Den store dagen, og hovedpremien er trukket <3

Så var julaften her. Jeg har vært oppe lenge… lagd riskrem, og lagd multekrem…skrelt poteter, og lagd julefrokost. Siste gave i adventskalenderen min er pakket ut : ett nydelig sett fra Bodyshop med dusjsåpe, og bodylotion i duft av cranberry – helt nydelig!! Gleder meg allerede til neste julekalender, for dette må ha vært tidenes julekalender for min del <3

I dag når vi åpner siste luke i bloggens adventskalender, så håper jeg at mange har hatt stor glede av kalenderen. Jeg er så takknemlig for alle de flotte gavene jeg har fått som jeg har kunnet dele ut til en del av dere lesere. Dessverre har jeg ikke kunnet gi noe til alle, men jeg håper det har væt moro og deltatt uansett. Utover i 2016 så vil jeg ha mange flotte giveaways, så det er bare å glede dere! I tillegg så håper jeg at bloggen kan fortsette å gi noe til alle dere som leser den. Jeg håper den kan fortsette å inspirere, og motivere, jeg håper jeg kan fortsette å tipse om både klær, sko, undertøy, trening og turer – innimellom også de spesielle, fine butikkene. Hovedmålet mitt er å la dere bli med på reisen jeg har startet, en reise som en størrelse for stor, en reise med mål om en bedre helse, og en lettere kropp, en reise for å bli enda mer glad i meg selv, og en reise for at vi alle kan innse at vi er bra nok som vi er. En reise hvor vi kan se hvor viktige hodet vårt er – jeg mener selv at bloggen er en viktig blogg for mange – vi er så utrolig mange som sitter og føler på akkurat de samme følelsene om vi er en størrelse for stor, eller en størrelse for liten, eller en akkurat passe størrelse…..

SONY DSC

Takk for at du har fulgt bloggen min, takk for alle kommentarer og meldinger. Jeg har dessverre ikke fått svart på kommentarer i desember, men jeg har lest alle som en, og jeg skal svare en del i romjulen. Jeg setter stor pris på alle som har tatt seg tid til å kommentarer på bloggen nå i desember!

Den store hovedgevinsten på selveste julaften er ett nettbasert livsstilsendringskurs gitt av Vita Univers.

Vita Univers er et kurs for livsstilsendring og vektreduksjon. Vinneren av julekalenderen får altså et kurs til verdi av 1499,. som går over 8 uker. I tillegg får vinneren også mulighet til å få oppfølging på mail og i hemmelig facebookgruppe. Du vil få all den hjelpen du trenger. 

Vita Univers er tuftet på ny forskning, og omfattende egenerfaring fra Linn Kristins side. Man vet at et kosthold med mindre karbohydrater for mange er den mest behagelige og effektive metoden for å gå ned i vekt. Man velger ikke bort nydelig mat, man spiser til man er mett, man får energi- OG man gå ned i vekt. Du får alt du trenger i Vita Univers i tillegg til personlig oppfølging:

– Nye kursartikler hver uke

– Ukesmenyer

– Handlelister

– Tips & triks

– Følg med på din egen utvikling

– Over 200 nydelige oppskrifter 

-Få hjelp til å velge riktig kosthold for deg

– Bestill hjelp fra våre guruer etter behov 

Varighet: 8 uker

Du kan lese mer om Vita Univers her : www.vitaunivers.no . For de av dere som ikke blir den heldige vinneren av helsekurset i dag, så vil Linn Kristin ha ett super tilbud på sitt helsekurs nettopp i dag . I dag kan du få kurset til halv pris, så da betaler du kun 750 kr for dette 8 ukers kurset. Les mer om kurset på Vita Univers sine sider, og kanskje er det dette sparket du trenger for å komme i gang – og halv pris kun på julaften!  Du kan lese mer om Vita Univers også her : https://knowitsor.blob.core.windows.net/vitaunivers/1005/artikkel-med-kjersti-r-sundby-og-vita-univers-i-norsk-ukeblad.pdf og her : http://krs247.no/forbruker/helse-velvaere/helsereisen-som-endte-i-en-grunderhistore-11629/

Den heldige vinneren av helsekurset ble : JANNICKE T !!! Gratulerer så masse, Jannicke!! Jeg må innrømme at jeg ble ekstra glad når det var du som vant fordi dette kurset vil bety mye for deg, og datteren din. Linn Kristin vil gi dere all den hjelp dere trenger, og her vil dere få masse gode tips, og ideer som kan hjelpe dere masse fremover. Håper dere vil få stort utbytte av kurset 🙂 Jeg tar kontakt i romjulen 🙂

Så var julen her. Mange gleder seg. Noen gruer seg. La oss ta godt vare på alle sammen.  
Alt kan gå i stykker. Også mennesker. Men av de knuste bitene kan vi lage noe nytt og vakkert.
Ønsker dere alle en fin og fredelig jul. Ta godt vare på dere selv, deres venner og de dere ikke kjenner. 

6 kommentarer
    1. Nei så utrolig gøy å lese!! Og dette vil virkelig bety alt for jenta mi!! Håper dere får møtes en dag. Etter hva jeg leser på bloggen her kan det bli et betydningsfullt møte, du virker som ei virkelig grepa og fantastisk kvinne som kan gi ho et par gode tips på veien 🙂
      Tusen hjertelig takk! Gleder meg til å fortelle henne dette når hun kommer hjem fra synginga på gudstjenestene i dag!
      Riktig god jul og godt nyttår Heidi!

    2. Veldig moro å følge deg i bloggen din. Jeg var så heldig å vinne ei klokke i julekalenderen og den ble jeg glad for. Ønsker deg og dine en riktig god og fredelig jul og et godt nyttår.

    3. Riktig god jul. Det har vært en fornøyelseå lese bloggen din.jeg håper du skriver masse og ofte i 2016:)))

    4. Elin Dahl: Takk for at du følger bloggen min, og takk for fine ord! Veldig moro at du vant klokken i kalenderen – den er lekker synes jeg 🙂
      Ha ei nydelig romjul, og alt godt i det nye året! Følg meg gjerne videre i 2016

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg