Hurra for treningsklær i store størrelser

I dag har jeg lyst til å vise dere min nye trenings t-skjorte. Jeg blir utrolig glad når jeg får tak i virkelig gode t-skjorter å trene i. T-skjorter som er slik de bør være for oss store. Ikke at alle store har samme ønsker, men jeg tror jeg snakker for det store flertallet når jeg sier at vi vil ha litt lengde, og at vi ønsker plagg som ikke er for kroppsnære. At det er litt lengde på armer, det er også ett stort pluss. Når vi i tillegg kan få litt farger, da er det grunn til å være fornøyd 🙂         Stormberg er vel den produsenten som i dag har det beste utvalget av treningsklær i store størrelser. Jeg håper Stormberg vil satse enda mer på store størrelser til både menn, og kvinner i tiden fremover. Behovet er der, og markedet bør være der. Kanskje kommer også andre produsenter etter…

Min nye trenings t-skjorte heter Danne, og er en modell Stormberg har hatt en stund, men som nå er kommet i ny farge. Danne er utrolig behagelig å trene i! Jeg har ca 3 stk av den forrige modellen, og de jeg trener sammen med tror sikkert at jeg kun har denne ene t-skjorten, men jeg har altså tre i samme farge 🙂 Danne skjorten absorberer svetten veldig godt, og har en veldig fin passform. God på lengde. Min t-skjorte har en lengde på 87 cm! Da får man den godt over rompa. Armlengden er også slik vi store ønsker den, og som du ser på bildet, så dekker den det vi ønsker å ha dekket av armer. Danne er myk, og behagelig å ha på, og det er god stretch i den. Flott på trening, og turer, og flott om du er på utkikk etter en sporty t-skjorte i sommer. Danne går helt opp i størrelse 5 XL til oss damer. Jeg er en str. 50, og jeg kan bruke både 4, og 5 XL. Jeg vil tro at 5 XL også vil passe deg som er en 54/56, litt avhengig av hvordan du ønsker at t-skjorten skal sitte. Den nye Danne fargen heter ” Desert Flower “, og er en lys aprikos. Selv jeg som helst skal ha sterke farger synes denne fargen var innmari fin. Tommelen opp for Stormberg, og Danne t-skjorten. Jeg håper de vil fortsette med denne, og kanskje også utvide sortimentet av treningstopper i store størrelser, eller ha ett utvalg av flere farger. Ellers må jeg legge til at bildene som ligger ute av Danne på Stormberg sine sider ikke helt stemmer med hvordan modellen egentlig er. På bildene ser den ganske kort ut. Bildene jeg har lagt ut er nok mer reelle på form, og lengde.

Veldig mange av dere som leser bloggen min etterlyser treningsklær. Nå har dere fått ett supert tips av meg på en trenings t-skjorte som du garantert vil bli veldig fornøyd med. Når det vi etterlyser finnes, så må vi også sørge for å benytte oss av det. Gå inn på Stormberg, og bestill. 

Denne uken på bloggen, så kan du vinne denne supre Danne t-skjorten fra Stormberg, og ikke nok med det, du vinner også Danne resirkulert tights! Danne tights kommer også opp i str. 5 XL. Tightsen er myk, behagelig, og har god stretch. Tightsen er fukttransporterende, og hurtigtørkende, og har snøring i livet. Du finner Danne trenings t-skjorte her : http://www.stormberg.com/no/danne-resirkulert-t-skjorte-dame.html#10131740033, og du finner Danne trenings tights her : http://www.stormberg.com/no/danne-resirkulert-tights-dame.html#10075190001 Vil du bli den heldige eier av Danne t-skjorte, og tights? Legg igjen en kommentar på bloggen, og fortell at du gjerne vil vinne. Husk at du legger ved epost adressen din 🙂

Denne uken er siste uken med saltimer for treningsgruppen for overvektige. Jeg gruer meg til en sommer uten gruppetimer. Nå står jeg litt sånn på egne bein i sommer. Det kjenner jeg på som en stor utfordring, og har veldig blandede følelser. Det å ha disse faste holdepunktene, det å vite at vi har disse faste treningstimene, det er for meg uhyre viktig. Disse timene er hellige timer for meg, og det skal veldig mye til for at jeg rokker noe som helst på de. Det er lite som er mer viktig. Disse holdepunktene gjør at jeg vet at jeg får trent, og det er faktisk mye lettere å trene utenom også. Nå i sommer har jeg kun meg selv å lene meg på, og jeg må finne frem denne viljen som jeg vet jeg har, men som av og til prøver å gjemme seg. Når været er fint, det er sommer, og sol, så er det så mye annet som frister… men jeg MÅ være flink, jeg må gjøre meg selv stolt. Jeg er nødt til å legge en plan, og den planen skal jeg sannelig ha på papir, og jeg tror rett, og slett jeg skal underskrive den også 🙂 Planen er å utnytte morraene godt. Morgentimene er mine beste timer, og har jeg fått trent fra morgenen av, så er jeg for det første ferdig med det, og for det andre, så har jeg masse igjen av dagen. Heldigvis så vil det være noen ordinære saltimer på Spring i sommer. Ikke at jeg renner ned de ordinære timene, men jeg har startet å gå på ordinære styrketimer, så styrketimene, de skal jeg ha med meg i sommer når jeg er hjemme. Jeg MÅ klare meg bra igjennom sommeren, jeg må trene. Trening er ferskvare, og en sommer uten trening, det betyr at det kommer til å bli veldig hardt å begynne igjen i august, og det betyr en sommer med masse dårlig samvittighet.

Det å ha behagelige treningsklær, det kan absolutt øke lysten til å være aktiv. Treningen blir ikke optimal når buksene er for trange, eller sklir ned hele tiden. Man blir oppgitt over for korte t-skjorter, for trange treningstopper, og at alle overdeler omtrent ikke har armer. Behagelige treningsklær til store vil kreve en annen passform, andre lengder, og bredder enn i ordinære størrelser. Vi har andre krav for at vi skal føle oss vel i plaggene, og jeg kjenner jeg blir så provosert når enkelte produsenter bare legger til en del cm spesielt i vidden, og resultatet er at vi går rundt i svære telt – hvor moro er det? Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg liker treningsklær som ikke er for kroppsnære. Vi har gjerne en bilring, eller to, eller en mage som man ikke vil skal bli et blikkfang. Overdelene må ha litt lengde, og da såpass at vi får den ned forbi rompa. Overdelen trenger ikke være telt, for vi kan gjerne vise formene våre, men det er en forskjell på å vise alt man har ekstra, og ha et plagg som fint følger kroppen. Armene er også ett viktig punkt. De færreste av oss store vil vise armene våre. Kanskje fordi vi har en del ekstra hud der, eller ved vektnedgang, så kan det bli en del løshud. Den perfekte lengde for meg er absolutt at jeg får dekket omtrent halve armen. Om ikke helt ned til albuen, så nesten 🙂 Jeg sliter med å uttale meg om treningsbukser da mine bein skiller seg en del ut fra andres. Vi store ønsker å føle oss freshe – vi blir ofte tildelt det sorte, men gi oss masse, flotte farger!!

Forrige ukes ” Gi Bort ” er trukket. Vi har trukket en vinner av den flotte, fargerike lommeboken, og det flotte, fargerike skjerfet fra Desigual, gitt av MYE FINT i Grimstad. Mange hadde lagt igjen en kommentar på bloggen, og to heldige vinnere er trukket. Vinner av lommeboken fra Desigual ble : RAGNA KARLSEN!!! Gratulerer så masse!! Håper du blir strålende fornøyd!! Vinner av det flotte, fargerike skjerfet ble : RANDI FØRELAND HANSEN!!! GRATULERER SÅ MASSE TIL DEG OGSÅ, RANDI!! Jeg er sikker på at du blir feiende flott i den nye skjerfet 🙂 Jeg kontakter dere begge i løpet av dagen. Nyt mandagen!!

.

26 kommentarer
    1. God morgen. Jeg higer etter å begynne å trene nå etter 4 uker intensiv lymfebehandling hvor jeg knapt kommer meg opp trappen.. Gleder meg til å spenne på meg joggesko i tidig morgentime og gå i fuglekvitter og all slags vær.. Jeg må innom på Stormberg her i bygda for å mase på at de tar inn store str for det er litt fremmedord for de ennå.. men jeg er ikke redd for å mase.. Ønsker meg gjerne litt nytt treningstøy da jeg ennå går i sort herretøy .. ( det var dette med å mase på Stormberg da) .. Håper du får en flott dag uansett vær og jeg heier på deg.. dette fikser du.

    2. Fint tøy fra Stormberg i store str,bare så synd de er stadig utsolgt for mange str,hadde vært kjekt å vinne et sett,ha en toppers dag 🌞

    3. For en lekker t-skjorte. Den vil jeg gjerne vinne. Jeg har gått litt ned i vekt i det siste, så nytt treningstøy hadde kommet godt ned. Er jo ikke no særlig når det henger og slenger heller:)

    4. Hei. Jeg har kjempelyst på Danne T-skjorte og tights! Så vanskelig å finne bra treningstøy, så dette hadde vært perfekt 👌.
      Ellers vil jeg bare takke for kjempeflott blogg, du skriver så bra! Ha en finfin dag 😄 😄

    5. Hurra for deg og Strømberg. Fin farge . Jeg liker ikke at skjorter med trang hals skulle ønske de laget noen som var litt større v-hals eller utringning. Ha en fin trening i kveld og nye den fine solskinnsdagen.

    6. Fint treningstøy gir ekstra boost til å trene! Jeg har ikke prøvd Stormberg sine treningsplan enda og vil gjerne vinne 🙂

    7. Fint treningstøy gir ekstra boost til å trene! Jeg har ikke prøvd Stormberg sine treningsplagg enda og vil gjerne vinne 🙂

    8. Tusen takk, gleder meg til å ta lommeboka i bruk. 😀 Herlige farger… 👍
      Det samme må jeg si om fargen på treningsskjorta, nydelig farge. Hadde blitt veldig glad om jeg vant det også…! 😉
      Ønsker deg en fin og solfylt uke ! 🌞😎

    9. Nydelig farge på toppen.Kan godt tenke meg å vinne den. Hvis ikke må jeg nok kjøpe den selv. Jeg har den i lilla fra før og er veldig fornøyd med den, liker at den er god og lang.

    10. Hei. 😊
      Jeg vil gjerne vinne! 😊
      Jeg har gått helt i stå med treningen etter en tid med helseproblemer! Jeg burde absolutt komme i gang igjen. Kanskje nytt treningstøy kan gjøre “susen”…

    11. Jeg venter bare på at Stormberg skal ta inn litt fargerike tights også. Snakket med en dame på kundeservice der som skulle sende ønsket videre 🙂 For de har jo virkelig begynt å få en del bra ellers 🙂
      Ønsker å være med i konkurransen også! Trenger noe nytt treningstøy til yoga-treningen min i sommer 🙂

    12. Er så gla for at du setter fokus på detta. Fordi om vi er tjukke kan vi faktisk trene å være i god form😊 du inspirerer meg

    13. Hadde vært så gøy å vinne dette flotte treningstøyet 🙂For vanskelig å få tak i min størrelse og alt mitt er krympet 🙂

    14. Fin t-skjorte! Alltid behov for treningsklær 😊 Lykke til med egentrening i sommer, de er mye vanskeligere å komme i gang med enn når noen venter at man kommer…

    15. Trener for å komme i form igjen sakte men sikkert går det fremover,min gamle treningsthigths trenger å skiftes ut ja. God og god sommer

    16. Gode treningsklær er veldig viktig for en positiv opplevelse av treningen. Ikke gøy når det strammer og buler ut over alt 🙁 Dessverre er treningsklær (og andre klær) i store størrelser ofte dyre, veldig takknemlig for at du gir en person muligheten til gratis flotte treningsklær 🙂 Ønsker, håper, ønsker !

    17. Ja hadde vert topp med nytt treningstøy… Har egentlig ikke noe treningstøy i det hele 🙁

    18. Har plutselig fått dilla på og sykle! Og det har jeg vel aldri hatt før 😂 jeg er godt og vel 5 xl ! Det går fint og sykle- men med en snart utslitt 👏👏🖒🖒💪💪 treningsbukse (trusa syns bak og sømmene begynner og ryke 😲) hadde der vært gjilde og vunnet 😁😁😲

    19. Heidi Elin randen: Tusen takk for fine ord, Heidi Elin! Det var virkelig ord som varmer! Veldig enig med deg…selv om vi er tjukke, så kan vi sannelig trene, og være i god form 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg