Siste mulighet til å vinne lekre sko fra Kastel

Det og kunne gi bort fine gaver til dere som leser bloggen min, det er alltid veldig moro! Når man i tillegg kan gi bort produkter som man selv er blitt veldig glad i, og som man selv vet er veldig gode, da er det jo ekstra moro. Jeg har gitt bort mange flotte gaver, og akkurat nå så har du muligheten til å vinne et par nye sko. Skoene heter Madla, kommer fra norske Kastel, og disse digger jeg virkelig!! 

Jeg vet at der er mange der ute som sliter med å finne gode sko. Ikke bare vi som har lymfeødem, men det er mange med ulike utfordringer når det kommer til sko, og føtter. Derfor blir jeg så utrolig glad når jeg kommer over sko som faktisk kan bety noe for mange! Jeg blir så utrolig glad når jeg finner sko som faktisk passer mine bein, og som i tillegg føles sååå gode på føttene! Den lykkefølelsen kan egentlig ikke beskrives. At en sko kan gi lykkefølelse er sikkert rart for mange, men hadde dere vært i mine sko, så hadde dere forstått hvorfor det betyr så mye for meg å finne gode sko 🙂 Det er nettopp disse gode skoene jeg nå har funnet, og da vil man gjerne dele dette videre til dere som leser bloggen min…og for all del, disse skoene er jo absolutt for alle, og jeg tror mange vil synes skoene fra Kastel er skikkelig fine! Jeg er nemlig nå blitt den lykkelige eier av et par sorte Madla sko fra Kastel, og dette er noen av de beste skoene jeg har hatt. Skoene er så utrolig lette at man nærmest ikke kjenner at man har sko på føttene. Dette er virkelig lettvektssko. Skoene sitter perfekt på mine føtter, og jeg har gått på de en del kilometer nå, og er strålende fornøyd. Ikke at det er disse jeg bruker når jeg er på tur i skog, og mark, men dette er en hverdagssko, en utrolig god hverdagssko, og i tillegg ser den veldig bra ut spør du meg.  Det er Madla modellen jeg har, og den kommer i tre ulike farger. Du kan få den i sort som jeg har, og du kan få den i blått, og grape. Den finnes både i dame, og herremodell, og den finnes også med vinterfor opp til str. 44. Jeg skal definitivt også ha vintermodellen. Da får i alle fall føttene mine en god vinter 🙂

Kastel er norsk design, og bak skoene finner vi designeren Andreas Malo Dyb. Opprinnelig er Kastel ” born and raised ” in Southern California tilbake på 90 tallet. Det amerikanske skomerket trakk inn årene i 2000, og ble vekket til liv igjen her i Norge i 2013. Skoene er beregnet for det norske klima. Det betyr at Kastel skoene bla er vanntett, så her er det bare å hoppe i vannpyttene med skoa på 🙂 Skoene er enkle, de er rene, de har en avslappet stil, og det er komfort i hvert skritt. Skal du ha virkelig gode sko til føttene dine, så er min varme anbefaling Madla modellen til Kastel som du også ser på bildene på bloggen i dag. Du kan lese mer om Kastel her : http://kastelshoes.com/   Det er mange butikker rundt forbi i landet som selger Kastel, og du kan også få kjøpt dem på nett. Her i Kristiansand hvor jeg bor, så vet jeg at Sørensen Sko fører Kastel, men du vil finne de mange steder i landet. Oversikten finner du her : http://kastelshoes.com/page/94/stores

Har DU lyst på et par Kastel sko? Jeg har vært så heldig at jeg har fått lov å gi bort et par Madla sko fra Kastel til en av bloggens lesere! Verdien på skoene er 1299 kr!  Trenger du nye, gode sko ? Hva hadde det betydd for deg med et par nye fritidssko? Om du vil være med i trekningen av Kastel skoene, så legger du igjen en kommentar på bloggen. Husk at du MÅ skrive inn epostadressen din også i kommentarfeltet slik at jeg kan komme i kontakt med deg om du er den heldige vinneren. Skriv ett stort JA, eller fortell hvorfor du har lyst til å vinne 🙂 Skriv gjerne ønsket farge, og skonummer. Vi trekker en heldig vinner på lørdag.


 

 

 

 

http://blogsoft.no/index.bd?fa=article.new

24 kommentarer
    1. god morgen. Jaa jeg trenger nye sko.. i dag kjente noen snøfjoner på nesetippen da jeg matet småfuglene og mine vel utgåtte sommer sko bør skiftes ut.. men jeg har så vanskelig for å finne sko som er gode på OG som skjer litt freshe ut.. jeg er vel litt opptatt av å se ok ot og bruker en del skjørt/kjole så det er ikke alle disse komfortskoene som er like fine.. håper du har e herlig dag i dag:) — [email protected]

    2. Ja! Trenger nye sko ☺ vil gjerne være med i trekningen om skoene. De er ut til å være gode for beina👟

    3. Hadde vært toppers med nye sko,sitter med foten høyt etter en operasjon i den i går….ha en fin dag Heidi 😊 Skulle jeg være så heldig å vinne er str 41 hvis vanlige i str…

    4. Disse så himla gode ut.. sikkert veldig gode.. sier gjerne ja takk skal snart på tur så gode sko er viktig. Og disse kan brukes til hverdag og fest

    5. Skulle gjerne vunnet gode sko , da jeg nå har fått hælspore også under den andre helen min , har vanskelig for å gå nå. Har hatt hæl spore i høyre fot i 5 år , men nå kom det også i venstre…Må i så fall ha str 40 pga spesial soler som jeg må bruke. Ha en fin dag Heidi <3

    6. Disse skoene ser veldig fine og gode ut. Jeg er avhengig av gode sko men har angst for å kjøpe da jeg har en del feilkjøp som jeg har fått vondt av å bruke. Kunne godt tenke meg å vinne et par av disse.

    7. Så deilig med noen som går opp veien og finner fram i jungelen av sko og andre varer og tjenester. Det tar mye tid og ikke minst energi å lete etter sko som er gode.
      Viktig med gode sko!
      Disse var flotte.
      Sorte i str 37 hadde vært supert 🙂

    8. Ja takk😍 Gode sko som samtidig er litt smashing og kule, er vanskelig å finne. Er avhengig av gode sko på beina.Takk for tipset om dette merket. 😍👍 Nytt for meg.

    9. JA!! 😀
      Jeg vil gjerne vinne sko – til mannen min. Han har problemer med ødemer I legg/fot og sliter med å finne vide nok sko…
      Brune str. 44/45…
      ☺ (“krysser fingrene”)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg