Bli med på fotoshoot hos Stormberg

Jeg blir så utrolig glad når  produsenter ser behovet for klær i store størrelser, og en av disse er utvilsomt Stormberg. Stormberg har sett at også vi som trenger store størrelser trenger gode tur, og treningsklær. Uten gode klær, så er det ett stort hinder for å komme oss ut i aktivitet. Dårlige klær ødelegger den gode opplevelsen av både turer ute  i naturen, og treningsøkter. Jeg er så utrolig heldig at jeg får lov til å jobbe sammen med Stormberg på en del ting som omhandler deres klær i store størrelser. Jeg får teste ut en del av klærne som skal i produksjon i forhold til størrelse, passform, og jeg får være med på fotografering når det er klær i store størrelser som skal legges i nettbutikken deres. Det at jeg som en størrelse for stor får være med å teste klær, det viser at Stormberg tar store størrelser på alvor. De produserer ikke bare for å gjøre det, og for å kunne si at de har store størrelser. De vil vite hvor skoen trykker, og ønsker å høre hva man tenker. Hva er positivt, og hva er negativt, og det fineste av alt er at de også hører, og gjør endringer. Et bevis på det er den helt utrolig flotte Danne trenings t-skjorten. Den har de endret slik at den blir sånn vi store ønsker at ei god trenings t-skjorte skal være : den har en god lengde, og den har fått armer med god lengde. Vi store liker ikke korte armer, vi ønsker å skjule mest mulig. 

Foto : Stormberg/ Jan Rune Eide

 

Forrige uke var jeg med på en ny fotoshoot hos Stormberg. Denne gangen var det fleece, og trenings t-skjorte som skulle fotograferes. Det er alltid moro å være med på slike fotograferinger. Ikke at jeg elsker å bli fotografert, men jeg synes det er utrolig viktig at klær til oss store blir vist på store modeller. Når klær vises på oss som bruker disse størrelsene, så får man ett helt annet inntrykk av klærne, og man kan mer forestille seg hvordan de vil bli på en selv. En slank modell som viser klær i store størrelser, det blir alltid feil. At Stormberg bruker både en stor herremodell, og meg  til å vise en del av det de har i store størrelser, det synes jeg er både tøft, og riktig. Jeg merker også at slike fotograferinger har gjort meg mer trygg på meg selv. Jeg som alltid har hatet å bli fotografert, jeg som alltid har gjemt meg bak alle andre, og alltid har gransket bildene med lupe, nå er jeg mye mer fortrolig med å være med på bilder. Jeg har spurt fotograf på Stormberg, Jan Rune Eide om han ikke kan fikse litt på bildene som for eksempel å ta bort dobbelthaken, men det nytter ikke 🙂

Jeg har også tidligere skrytt veldig av trenings t-skjorten til Stormberg som heter Danne. For dere som stadig er på utkikk etter en virkelig god trenings t-skjorte som går opp i størrelse, så vil jeg anbefale denne på det varmeste! Den er akkurat slik som vi store ønsker at ei trenings t-skjorte skal være. Som dere ser på bildet jeg tok forrige uke, så har t-skjorten en veldig god lengde. Visst dere ser på bildet under, så ser dere den forrige modellen av Danne. Den forrige modellen var i fargen Velvet Blue, og som dere ser, så er den mye kortere. Legg også merke til forskjellen på armlengden. Den nye modellen har en mye lengre armlengde, og da får vi skjult det vi ønsker å skjule 🙂 Danne er også en utrolig god t-skjorte å trene i. Den er myk, behagelig, og den har stretch. Jeg trener så svetten renner på treningstimene, og t-skjorten transporterer fukten på en glimrende måte. Man føler seg ikke svett, og våt. T-skjorten tørker utrolig fort. Den lange, gode modellen av Danne er i en farge som heter Simply Purple, en helt nydelig, lilla farge, og man blir jo i godt humør bare av å ta den på seg 🙂 Så skal du ha ei virkelig god trenings t-skjorte, så bør det bli Danne fra Stormberg! Du finner Danne her : http://www.stormberg.com/no/danne-resirkulert-t-skjorte-dame.html#10074950011. Jeg vil absolutt anbefale deg å sjekke nettsidene til Stormberg med jevne mellomrom. Det kommer jevnlig klær inn, og når det kommer til store størrelser, så blir de veldig fort utsolgt, så her bør man være kjapp på labben om man ønsker noe av utvalget i store størrelser! Stormberg har en egen side for store størrelser både for kvinner, og menn. For oss kvinner, så finner du utvalget pr. i dag her : http://www.stormberg.com/no/kampanje/dame-store-storrelser/ og for menn her : http://www.stormberg.com/no/kampanje/herre-store-storrelser/


Foto : Stormberg / Jan Rune Eide

 

Bildet av meg i den grønne fleecejakken er en fleecejakke som heter Vigør. Dette er en litt tynnere fleecejakke, myk og behagelig. Bildet av meg i fleecegenser er også i serien Vigør, og er i fargen Potent Purple. Denne er perfekt under regntøy, eller under ei lett dunjakke. Den er perfekt på sommerkvelder når man sitter ute, eller på turen i skogen en varm høstdag – den er ett must i skapet, og har så mange bruksområder 🙂


Foto : Stormberg / Jan Rune Eide

SONY DSC

Bak luke nummer 15, så skjuler det seg nettopp ei nydelig Vigør fleecejakke fra Stormberg i fargen Balsam Green! Den flotte fleecejakken kan bli din om du legger igjen en kommentar på bloggen min i dag. Skriv Ja, eller skriv hva som helst – alle som kommenterer er med i trekningen. Den heldige vinneren blir trukket ut i morgen tidlig. Husk at du kan være anonym, men husk at du MÅ skrive inn epost adressen din.

SONY DSC

 

I går var det en nydelig kombikrem, og ei nydelig intimsåpe fra Cosmopharma som var gaven bak luke nummer 14. Gaven er gitt av Cosmopharma konsulent Gudrun Besteland Stray. Den heldige vinneren av disse nydelige produktene ble : SIRI MERETE HANSEN!!! Gratulerer så masse, Siri Merete!! Jeg er sikker på at du vil bli strålende fornøyd med den flotte gaven 🙂 Jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen.

I dag skal jeg på lymfebehandling, en ny type behandling som kanskje kan være et alternativ til den manuelle behandlingen man får hos en lymfeteraput. Det er åpnet ett nytt studio her i Kristiansand som heter Studio Figura som tilbyr en behandling som heter RollShaper, denne prøver jeg nå ut. Det kommer mer på bloggen om dette i veldig nær fremtid 🙂 Ha en nydelig tirsdag – nyt dagen!!

24 kommentarer

Siste innlegg