Lekre go’biter

Forleden dag var jeg så heldig at jeg fikk være med å se på vinterkolleksjonen til Pont Neuf. Dere som følger bloggen min vet at jeg elsker Pont Neuf! Danske Pont Neuf kan stormote, og de designer klær som gjør at man føler seg så vel, og ikke minst, så føler man seg fin. Den følelsen er så viktig å kjenne på. Det er ikke moro å kle seg i klær som ikke sitter som man ønsker. Når man ikke føler seg vel, så er det en følelse man går og kjenner på helt til man kan ta av seg disse klærne . Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har gått og kjent på den kjipe følelsen av og ikke føle seg vel. Gjengangeren er oftest at plagget sitter for trangt, eller man føler det sitter trangt, og da går man og drar i plagget, og det sånn ca hele tiden for kanskje klarer man å utvide det…. – kjenner du deg igjen 🙂 Noen ganger føler jeg på at plagget er for kort, og da tror jo hodet mitt at bare jeg drar litt i det, så vil det nok bli flere cm lengre  🙂 Det ser jo ikke særlig smart ut når man hele tiden går og drar i klærne….Vi er rare 🙂 Å føle seg vel har derfor så mye å si på hvordan dagen faktisk vil bli når man går ut døren hjemme.

Det er egentlig ikke lenge siden Pont Neuf kom med høstkolleksjonen sin, og en del av denne har jeg også vist på bloggen. Nå i oktober, så kom Pont Neuf med en ny kolleksjon, nemlig en fantastisk vinterkolleksjon. I og med at vi også går mot jul, så er det naturlig nok en del rødt i kolleksjonen, både ensfarget, og noe mønstret. I kolleksjonen er det kjoler som også kan brukes til tunikaer om man har litt høyde, der er ulike jakker/cardigans, der er skjørt, og bukser. Nok en kolleksjon fra Pont Neuf som jeg blir skikkelig glad når jeg ser. Flotte farger, og fine design. I vinterkolleksjonen så er det som nevnt rødt, der er en nydelig grønnfarge, og ellers går det mye i sort, og grått i stilige design. Her kan du absolutt finne julekjolen, eller juleantrekket. Pont Neuf er tidsløst, og klassisk, ofte med fine sammensetninger av farger, og design. Hos Pont Neuf er det utvilsomt passform, og komfort som står i fokus, og det er rett, og slett bare herlig å ha på seg disse plaggene, og det er en følelse vi alltid er ute etter. Det fine er også at man enkelt kan forandre et hverdagsplagg til et festplagg med litt stilig tilbehør.

Forrige uke fikk jeg se vinterens kolleksjon hos Siri på PIP Stormote her i Kristiansand. Det er flotte Linda Røed som har ansvaret for Pont Neuf her i Norge, og det var så utrolig moro og endelig få møte henne! Linda driver i tillegg også stormotebutikken Wilhelmines som ligger i Vikersund, en butikk som for øvrig feirer sitt 25 års jubileum i disse dager. Det var en spennende, og flott vinterkolleksjon jeg fikk se, og litt bilder er det på bloggen i dag, men hele kolleksjonen kan du se her : http://pontneuf.dk/se-den-nye-vinter-2016-kollektion/ og her : https://issuu.com/agraphiccompany/docs/140916__pontneuf_winter_press_final_da507743bb56fa?e=19333052/38790216

Pont Neuf er ikke bare stormote. Kolleksjonene går fra XS til 3 XL, og det at klærne finnes til de fleste, uansett størrelse, det er ett stort pluss. Det er mange stormotebutikker som selger Pont Neuf. Hør med den stormotebutikken som ligger i nærheten av deg. Er du et stykke unna en stormotebutikk, eller generellt lurer på hvor du kan få tak i Pont Neuf, så kan du kontakte de på Facebook : https://www.facebook.com/pontneuf7430/?fref=ts  Der er ikke noen oversikt liggende ute på nettet ennå, men det er et tips jeg skal bringe videre 🙂 Pont Neuf koster litt, men det er en investering du vil bli veldig fornøyd med. Jeg vet flere av bloggens lesere nå har stiftet bekjentskap med Pont Neuf, og fått en ny favoritt, akkurat som meg 🙂

 

 

 

http://blogsoft.no/index.bd?fa=article.new

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg