er så fint å følge bloggen din Heidi. Du skriver så bra om noe veldig mange sliter med. Nå er det bare å glede seg til adventskalenderen, ho ho ho

    4. Tror du og meg er like når det gjelder å pynte og glede seg til jul. I fjor vant jeg shampo og balsam. Blir gjerne med i trekningen i år også. Alltid moro å lese bloggen din Heidi.

    5. Så gøy👍😀jeg er også ferdig med å pynte og juletreet også🎄Koser meg med masse pynt og lys i denne mørketiden 🕯🕯🕯 , og gleder meg til å følge kalenderen din 🙂

    6. Jeg venter hver dag på bloggen din. Du oser av livsglede og det smitter 😀 Ha en strålende adventstid☺

    7. Håper jeg blir trekt ut som en av kalender gave vinnerne. Kjempeflott side, som er gøy og koselig å lese.

    8. Nå var det lenge siden jeg har hatt tid til å lese bloggen din ! men nå er foreldre trygt overflyttet til leilighet, og jeg kan begynne å ta litt hensyn til meg selv igjen etter 6 uker med beinhard jobbing !!
      Nyt adventstiden og kos deg (det ser jeg jo at du gjør alt 🙂 ) Gleder meg til å følge deg i førjulsdagene !

    9. Kjempe artig at du får til en julekalender i år igjen. I fjor vant jeg ett gavekort fra Nice Size. Ble kjempe glad for klærene jeg valgte meg, pluss at jeg måtte kjøpe noe ekstra fra butikken. 😊
      Håper det går like godt for meg i år. Ønsker alle sammen en nydelig og fantastisk adventstid.💝

    10. Linda Hammer: Veldig gøy at du fikk brukt gavekortet til å kjøpe deg flotte klær fra Nice Size!! Det er en flott butikk 🙂 Håper du deltar på kalenderen i år også.

      Håper du får en fin adventstid, Linda! Håper du trives i Danmark 🙂

    11. Hilde Margrethe Mykland: Det er ei herlig tid denne førjulstiden 🙂 Du var heldig i fjor, og kanskje er du like heldig i år 🙂 Håper du følger meg utover i desember 🙂

    12. Hillgunn Busch: Tusen takk for at du følger bloggen min, Hildegunn! Setter stor pris på det!! Kanskje er du en av de heldige som vinner noe flott på kalenderen i år 🙂

    13. Grethe Melløs Helgesen: Tusen takk for veldig fine ord, Grethe – det varmet ! Håper du følger kalenderen utover i desember – kanskje er du en av de heldige 🙂 Ønsker deg ei fin førjulstid!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg