Vi starter februar med en ny, flott GIVEAWAY!!

Jeg er klar for en ny uke, og en ny måned. I dag banker februar på døren, og jeg satser på at det blir en bra måned. Januar var en veldig god måned med unntak av månedens aller første dager hvor en lite hyggelig infeksjon kom på besøk. Etter jeg fikk kontroll på denne, så er jeg egentlig fornøyd. Jeg har trent bra, og jeg føler den positive prosessen fortsetter. Noen ting er vel kanskje ikke helt på plass ennå, men jeg satser på februar 🙂

Lykke er et herlig ord å kjenne på, og lykke kan være så mangt. Lykke kan være de store tingene, men også de små tingene i hverdagen. Man opplever lykke på ulike måter, og det som er lykke for meg er kanskje ikke det samme for deg. I november, så blogget jeg om lykke, og det er ikke alltid de store tingene som utløser den utrolig gode lykkefølelsen. Jeg husker ennå den fantastiske følelsen jeg kjente på der jeg danset lykkelig rundt i loftstuen 🙂 For en lykke jeg følte! En helt fantastisk lykkefølelse, og en haug av sommerfugler som fløy rundt, og rundt i magen min 🙂 Nå tror sikkert mange av dere at lykkefølelsen kom av at vekten har gått ned, eller målebåndet fortalte at jeg har mistet cm, men det var en helt annen lykke, nemlig støvlettlykke!!! Jeg med mine tømmerstokker av noen bein hadde gått rett inn i de flotteste støvletter, og her snakker vi direkte fra butikk, og ikke støvletter som var spesiallagd for å passe mine tømmerstokker!!!! Er det mulig??? Jeg måtte jo nesten klype meg selv i armen for å skjønne at dette faktisk var helt sant 🙂 🙂 Lykke, lykke, lykke!!!

Om dette var noe å juble for spør du kanskje ? Dette var verdt hvert eneste jubelskrik om så naboene våknet, og lurte på hva som egentlig skjedde i Lunds residens så tidlig denne morraen 🙂 At jeg skulle passe støvletter kjøpt i en vanlig butikk, det hadde jeg ikke trodd at jeg skulle få oppleve. Jeg med mine tømmerstokker har jo ikke kunnet kjøpe høye støvletter på evigheter, eller for å si det akkurat som det er : jeg har ALDRI eid høye støvletter fordi jeg aldri har kunnet få på meg noen. Aldri har noen støvletter passet, og glidelåsen har aldri en gang vurdert å rikke seg, ikke en cm en gang. Er det rart jeg var, og fortsatt er overlykkelig? Jeg er som en unge som har fått det den har ønsker seg mest i verden 🙂 Nå skal faktisk JEG ha på meg høye støvletter i vinter, og gjett om jeg føler meg flott 🙂 En ekstra lykkefølelse gir dette fordi jeg nå vet at jeg også har mistet volum i leggene etter at jeg begynte å trene – og akkurat der regnet jeg aldri med at jeg ville gå ned noe – lykke <3

Alexis Mote er en fantastisk butikk med mye flott til oss som er en størrelse eller to for stor. Alexis har ved flere anledninger gitt flotte giveaway til bloggen min. Daniel som driver Alexis lurte på dette med støvletter, og jeg måtte jo fortelle det som det var at jeg nok aldri kunne drømme om å få på meg slike flotte, høye som han selger i butikk, og nettbutikk. Det er nesten litt flaut å fortelle slike ting, for det sier jo masse om hvor store leggene mine faktisk er. Daniel ga seg ikke helt, og sendte over målene.. etter å ha gransket målene, så tenkte jeg at jeg iallefall ville prøve, men tenkte som jeg alltid tenker : det vil aldri gå, så det blir vel nok et ” nederlag “. Jeg valgte str. 43, og med den største leggvidden. Støvlettene kom i posten, og jeg skal være ærlig på at jeg drøyde det med å åpne pakken, og prøve de… jeg visste hvor fine de var, og jeg visste hvor gjerne jeg ville ha akkurat sånne, men jeg åpnet pakken, og tok ut de flotteste støvletter fra Charlie G Moss… ekte skinn… jeg ble sittende lenge, og bare se på de, og begynte å drømme om at de passet.

Kan du tenke deg hvilken lykkefølelse det er når noe du aldri tror vil passe faktisk passer!!! Glidelåsen samarbeidet som bare det, og den gikk helt opp!! Jeg trodde ikke det var sant at jeg faktisk stod der, midt på gulvet i loftstuen med høye støvletter på begge beina! Støvlettene har en genial elastikk bak som gir en enda bedre passform. Det er moro å sprade rundt i Kristiansands gader med høye, flotte støvletter 🙂 Nå mangler  jeg egentlig bare det lange, sorte skjørtet, og en fin kjole slik at støvlettene ikke blir skjult. Det er plagg jeg kun bruker ved spesielle anledninger, men kanskje er tiden inne for å bruke det i hverdagen også 🙂 Jeg har jaktet og jaktet etter langt, sort skjørt, men enten er de for korte, eller for smale, men jeg håper det dukker opp – det er bare å jakte videre 🙂

Kan jeg få støvletter til mine bein, så kan alle, og jeg håper jeg nå har tent et lys hos alle som sliter med å få på seg høye støvletter. Jeg vet veldig mange av dere bestilte støvletter etter jeg blogget om disse støvlettene i november, og jeg håper dere kjente på den samme herlige følelsen når dere fikk de hjem 🙂 Det at vi som sliter med store bein nå faktisk kan få støvletter, og føle oss like fine som alle andre, det er det verdt å fortelle om, og det er en følelse du bør unne deg å kjenne på 🙂 Akkurat nå er det faktisk også supertilbud på akkurat disse flotte støvlettene jeg nå er en lykkelig eier av, så her er det mange som bør benytte muligheten til å handle støvletter 🙂 Så flotte, og billige støvletter skal du lete lenge etter, og bestiller du i nettbutikken, så er det heller ingen dyr frakt. Daniel, og Alexis Mote er enestående på service, og de hjelper deg til å finne de som vil passe dine bein best. Tro meg : jeg har virkelig tømmerstokker av noen bein fordi jeg sliter med lymfeødem, så kan jeg passe støvletter, så kan de fleste andre også 🙂 De flotte støvlettene fra Alexis Mote finner du her : http://www.alexismote.no/products/charlie-g-moss-stvlett-med-ekstra-vidde  Hele nettbutikken til Alexis er det absolutt verdt å ta ei runde i etter at du har lagt støvlettene i handlekurven 🙂 Nå begynner også vårnyhetene å strømme inn, og jeg kjenner at det gjør godt å se alt det flotte vårtøyet som nå er kommet inn. Jeg gleder meg virkelig til våren 🙂

Jeg skrev innledningsvis at vi skal starte den nye uken, og den nye måneden med en ny, flott giveaway, og du har kanskje allerede gjettet hva slags gave jeg skal dele ut til en heldig leser av bloggen min? Vi skal selvfølgelig gi bort nettopp ett par flotte støvletter fra Alexis Mote!!! Støvlettene finnes i fire vidder, og går fra str. 37, og opp til str. 43. Jeg har store føtter, og jeg har str. 43. Ofte anbefales man å gå ned en størrelse i disse, så jeg kunne nok hatt str. 42, men er veldig fornøyd med de jeg har. Den som blir den heldige vinneren av støvlettene vil selvsagt få god hjelp fra de på Alexis til å finne riktig størrelse. Har du lyst på ett par flotte støvletter? For å være med i trekningen, så legger du igjen en kommentar på bloggen. Kommenter med akkurat det du ønsker, men HUSK Å SKRIVE INN EPOST ADRESSEN DIN! Flere legger igjen kommentarer uten å legge inn epostadresse, og visst man da i tillegg kun har skrevet fornavnet sitt, så sliter jeg med å finne deg om du blir den heldige vinneren. Det er kun jeg som kan lese din epostadresse. Jeg gleder meg til mange kommentarer – kanskje blir du den heldige 🙂

 

La februar bli en flott måned – ta de grepene du har tenkt på lenge. Sett av tid til å gjøre gode ting for deg selv – du fortjener det! Ha en nydelig mandag!

 

 

 

15 kommentarer
    1. Hei😊 jeg vil gjerne være med på giveawayen din om flotte støvletter😊
      Jeg har også kraftige legger og lenge lett etter passende støvletter! Så flott og inspirerende blogg du har! Sitter her og sliter med helsen, og vet jeg MÅ begynne å trene! Vet bare ikke hvordan jeg skal få startet!!
      Mvh Hege Venger.

    2. Jeg vil gjerne være med i trekningen av støvlettene, men jeg ønsker ikke å beholde de selv. Om jeg skulle være så heldig å vinne vil en i min nærmeste familie få en fin oppmerksomhet.

    3. Det skulle ju va helt underbart å få vinna ett par stövlar som passar å få kunna känna sej fin i☺

    4. Kjenner den følelsen! Første gang jeg fikk på meg et par høye støvletter hadde jeg samme krigsdans. Og damen i butikken så bare rart på meg 😂 Spurte aldri om prisen en gang, bare sa “De tar jeg!” Sliter fremdeles med å få støvletter til å passe på leggene mine, så hadde vært kjekt å vunnet et par 👢

    5. Åh, ja gjett om jeg har lyst på de kule støvlettene.
      Også så GØY at de passet deg, fantastisk følelse

    6. Jeg blir så glad på dine vegne!! Jeg har akkutat samme utfordring og har hele mitt voksne liv sett langt etter de som så flott sprader rundt med lekre, lange støveletter.
      Det at støveletten faktisk nå passet var nok absolutt verdt både jubel og glede, jeg ble rett misunnelig (:
      Happy for you (:

    7. Debbie: Det var virkelig en lykke å få høye støvletter – det hadde jeg aldri drømt om! Man ønsker liksom ikke å prøve en gang fordi man vet at det ikke nytter, og man bare blir skuffet…

      Du må sjekke ut støvlettene fra Alexis – men du er jo selvsagt med i trekningen av disse flotte støvlettene også da 🙂

      Ønsker deg en nydelig onsdag!

    8. Hege Venger: Hei Hege!
      Takk for veldig fine ord om bloggen min!

      Det er utrolig mange som sliter med å få støvletter som passer 🙁 Jeg har liksom gått i min egen lille verden og trodd at jeg nesten var den eneste på jord som hadde det sånn pga mine tømmerstokker…..Utrolig dumt at produsentene ikke ser dette.

      Det å komme i gang å trene, det er ikke bare lett. Det tror jeg mange av oss kan skrive under på, og spesielt vanskelig er det om man sliter med helsen. Jeg har i samarbeid med en instruktør, og PT satt sammen et treningsprogram som jeg la ut på bloggen tirsdag, og søndag i forrige uke. Dette er et lavterskel program som de aller fleste skal kunne trene hjemme, og uten utstyr. Dette programmet kan jo være en bra start, så du kan jo ta en titt på det 🙂 Hadde det ikke vært for treningsgruppen for overvektige som jeg fikk startet opp, så hadde jeg nok ikke kommet så langt som jeg føler at jeg har, så den gruppen er gull verdt 🙂

      Ønsker deg en fin onsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg