To flotte gaver til deg bak luke nr.2

Reklame | NO.1 BY OX, ALEXIS MOTE, PONT NEUF, CELLI, NAIS, WILHELMINES, CUTIE, MOTHER INDIA, MARY KAY KONSULENT RANDI KOKKERUD

Så utrolig moro at så mange av dere var med på å åpne den aller første luken i bloggens adventskalender forrige uke . Det varmet virkelig! Tusen takk også for alle fine ord fra dere om bloggen min. Det at så mange finner inspirasjon, og motivasjon i den, og at så mange leser den, det gjør meg så utrolig stolt, takknemlig og veldig rørt. Det  er så fint å få tilbakemeldinger fra dere på hvor viktig dere synes det er at jeg setter ord på tanker, og følelser som så mange av oss går rundt og tenker, men aldri snakker om. Det er viktig at vi setter ord på dette, og kan jeg gjøre det for oss som sliter i forhold kropp, overvekt, og størrelse, så betyr det masse for meg.

Det har kostet meg mye å skrive en så ærlig blogg som dette, men kan jeg ikke være dønn ærlig, så er det heller ingen vits i å blogge. Jeg brenner for overvektsaken, jeg brenner for å ta hull på alle myter rundt oss overvektige, jeg brenner for riktig behandling av oss som sliter med vekten, jeg brenner for at også vi som er en størrelse for store skal kunne se oss i speilet, og se hvor flotte vi er, og at vi skal kunne være stolte av oss selv. Jeg brenner for at lymfødem og lipødem skal bli sykdommer som alle leger får mer kunnskap om, at man blir tatt på alvor når man kommer til legen med disse utfordringene, og at alle får den hjelp og behandling som de har krav på.

I dag har jeg lyst til å dele en STOR glede med dere, og det er at jeg den 17.oktober ble mormor igjen til en nydelig prins! 5 uker før termin ville Alfred si hel til verden. En stor, sterk, frisk og perfekt gutt ble født på sykehuset i Arendal  💙
Mormor hjertet mitt er fylt med kjærlighet, stolthet og takknemlig.Det er ikke lett å sette ord på hvor fantastisk dette er, for det å få oppleve å bli mormor igjen til en ny gutt, det er en ubeskrivelig stor glede. Tårene triller bare ved å tenke på at jeg nå har to nydelige barnebarn. For en gave! For en lykke!

Bildet kan inneholde: en eller flere personer, folk som sover, baby og nærbilde

Jeg håper jeg blir verdens beste mormor. Jeg har så mye å gi til prinsene. Jeg skal ikke bli marerittet som henger på døren hver eneste dag, men jeg håper å få tilbringe masse tid med barnebarna mine, og avlaste foreldrene i blant. Jeg vil være der 100%. Tenk så fantastisk å få ta del i guttenes liv. Trille turer, synge, lese, leke, kose, få være nær, og knytte viktige bånd. Litt bortskjemte vil de nok bli. Ikke på en negativ måte, og ikke på en måte som vil gjøre det vanskelig for foreldrene, men som mormor har jeg lov på en mormors måte å skjemme barnebarna mine litt bort. Først og fremst med kjærlighet, tid og tilstedeværelse, men tid sammen med mormor skal være vår tid, en spesiell tid 🙂 Jeg vil være mormoren som tar del i det som skjer i livet til både Henry og Alfred. Henry er mommos gutt, og det smelter virkelig hjerte mitt når han stråler opp når han ser meg, når han kommer løpende og vil opp i armene mine. De gode kosene, og den gode følelsen når han legger hodet godt inntil meg. Det er alltid vondt når jeg må dra, og det synes Henry også. Og selv om det skjærer i mommo hjertet, så vet jeg at det går fort over, og det er godt å vite at vi betyr så mye for hverandre. Nå skal også Alfred bli en like viktig del av livet mitt.

Det er vanskelig å beskrive hvor stort det er at jeg nå har blitt mormor igjen. Det er tusen følelser inni meg. En liten gutt til skal berike livet mitt. Det å få se det nye barnebarnet mitt for første gang, det var helt ubeskrivelig. Det kom mange gledestårer, også når jeg kom hjem etter det første besøket. Jeg er så utrolig heldig som får oppleve å bli mormor. Først til Henry, og nå til Alfred. Henry er for øvrig oppkalt etter sin tippolderfar. Min farfar som jeg aldri fikk møte, han hette Henry. Det betyr mye at mitt nydelige barnebarn ble oppkalt etter han. Nydelige Alfred er oppkalt etter sin olderfar på farssiden. At de bor i Arendal føles som verdens ende noen ganger, så jeg undrer på om jeg kan tvangsflytte de hehe. Julen de neste årene blir nok fylt med masse barneglede og barnelatter, og jeg har virkelig mye å se frem til.

Julen nærmer seg med stormskritt, og jeg er glad at jeg i år kjenner litt på dette med juleglede selv om det har endret seg mye fra man var barn til nå. Jeg sover fortsatt som en stein jeg natt til julaften. Der er det ingen sommerfugler lengre som holder meg våken, og julestemningen er nok ikke som den var, men fortsatt kjenner jeg på julestemning, og juleglede, og det er en veldig god følelse.

 

Forrige søndag så åpnet vi den første luken i bloggens flotte adventskalender. Bak luke nr.1, så lå det en nydelig cardigan fra danske NO.1 BY OX. Veldig mange ønsket å vinne denne, og det har blitt trukket ut en heldig vinner av denne, og den heldige vinneren av cardiganen ble : BENTE CHRISTIANSEN!! Gratulerer så masse, Bente! Denne kommer du til å bli fornøyd med! Jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen.

I dag skal vi åpne luke nummer 2 i bloggens julekelander.

Bak luke nummer to ligger en flott gave fra Alexis Mote. Alexis Mote er en av de aller største på stormote, om ikke den største. Alt startet i Skippergata i Oslo, og de har i dag også en stor, flott nettbutikk. Alexis Mote drives av ekteparet Elisabeth, og Daniel Holmberg, og Alexis har en fantastisk butikk med mye flott til oss som er en størrelse eller to for store. Alexis er utvilsomt en av mine favorittbutikker. Butikken i Oslo er en stor, og flott butikk på 250 kvm som har klær både for oss som liker det litt trendy, og for de som helst vil ha det klassiske, og tidløse. Siden jeg bor i Kristiansand, så er det ikke ofte jeg får besøkt butikken, men…de har nettbutikk!

Å gå hos Alexis blir som å gå i en godtebutikk hvor man har lyst på så mye, for her er utvalget utrolig bra. Man finner ikke bare hverdagsklærne her, men her finner man også treningsklær, undertøy, strømper, yttertøy, og ikke minst penklær. Alexis har utrolig mange flotte kjoler i store størrelser, så skal du i bryllup, eller en annen anledning hvor du trenger en fin kjole, så bør du absolutt besøke Alexis. Det fine er jo at om man ikke bor i nærheten av Oslo, så har da Alexis en flott nettbutikk. Noen synes det er litt pes å bestille via nettet, men det er det ikke, og man kan også hele veien få god hjelp med bestillingen om man trenger det. Man kan sende en mail, eller ta en tlf, og du vil fort merke at dette er en butikk hvor service virkelig står i høysetet. Du finner Alexis sin nettbutikk her : https://www.alexismote.no/ og du kan følge de på Facebook her : https://www.facebook.com/Alexis-Mote-AS-143991575851/

Gaven fra Alexis Mote er en VALGFRI BUKSE FRA LAURIE! LauRie blir jo blant veldig mange kalt for verdens beste bukse. Dette er bukser for de aller fleste kroppsformer. LauRie er en dansk klesbedrift som ble startet i 1987. Fokuset deres er passform og komfort. LauRie er bukser fra str. 32-56, de har ni forskjellige silhuetter og mange forskjellige lengder og kvalitet. De streber etter og kunne tilby minst ett par LauRie-bukser til alle kvinner. Verdien av buksen du kan vinne i dag er ca 1000 – 1200  kr.

Amelia Straight Bukser, Denim, hi-res

Kelly Regular Bukser, Blomstrete, hi-res

Charlotte Regular Bukser, Denim, hi-res

Vil du vinne en valgfri Laurie bukse, så legger du igjen en kommentar på bloggen. HUSK AT DU SKRIVER INN EPOSTADRESSEN DIN!

Bak dagens luke, så finner du en gave til….for vi skal også gi bort et fantastisk velværeprodukt til en heldig leser. Vi skal nemlig gi bort en fantastisk nattkrem fra MARY KAY KONSULENT RANDI KOKKERUD. En heldig leser får nemlig en Extra Emollient Night Cream. Den er helt super til veldig mye. Sår og tørr hud, solbrenthet, myggestikk og kuldekrem for barn. Det er ikke vann i den. Verdien er 330 kr. Det var faktisk akkurat dette produktet som var det første produktet Mary Kay Ash startet med.

 

Randi Kokkerud startet i Mary Kay i august 2017, og det har hun ikke angret en dag på. Randi jobber også som arkivar i en statlig organisasjon. Randi brenner for produktene fra Mary Kay, og ønsker at dere som leser også skal få bli kjent med Mary Kay dersom du ikke allerede kjenner til produktene.  Ta gjerne en titt på katalogen som ligger på Randis kundeside og send en henvendelse om dere har noen spørsmål :  https://www.facebook.com/groups/298920770899641/   Det er også viktig å legge til at Mary Kay konsulenter ikke tar kunder fra hverandre, så har dere en konsulent så skal dere selvsagt fortsette å ha kontakt med denne.

Alle som kommenterer på bloggen i dag er med i trekningen om både LauRie bukse og nattkrem.

Hvem som er de heldige vinnerne, det får du vite på bloggen i morgen…og i morgen skal vi også åpne en ny luke.

Ha en nydelig lørdag! Og dere som bor på østlandet og får inn Radio Metro – i dag gjester jeg også deres området fra kl.16 🙂

 

Årets kalendergaver er gitt av :

NO.1 BY OX            https://www.no1byox.dk/

ALEXIS MOTE         https://www.alexismote.no/

PONT NEUF             http://pontneuf.dk/eng/

CELLI                        https://celli.no/

NAIS                          https://www.facebook.com/naisbutikken/?epa=SEARCH_BOX

WILHELMINES         https://www.facebook.com/wilhelminesas/  

CUTIE                        https://www.cutie.no/

MOTHER INDIA        https://www.facebook.com/Motherindia.kristiansand/

MARY KAY KONSULENT RANDI KOKKERUD      https://www.facebook.com/groups/298920770899641/

63 kommentarer
    1. Det er så koselig med kalender Heidi, for en jobb du gjør👏 Gratulerer med den nye prinsen 💙kos deg masse. Jeg vil gjerne være med i trekningen 👍Ønsker deg en fin lørdag🌸

    2. Hei
      Gratulerer med en ny prins❤️ å være mormor er fantastisk.
      En bukse hadde vært topp, kanskje fått meg en som er lang nok i tillegg til størrelsen skal passe.
      Flotte gaver du har skaffet.
      Ønsker deg og alle lesere en fin helg.
      Klem Gunn

    3. Det hadde vært moro å endelig få prøve en av de buksene alle skryter av 😊❤️. Fortsatt god advent💜.

    4. Hei og god morgen. Da kan dagen starte her også. Må ha med meg bloggen din for du skriver så bra. Heldige deg som har fått 2 nydelige barnebarn .

      Trenger absolutt en ny bukse og håper🤩🤩

      Ha en fortreffelig lørdag.

      Mvh Anne May

    5. Koz med barne barn og jul . Gleder meg til fri i jula , vært enn hektisk høst . Ha en fin advents tid Heidi koz å lese bloggen din

    6. Gratulerer som mormor igjen, det er alltid hyggelig å lese bloggen din og får mange gode tips om hvor man kan få tak i fine klær. Vil gjerne vinne en bukse😊 fortsatt god advent.

    7. Gratulerer med det nye barnebarnet – jeg er bestemor til tre jenter. Dette er lykke ♥️.
      Jeg liker buksene, men har ikke forsøkt produktene til Mary Kay.
      Fortsatt god advent

    8. Gratulerer med barnebarnet! Alltid så koselig å lese bloggen din. Takk for alt du deler Heidi, det er veldig fint at noen setter ord på slike tema.

    9. Gratulerer med barnebarnet💙
      Ønsker meg veldig ei bukse fra LauRie- beste buksene for damer i alle fasonger.💜💜Fortsatt god førjulstid!

    10. Ååå jeg bare elsker bloggen din❤️Og gratulerer igjen med prins Nr.2🎉💙bare ett ord smelt!for en nydelig gutt😍og for en julegave du har fått😍🎅🏼🤶🏻❤️Og vil gjerne vinne ifra kalenderen din🍀🍀🍀

    11. Til lykke som bestemor igjen, som mommo til ei gulleskjønn jente på snart tre, vet jeg akkurat hva du skriver om. <3 Verdsett hvert øyeblikk, denne kontakten du skaper varer livet ut.
      Ønsker såklart å vinne en av disse buksene, spennende å se om noe passer på denne litt underlige kroppen her.. 🙂
      Førjulsklem fra Ann-Christin. <3

    12. Gratulerer med prinsen! Kos dere masse og ha en riktig fin adventstid. Deltar gjerne i trekning av bukse

    13. Gratulere💙 mormor 💙💙 en tittel som gjør hjertet så varmt og slår ekstraslag . En god førjulstid

    14. Så koselig lesing. Ha ei riktig fin helg, mormor. Hilsen en farmor i Alta, med like utømmelig hjerte for sitt barnebarn.

    15. Gratulerer så mye med prins 💙 nr to – for en berikelse 💙 Hørte på møte i Haugesund & omegn Lymfødemforening da de refererte fra Arendalsuka at du hadde måtte stå over pga barnebarnets ankomst – riktig prioritering. 👏🏻
      Ja, takk jeg vil være med på trekningen av de flotte gevinstene. Buksene er bare helt topp. Og kan bekrefte at butikken til Alexis og servicen der er helt topp. Ha en fortsatt fin advent.

      1. En fantastisk berikelse! Det stemmer at jeg måtte stå over tillitvalgtskonferansen i Drammen i oktober fordi Alfred kom til verden, og Henry trengte mormor <3 Jeg følte det var helt riktig prioritering <3

    16. Barnebarn er livets dessert , mitt eldste er nå tenåring og han kommer fremdeles å gir “mor” en klem, selv om vennene hans ser det. Det smelter mitt hjerte
      Flotte bukser , hadde vært kos å vinne
      Ha en fin førjuls tid Heidi

    17. Gratulere så masse som mormor igjen, så koselig førjulsgave til familien💞 Liker bloggen din, den er rett frem og ærlig. Ønsker deg en flott førjulstid 🤶🏻🎁🎄

    18. Så flotte. Det hadde vært gøy å vinne! En flott blogg du har og for en jobb du legger i julekalenderen. Tusen takk til deg. Ønsker deg en fin førjulstid med mange fine stunder med barnebarna.

    19. Gratulerer med nok en prins! Heldige gutter som får en mormor som er så engasjert. Lykke for både dem og deg. Jeg vil gjerne være med i trekningen i dag.

    20. Ønsker gjerne ei bukse fra
      Alexis stormote🤗 For oss som ikke har nærhet til en stormotebutikk, er d supert å bestille der👍
      LauRie buksene er kjempeflotte 😁

    21. Gratulerer med nytt barnebarn🌺 Og takk for fin blogg👍 Hadde vært veldig hyggelig å få en ny LauRie bukse. Elsker disse buksene og har allerede mange i klesskapet.
      Ha en fin dag og en god helg☀️

    22. Gratulerer med barnebarnet og takk for en flott blogg! Jeg vil gjerne delta i trekningen. Buksestørrelse 46.

    23. Så koselig lesing💜💖Jeg er sjøl mormor til 3. Og kjenner den deilige følelsen,bare ved å tenke på dem. ❤💙❤ Ja takk,jeg vil gjerne vinne. Ha ei fin 2.adventstidhelg 💖

    24. Hei.
      Så gøy å vinne. Det er ikke så ofte😂
      Men jeg prøver meg igjen og deltar gjerne i trekningen.
      Det er fantastisk å være mormor. Jeg er mormor til to og farmor til ei. Ren skær lykke. Knuselsker de 3 jentene mine.
      God helg 😃

    25. Å få oppleve gleden og kjærligheten ved å ha barnebarn er utrolig flott. Heldige oss som er så heldige.🥰
      Må bare nyte vært minutt med skattene våre når vi kan 😉
      Ja takk, vil gjerne være med på trekningen, trenger alltid ei bukse 😃
      God helg!!

    26. Gratulerer med nok en vakker liten prins😍 Jeg blir gjerne med i trekningen av en flott bukse eller den nydelige nattkremen til Mary Kay (som også er super på tørre føtter etc)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg