Hurra for lekre regnfrakker i store størrelser

I’m singing in the rain, nesten sånn føles det når jeg skal ut i regnet for tiden.  Det er nesten så man blir glad når det regner. Selv når det plasker, og  det regner i strie strømmer, så gjør det ingen verdens ting. Jeg smiler faktisk. Jeg smiler ikke nødvendigvis fordi det regner, for jeg liker fortsatt sol best, men jeg smiler fordi jeg kan gå ut i regnet, og ta på meg den flotteste regnfrakken som oser av glede, og i tillegg holder den meg knusktørr. Er der rart jeg smiler i regnet 🙂


 

Blæst er ett norsk design. Det er Lisbeth Lillebøe som er designeren, og det er kanskje ikke overraskende at Lisbeth er født, og oppvokst i Bergen. Når man kommer fra en by med 213 regndager i året, så er det kanskje ikke rart at man ønsker seg gode regnklær? Lisbeth Lillebøe ønsket ikke bare gode regnfrakker, men hun ønsket også at regnfrakkene skulle være moteriktige, fargerike og elegante. Man skulle føle seg velkledd, og glad. Man skulle ikke være nødt til å gå rundt i disse ordinære, og kjedelige regnfrakkene. I tillegg til å se bra ut, så skulle også regnfrakkene være gode i all slags vær. Resultatet ble BLÆST.

Jeg kjente lite til Blæst før jeg nylig oppdaget en av regnfrakkene deres i en stormotebutikk. Jakken fanget meg umiddelbart der den hang, og lyste mot meg i nydelig rosa med stilige røde detaljer. Jeg oppdaget at jeg smilte ett stort smil da jeg så den. For en fantastisk regnfrakk! Egentlig var den heller ikke den typiske regnfrakken slik vi kjenner den. Den så mer ut som en jakke, og det var ett stort pluss. Jeg har lenge lett etter en fargerik, og god regnfrakk. For det første, så elsker jeg farger, farger gjør meg så utrolig glad, og for det andre, så betyr en god regnfrakk at jeg lettere kan komme meg ut når det regner. I tillegg føler jeg meg ikke som en fisker når jeg tar på meg regnfrakken. Jeg føler meg stilig, og fresh! Ofte er det også vanskelig å finne regnfrakker som gjerne har fine farger, og som man føler seg fresh og vel i, spesielt når man da som jeg bruker store størrelser. Tidligere måtte vi gå i herreavdelingen for i det hele tatt og finne regntøy. Etter hvert er dette blitt en del bedre. Nå er det flere som produserer regnfrakker som går opp i størrelse, men jeg har gjort noen bomkjøp kan man si. En del av regnfrakkene har ikke helt holdt mål. Kanskje hadde de en fin farge, men så var jeg klam, og ekkel når jeg kom hjem etter å ha vært ute i regnet. Her var det ikke snakk om regntøy som pustet, og for mye vann, det ble for mye for jakken, så da måtte jeg ta støyten. Man blir ikke glad i å gå ut i regnet i slike jakker! En regnjakke skal da tåle regn…ett par av regnfrakkene jeg har, de holder meg tørr, men så var det dette med farge, og form da…veldig fine på turer i skog, og mark, men kanskje ikke de jeg tar på i hverdagen når ikke marka står på programmet. Jeg husker godt den lyse rosa regnfrakken jeg kjøpte på Ullared ..jada, selveste Ullared av alle steder 🙂 Den var veldig meg der den lyste så rosa mot meg, og jakken var liksom en fin blanding mellom allværsjakke, og regnjakke. Den ble med meg hjem i en av de mange gule posene, men etter første turen i skikkelig regn, så skjønte jeg fort at prisen vel burde sagt meg alt. Etter første tur i øsende regn, så var jeg kliss våt tvers igjennom, og den lyse rosa jakken holdt ikke unna for en eneste regndråpe. Pris, og kvalitet går ganske hånd i hanske på veldig mye, og for Ullared jakken til 298 kr, så kunne man vel ikke forvente så mye mer enn full lekkasje, men den duger som allværsjakke når man er sikkert på at det ikke kommer til å regne 🙂

Takk til Blæst som produserer slike utrolig flotte, fargerike regnfrakker, og takk for at de også har tenkt på oss som er en størrelse, eller to større enn ” normalen.” Jeg blir så glad når noen ser behovet , og som ser at vi store også vil se freshe, og flotte ut selv i regnvær. Hvorfor skal vi se ut som fiskerkoner bare fordi vi må opp litt i størrelse? Vi vil også kjenne på at regnfrakken holder oss tørre, og vi skal også slippe å kjenne oss klamme bare vi så vidt har tatt nesen utforbi døren når det regner. Blæst sin kolleksjon er virkelig fargerik, og flott! Jeg har fått min rosa regnfrakk med disse røde, stilige detaljene, og den prikkete hetten. Jeg føler meg virkelig flott! Selv om jeg ikke liker å si det, så er det nok en smule sant at også vi her på Sørlandet av, og til får litt regn. Dermed har jeg fått testet ut min nye, lekre regnfrakk litt. Jeg er så fornøyd ! Aldri før har jeg hatt en regnfrakk som har føltes så god å ha på. Som jeg skrev tidligere, så er ikke dette den typiske regnfrakken som vi alle kjenner til. Det føles ikke som jeg tar på meg en regnfrakk, men en jakke. Den er så utrolig behagelig å ha på seg. Stikker man hendene ned i lommene, så er også det utrolig behagelig. Stoffet gjør at man ikke får den kalde regnfrakk følelsen når man tar hendene i lommen, men det føles behagelig, godt, og varmt. Hetten er designet slik at regnet ikke pisker deg i ansiktet, og med den høye, gode halsen, så er man virkelig skodd for en tur i øsende regn. Fargene gjør masse med oss – jeg elsker min rosa Blæst jakke! Alle detaljene gjør jo også mye med jakken. Det stilige ryggpartiet hvor igjen disse røde detaljene er hentet inn – og de røde prikkene er så flotte på frakken. Det viktigste er nok til syvende, og sist kvaliteten, og her er det kvalitet tvers igjennom. Regnfrakken er så vanntett som den kan bli, jakken er vindtett, og den puster. I tillegg er det ganske fascinerende å se hvordan vannet preller av når man er ute i regnet. Man kan nesten bare ” børste ” regnet av jakken når man kommer inn. Ingen dryppende regnfrakk, jakken kan henges rett tilbake i skapet! I alle fall kunne jeg det på de dagene jeg har testet den ut – det er en helt ny følelse, og opplevelse! Tenk å slippe disse dryppende regnfrakkene som man ikke kan få fort nok ut på badet for tørk. Jakken holder deg tørr, og den holder deg varm i all slags vær, og man trenger ikke bo i Bergen for å ha stort utbytte av en slik regnfrakk.

Min Blæst regnfrakk er i str. 4 XL, og jeg er en str. 50. Den sitter så flott på, og ennå er det plass til en tykk genser, eller fleece under ved behov. Noen av regnfrakkene til Blæst går opp i str. 6 XL, så her er det mulighet for mange å få seg en flott, fargerik regnfrakk, og for slike store størrelser, så gir jeg tommel opp, og håper Blæst vil fortsette med å produsere noe av kolleksjonen også for oss store kvinner som elsker å føle oss velkledde. Blæst sin kolleksjon inneholder ulike typer regnfrakker, og ikke alle går opp i store størrelser. Blæst har også stilige regnponchoer, og man kan få seg en skikkelig tøff sydvest. Mitt hode er dessverre ikke konstruert for hodeplagg, noe jeg synes er trist. Luer, og hatter – alt seg bare ikke bra ut på mitt hode av det jeg har prøvd. Sydvest er nok i samme kategori ” passer ikke “, men jeg har alltid hatt lyst på en når jeg er ute med pelsballen i øsende regn. Sydvest er jo så praktisk, og veldig mange kler det virkelig. Så jeg har kastet ” passer ikke ” på båten i dette tilfellet, og ikler meg sydvest 🙂 Hvor pen jeg blir betyr ikke noe..sydvesten er skikkelig stilig, og jeg tenker på hva som er praktisk nå. Sydvesten er i striper, og er utrolig stilig! Jeg heller la være å gå forbi speilet i det jeg går ut med sydvesten på, for det er jo så herlig å bare la regnet øse ned i hodet mitt, og vite at jeg er like tørr når jeg tar den av 🙂

I dag skal jeg faktisk dele ut en herlig, rosa regnfrakk fra Blæst til en av dere som leser bloggen min! Takk til Blæst som har gitt denne flotte gaven! Verdien på regnfrakken er 3249 kr. For å være med i trekningen av regnfrakken, så legger du igjen en kommentar på bloggen, og kanskje du kan fortelle hvorfor du har lyst til å vinne denne 🙂 Legg gjerne også igjen størrelsen som du bruker. I tillegg til å trekke en vinner av regnfrakken, så har Blæst også gitt en av disse stilige sydvestene som jeg også kommer til å trekke en vinner av, så det er to lesere som får hver sin gave. Sydvesten er en one size. Verdien på sydvesten er 490 kr. Som nevnt tidligere, så er det en del av Blæst sin kolleksjon som også produseres i store størrelser, så i kolleksjonen totalt, så er der regnfrakker i alle størrelser, så her har alle en mulighet til å vinne – uansett hvilken størrelse du bruker. Jeg gleder meg til å gi bort både regnfrakk, og sydvest, og jeg gleder meg til å lese kommentarene fra dere.

I dag selges Blæst i 14 land fordelt på fire kontinenter. Du kan lese mer om Blæst, og se deres flotte kolleksjon her : http://blaest-rainwear.no/

http://blogsoft.no/index.bd?fa=article.edit&ar_id=47267109

82 kommentarer
    1. Ja takk 😃 D hadde passet veldig fint med en regnjakke, for d har jeg ikke. Da hadde jeg sluppet å låne mannen sin når jeg må ut i regnet. Usikker på strl, men kanskje 4xl, for d måtte jeg opp i i trenings-t-skjorten fra Sanne (Stormberg) Takker for en interressant blogg, du er veldig flink til å skrive. Ha en fin mandag videre 😃 Kristin

    2. Hei Heidi.
      Takk for en flott blogg. Du har et innhold som fenger meg. Jeg er også en strørrelse for stor. Med lymfeødem/lipødem i hele kroppen.
      Ønsker å vinne den flotte regnfrakken i str xl.
      Mvh
      Gunn Holte

    3. Herlig jakke på flott dame! Kunne gjort regnværsdager lettere for meg også.!!!!! Takk for inspirerende blogg.

    4. Elsker og gå tur i regnvær. ☔Men rosa er ikke favorittfargen .Så flott sydvest!. Ønsker deg en fin dag og treningsuke.

    5. Ikke eid en regnfrakk på 25 år , endelig en mulighet for mæ også som bor der det regne mye. Og med barnebarn som er uteuansett vær så slipper æ å leke under en paraply

    6. Hadde vært veldig greit med ei regnjakke som går LITT lengere enn bare til hoftene..:) hater å må ha på meg regnbukse når jeg går turer i regnvær..:( ha en fortsatt toppers dag..:)

    7. Hei Heidi.
      Jeg kan godt forstå at du er glad for denne regnjakka, den var jo bare lekker. Også blir man så glad med masse farge. Også den kule sydvesten 👍🏼
      Jeg kan også trenge en feminin jakke jeg kan ha med over alt, så derfor ønsker jeg meg også det 😃

    8. Ja takk… Er bare såå dritt lei av alltid å måtte gå i sorte klær/mannfolk størrelser osv så litt farge på tilværelsen hadde vært topp💗Størrelse 48

    9. Hei Heidi! Alltid kjekt å lese det du skriver, fargerik og vakker som du er. Rosa er min favorittfarge, en farge som jeg, likt som deg, kler umåtelig godt. Mitt problem når det gjelder regnjakker (jakker) er at jeg er en skikkelig A-fasong – ja, en veldig “skrevende” A, og på meg virker det som om din regnjakke er riktig fasong for meg, så håper og drømmer om å vinne denne flotte regnjakken i str L.

    10. Det hadde passet veldig fint med en regnfrakk til mine turer også i regnvær, for regntøy har jeg ikke😀. Jeg bruker str 4 xl i Stormberg sine treningstopper, men usikker på hvordan str på denne jakken er. Hadde blitt overstrømmende glad om jeg vant ja!😀👍🌺. Gøy å lese bloggen din Heidi👍.

    11. Alltid kjekt å lese bloggen din 😊 Kunne så absolutt trenge en regnfrakk,for her på Vestlandet regna det rett ofte. Regnfrakken såg berre lekker ut…trur eg må ha str.48 Ha en fin mandag ☕️

    12. Du er fantastisk god til å skrive. Ærlig og personlig som får motivasjonen litt opp😊 Og det trenger man innimellom. Denne regnkåpen var himla fin og jeg vil gjerne vinne den for å ta den med på nye vandringer😊🐾 jeg bruker ca 46/48 og vil bære den med stolthet💦👣💃

    13. Hei du skrivet så ærlig å bra 🙂Litt om meg:jeg har vært tynn /undervektig hele mitt liv frem til jeg ble lungetransplantert i mai 2015 var heldig å fikk livet/pust tilbake, men må gå på mye livreddende medisiner resten av livet og med de fulgte det endel kg og nå i dag ett år etterpå har jeg lagt på meg litt over 20 kg og blitt ganske frodig 🙂 Det går bra det og håper og få begynt ordentlig å trene kanskje med dere for har endel andre tilleggssykdommer/ bivirkninger men må vente litt til pga to brudd i ryggen for prednisolon gir osteoporose noe jeg har pluss pluss , men som sagt har mått kjøpe meg helt ny garderobe og måtte opp i litt store Nr som 44/46 så hadde virkelig kunne trengt den nydelige regnfrakken 🙂Men alt dette jeg har fått i tillegg er vært det alt sammen for jeg puster/ lever etter å ha sittet inne 3år og 11prosent lungekapasitet nå må jeg legge om kostholdet og få begynt med ordentlig trening så blir alt bedre 🙂Og Heidi du er så tøff jeg digger deg 👍👌💐

    14. Her pøser det ned i dag.. flomvarsel faktisk.. men jeg koser meg med gokaffen og leser bloggen din.. Nå har jeg begynt på intensiv lymfebehandling heldig som jeg er og håper på å komme meg ut i skog og mark snart.. Hvis jeg vinner denne regnfrakken så kanskje det er et tupp i stumpen for å kaste unna den militærgrønne og kle seg i farger.. Leser jo bloggen din og har et sommerforsett om å hver dag bruke noe som ikke er svart eller mørkt… i dag solgule sokker:)) ha en strålende dag og nyt dagen uansett vær..

    15. Så bra skrevet Heidi 👊🏻
      Jeg har sett og hørt om regnjakkene før, men ikke at de kommer i store størrelser 👏🏻👏🏻👏🏻Jeg har et regntøy fra herreavdelingen og føler meg ikke noe fresh eller lystbetont av å nesten se ut som om jeg snubler i buksene og atter en gang lange ermer som må brettes opp 20 cm 😩
      Du er så fin i rosa og skarpe farger så fortsett å lys opp dagen 🌸
      Ha en super dag videre 👍🏻😃 Monica

    16. Takk igjen for fint blogginnlegg! Jeg kunne gjerne tenkt meg en slik flott jakke fra Blæst! Jobber med livstilsendring, og er ikke spesielt glad i vått vær. Kanskje nettopp fordi jeg ikke har regntøy som holder tett,og at jeg er søkk gjennomblaut etter tur i regnvær. Med en tett og fresh jakke som dette vil jeg kunne få nye opplevelser og motivasjonsboost til turer uansett vær. Setter ellers stor pris på alle gode innspill og tips du fremmer her på bloggen.

    17. Alltid like flott og lese din blogg og regn kåpe hadde vært kjærkommen. Ha en fortryllende dag 😊😊😋😋

    18. Ønsker meg veldig gjerne denne flotte regnjakken
      Perfekt når man er ute med barna i regnværet 😀

    19. Ønsker meg veldig mye en ny regnjakke, da den jeg har ikke lenger er verken tett eller passer meg.
      Tenker str XL 🙂

    20. Du er så dyktig til å skrive.. Er spennende å følge bloggen din ☺️Ønsker med veldig regntøy 😊

    21. Ja, regnfrakkene er nydelige ! Og jeg kunne så avgjort trenge regntøy. Falt pladask for sydvesten også jeg. Så fin 😀 Jeg må nok ha den største str tenker jeg 🙂

    22. Er så koselig å lese din logg, en føler seg så forstått i sin “et nr for stor” kropp… 😀
      Og så er du en inspirasjon for andre i å tørre bruke farger på klærne 👍🎀, etter at en i maange år er blitt fortalt at sort er best på “runde” kropper… 😕
      Ønsker meg veldig en regnjakke i str XL, har aldri hatt en dame-regnjakke( på tide å legge bort den sorte herre-jakt/fiskejakka ! ) 😀
      Ønsker deg en fin mandag og resten av uka ! 🌞🌼😄

    23. Flott blogg og flotte regnfrakker i lekkrefarge . Dette trenger jeg , ettersom jeg har 2 chihuahua som må ut og ha tur . Uansett vær. Da hadde det vært godt med en slik.

    24. Så flott du er i rosa Heidi! Selv er jeg ikke like tøff som deg så regntøyet mitt er er sort og ikke minst trangt. En fargerik regnfrakk eller sydvest hadde kanskje gjort seg?😉

    25. Virkelig kjempefint regntøy. Kler deg veldig. Kunne også tenke meg å ta en rosa også. Jobber i barnehage og da er det veldig fint med litt farge. Så sier jeg ja, takk til en rosa.

    26. Dette er regnjakka som det lyser glede av. En slik ønsker jeg meg i str 3xl
      En fin blogg hvor du skriver om oss frodige damer på en god måte 💗

    27. Hadde vært helt supert med en stilig regnjakke som passer mæ da æ har begynt å gå turer de dagene kroppen klarer og da er det kjedelig hvis regnet stopper mæ på en god dag.

    28. For en fin regnjakke 🙂 Kan absolutt tenke meg denne i strl L, hvis jeg er så heldig da.Du er utrolig flink som klarer å skrive et helt innlegg om en regnjakke som samtidig gir meg lyst til å lese ferdig. Alltid spent på hva du skriver om på den fine bloggen din.

    29. Skulle gärna kunnat tänkt mej å vinna regnjackan.. har ingen å dessutom å få kunna känna sej fin när man e ute i regnet å framför allt å kunna å gå ut när d regnar å slippa å ha alla möjliga ursäkter för sonen för å slippa å gå ut när d regnar😀😀 är en stl 50/52

    30. Å, så lekker! Hadde tatt seg godt ut på meg når jeg går inspeksjonsrunder i skolegården, da ville jeg vises godt også. 🙂 I dag regnet det og allværsjakken min (uten hette) tok gladelig i mot regnet og slapp det inn i varmen. Så da krysser jeg fingre for at jakken havner her nord hos meg i stor størrelse. Ja, hvorfor skal ikke vi kunne bruke fargeglade plagg også.
      Kjempeflott blogg, forresten! 🙂

    31. Utrolig fin regnjakke selv om rosa slettes ikke er min farge. Kunne vært deilig å vunnet en slik en 🙂

    32. Med en slik flott frakk har man ikke lenger noen unnskyldning for å ikke gå ut på tur i regnet.

    33. Ei slik regn jakke ønsker jeg meg. Har ikke regntøy😕
      Og som du sier hadde Vært kjekt med ei jakke som ikke er dryppende våt når en kommer hjem😊😊
      Ha en flott dag i regnværet😆☔💧

    34. Takk igjen for en flott blogg! 😊
      Selvfølgelig ønsker jeg meg regnfrakk! Veldig!! 😊 I og med at jeg alltid har vært stor, har jeg aldri hatt ordentlig regntøy. Nå er jeg riktig størrelse, men når ALLE klærne må byttes ut, er det et økonomisk spørsmål. .
      Ha en fin dag! 😊❤

    35. Åse Britt Horverak: Helt enig med deg! Har man en slik regnfrakk, så er der ingen unnskyldning for ikke å gå ut i regnet 🙂 Du er selvsagt med i trekningen 🙂

      Ønsker deg en nydelig dag!

    36. Lisa M.: Så enig med deg, Lisa! Jakken er såå lekker 🙂 Du er selvsagt med i trekningen 🙂 Hadde vært fint og visst størrelsen din om du vant…du kan gjerne sende det i en melding.

    37. Maria eliasson: Du er selvsagt med i trekningen, Maria 🙂 Ei skikkelig god regnjakke gjør faktisk det å gå ut så mye lettere. Jeg har hatt mange turer i regnværet med dårlige klær…det frister jo ikke akkurat til gjentakelse… Ønsker deg en nydelig dag!

    38. Gunhild: Regnjakken er utrolig lekker, så du er selvsagt med i trekningen 🙂
      Lo godt da jeg leste kommentaren din – det er kanskje ganske godt å skrive så mye om en jakke 🙂 🙂 Veldig glad for at du liker bloggen min, og veldig glad for at du leser den 🙂

    39. Elin Isaksen Ree: Veldig enig med deg, Elin…å gå turer i dårlige klær, det er ikke noe som akkurat frister. Så flott at du får til å gå turer til tross for en kropp som sikkert er utfordrende i blant – du er flink!
      Du er selvsagt med i trekningen av regnjakken 🙂
      Ønsker deg en nydelig dag !

    40. Liv Irene Føreid: Jeg blir skikkelig glad jeg når jeg kan hente en så fresh regnfrakk ut av skapet når jeg må ut i regnet 🙂 Du er selvsagt med i trekningen 🙂

      Takk for fine ord om bloggen min – veldig glad for at du leser den 🙂

    41. Petra Haubold: Regnfrakken er utrolig lekker, og gleder meg til å dele ut en lignende på bloggen min 🙂 Du er selvsagt med i trekningen 🙂 Hadde vært fint og visst størrelsen din i tilfelle du er den heldige – du kan gjerne sende det på melding til meg 🙂

    42. Grethe Rosseland: Takk, Grethe! Jeg er nok ei rosajente, og veldig glad i farger 🙂 Er det ikke moro når regntøyet ikke helt passer 🙂 Da frister det virkelig mye å komme seg ut i regnet…du er selvsagt med i trekningen av både regnfrakk, og sydvest 🙂

    43. Ragna Karlsen: Tusen takk for fine, og gode ord om bloggen min, Ragna! Nå ble jeg veldig glad!

      En har jo alltid hørt at sort er den beste fargen for oss som er en størrelse for stor. Sort er en bra farge for oss, men det er sannelig mange andre farger også 🙂 Det går nok mer på passform tenker jeg.

      Du er selvsagt med i trekningen av den flotte regnjakken!

      Ønsker deg en nydelig dag, og ei fin uke 🙂

    44. Nannah: Regnfrakkene er virkelig nydelige – den gjør meg så utrolig glad!
      Selv om jeg absolutt ikke kler sydvest, eller andre hodeplagg, så trer jeg på meg sydvesten, og synes den er så stilig! Begynner å komme seg når jeg nå faktisk tar på meg noe på hodet, og ikke tenker så mye mer på det 🙂

    45. Hege Samuelsen: Du er absolutt med i trekningen av regnfrakken, Hege! Regnfrakken motiverer faktisk til å komme seg ut selv om det regner. Har ett par andre regnfrakker også som er fine de og, og jeg kommer meg absolutt ut i de…men jeg merket klart forskjellen når jeg fikk denne nydelige rosa som også var med jakke enn regnfrakk 🙂
      Lykke til med endringene! Jeg skal fortsette å tipse, og komme med innspill her på bloggen.

    46. Monica Mikalsen Øien: Takk for fine ord om innlegget mitt, Monica! Jakken fra Blæst er utrolig flott, og jeg elsker at den er rosa 🙂
      Det er innmari kjedelig og måtte gå i herreavdelingen for å finne regnklær, sånn skal det ikke være. Jeg har ett par andre regntøy også ,og de er veldig fine de også, men det var noe helt spesielt med denne fra Blæst.

      Jeg skal bære min rosa regnfrakk med stolthet, og så er du selvsagt med i trekningen av en av disse du også 🙂

      Ha en nydelig dag!

    47. gun iren westad: Så utrolig spennende med intensivbehehandling, Gun Iren! Håper dette blir en god opplevelse, og at det vil hjelpe deg godt. Jeg får dessverre lite intensivbehandling, men får lymfedrenasje en gang i uken, så akkurat der er jeg utrolig heldig 🙂 Jeg har fått en CircAid som skal være en erstatning for oss som ikke kan bandasjere selv, og den fungerer bra. Må bare bli enda flinkere til å bruke den….
      For ett utrolig bra sommerforsett du har 🙂 Å bruke noe som har litt farge hver dag – det høres veldig bra ut!

      Du er selvsagt med i trekningen av regnfrakken!

      Ønsker deg en nydelig dag!

    48. Dagny Helen tanasa: Tusen takk for fine ord om bloggen min, Dagny, og takk for at du følger den! Så utrolig fantastisk å lese historien din! Blir jo helt rørt når jeg leser at du har fått livet ditt tilbake 🙂 Når man får livet sånn i gave, så betyr det ingen verdens ting om man legger på seg, og blir frodig…men jeg ser at det kan koste litt når du må ha ny garderobe 🙂 Gruppetimene våre tar sommerferie ca fra skoleslutt, og starter opp igjen ca når skolen begynner igjen i august…si i fra om du har lyst til å prøve deg i august 🙂 Du er veldig velkommen 🙂

    49. Lene Homme: Tusen takk for fine ord, Lene! En ting var jeg veldig sikker på når jeg begynte å blogge, og det var at det skulle være en ærlig blogg, så det betyr mye for meg at den også oppfattes sånn 🙂 Du er selvsagt med i trekningen av regnfrakken 🙂

    50. Wenke Augland: Jeg trekker en vinner av jakken til søndag, så da er du selvsagt med i trekningen av den flotte regnfrakken. Turene blir så mye lettere å gå i regnvær når man er godt kledd 🙂 Veldig glad for at du leser bloggen min 🙂

    51. Esther Marie Færaas Knutsen: Hei Esther! Tusen takk for så fine ord ! Jeg ble så glad når jeg leste kommentaren fra deg 🙂 Jeg elsker rosa, så der er vi like 🙂 Jeg kan tro at jakken vil passe fin fasong, så du er absolutt med i trekningen mot slutten av uken.

    52. Sylvi Larsen: Farger gjør mye med en. Selv er jeg også veldig glad i sort, og har mye sorte klær, men samtidig, så elsker jeg farger, og prøver å bruke en del av det også både til hverdag, og fest. Du er selvsagt med i trekningen av den flotte regnfrakken 🙂

    53. Janne sande: Hei Janne!
      Jeg er blitt veldig forelsket i den nye regnfrakken – den er så lekker, og fargerik 🙂 Man blir så glad av å ta den på 🙂 Sydvesten er også så stilig…den kler jeg absolutt ikke, så derfor ble det et bilde fra siden hehe…men stilig er den, og veldig praktisk 🙂

      Du er selvsagt med i trekningen av regnjakken 🙂

    54. alice: Regn gjør ingenting lengre når man er godt kledd, og du som bergenser har vel vært nødt til å bli glad i regnet hehe.
      Du er selvsagt med i trekningen av regnfrakken 🙂
      Regnfrakkene kan kjøpes veldig mange plasser, men jeg vet at her i Kristiansand, så selger PIP Stormote noe regnklær fra Blæst, men usikker på om de har akkurat dette. Jeg vet også at Alexis mote selger dette i nettbutikken sin på http://www.alexismote.no.
      På Blæst sine hjemmesider, så vil jeg tro at der også er en oversikt, for der er som sagt ganske mange ulike butikker som selger Blæst 🙂

    55. Janne: Det er deilig med en regnfrakk som har litt lengde…spesielt for meg som ikke får på meg regnbukser 🙂 Du er selvsagt med i trekningen av den flotte jakken 🙂

    56. Nina: Det er kun de to, tre siste årene at jeg har hatt skikkelig regntøy. Da jeg oppdaget Stormberg, så hadde de regnfrakker litt opp i størrelse, men jeg må innrømme at da jeg oppdaget Blæst, så ble det en litt ny regnfrakk verden – det er virkelig kvalitet, og i tillegg fargerikt, og fresht. Du er selvsagt med i trekningen 🙂

    57. Anne Lise Webenstad: Veldig glad for at du finner bloggen inspirerende – tusen takk! Regnfrakken er utrolig flott, og den er du selvsagt med i trekningen av 🙂

    58. Gunn Holte: Tusen takk for fine ord om bloggen min, Gunn! Det setter jeg veldig stor pris på! Det er utfordrende med denne lymfeproblematikken, og i tillegg så har vi begge lipødem…

      Du er selvsagt med i trekningen av den flotte regnfrakken 🙂

    59. Kristin Norum: Tusen takk for fine ord, Kristin. Veldig glad for at du følger bloggen min! Uff, det er ikke moro og tre på seg mannens regnfrakk når man skal ut i regnet. Turene blir så utrolig mye lettere å gå i regn når man har godt regntøy som i tillegg er fargerikt, og fresht 🙂 Du er selvsagt med i trekningen 🙂

    60. Utrolig flott regnfrakk. Har ønsket meg en lenge, da jeg ikke har noe ordentlig regnjakke og dessuten ofte går i hverdagskjoler og skjørt. Da er det jo finere med en regnfrakk enn en regnjakke. Dessuten var de jo skikkelig fargerike og jeg er veldig glad i farger. Farger gjør meg glad 🙂 Krysser fingrene og uansett om jeg vinner eller ei, så håper jeg du har en alle tiders dag 😀

    61. minyogareise: Ja, er ikke regnfrakken utrolig flott! Jeg elsker min fra Blæst, og nesten danser ut i regnet med denne på 🙂 Jeg liker generellt regnfrakker mye bedre enn regnjakker. Liker at de har litt lengde 🙂 Du er selvsagt med i trekningen av jakken som skjer i morgen kveld, og offentliggjort på bloggen på mandag.

    62. En venninne av meg som også er ganske kraftig har en sånn regnfrakk (lurer på om den kan være fra samme merke) og synes de med litt lengde dessuten er mye mer flatterende enn de korte regnjakkene 🙂

    63. Vigdis Martinsen: Tusen takk, Vigdis! Regnkåpene fra Blæst er så utrolig flotte!
      Det er mange butikker som fører Blæst, og om du går inn på Blæst sin hjemmeside, så kan du se hvilke butikker som forhandler regnkåpene ved å gå på menyen på siden deres. Mulig du også kan kjøpe direkte fra hjemmesiden. Du finner Blæst her : https://blaest-rainwear.com/no/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg