I dag gir jeg bort en flott jakke på bloggen min!

Reklame | Studio

Jeg går egentlig bare rundt og smiler for tiden. Jeg synes jeg er på en veldig god plass, og akkurat nå er det mye som går min vei. Denne uken har jeg avsluttet uke nummer to av intensivbehandlingen av beina mine, og jeg er veldig fornøyd med resultatet som er oppnådd til nå.

I to uker har jeg nå gått med bandasje på beina. Først det ene beinet i en uke, og denne uken, så har begge beina vært bandasjert. Målet er at bandasjeringen skal presse ut væske, og at volumet da skal minke. Jeg skal innrømme at det er litt slitsomt å gå med bandasjer over en periode på to uker, men det er så verdt det, og jeg er så heldig som har fått en fysioterapeut som ser viktigheten av at vi prøver å få volumet ned. En fysioterapeut som hele tiden ser muligheter, og som virkelig vil at jeg skal få all den hjelpen jeg kan få, og som finnes.

Det er mye bandasjer som rulles på beina mine. Først en tynn strømpe innerst mot huden, så vatt, og deretter bandasjer, masse bandasjer. Det blir litt å rulle opp når bandasjene tas av, så jeg er blitt en kløpper på å rulle bandasjer nå. Så opplever man i blant at bandasjene kanskje ikke sitter hele døgnet til jeg skal til fysioterapeuten igjen, at de løsner litt, og da kan det fort bli litt sånn frustrerende moro. Men alt i alt, så har dette gått veldig bra, og det er like spennende hver dag jeg kommer til fysioterapeuten for å se om målene har gått ned noe.

Og målene, de har gått ned. Det er ulike mål som tas fra nederst på ankelen og opp til starten av låret. Jeg har gått ned ulikt på de forskjellige plassene, men i snitt, så snakker vi vel om at jeg har gått ned ca 5 cm, og det er faktisk ganske så mye. Når jeg tok av bandasjene i går, så var det nesten rart og skulle ta på seg kompresjonsstrømpene igjen. Jeg kjente fort at beina føltes så mye lettere, og det var ingen tvil om at jeg kunne se at beina var blitt mindre. Når jeg faktisk så det, ja, da kom det en liten gledeståre. I natt har jeg brukt nattstrømpene, og jeg opplever faktisk at de sklir ned, så dette er veldig moro.

Intensivbehandling er krevende for både fysioterapeuten og pasienten. Det tar masse tid, så slike behandlinger må planlegges. Jeg er så heldig at jeg skal bandasjeres to dager neste uke, og så skal vi vurdere om vi skal ta en ny uke etter det. Kanskje tar vi en pause etter neste uke for å ta en ny runde noe senere. Jeg kjente at det var veldig godt å få av bandasjene i går, men samtidig, så er det så motiverende å gjennomføre denne type behandling når man ser at det faktisk fungerer, og at det er håp om man bare er tålmodig.

Nå er det evigheter siden vi har hatt en giveaway på bloggen, så i dag skal dere lesere få stå litt i fokus. I dag har jeg nemlig tenkt å gi bort en flott jakke på bloggen min.

Dere som følger bloggen min vet at jeg har en stor kjærlighet for klær som kommer fra Studio og Gozzip. Og jakken jeg skal gi bort i dag, den kommer fra Studio. Jakken er en flott softshelljakke, og har en verdi på 1499 kr.

Jakken du kan bli den heldige eier av, det er en sporty jakke med dyreprint i softshell -kvalitet. Jakken har  A-form, den har hette og lommer foran. Ermene har elastiske mansjetter og krokbånd, og har mykt varmende fôr. Lengden på jakken er 99 cm. Modellen bruker størrelse S og er 170 cm høy. Jeg bruker vanligvis M i klær fra Studio, men akkurat disse kan man nok gå opp en str i. Jeg har M, og takket være at jeg nå har gått ned litt, så får jeg akkurat kneppet jakken nå, men da jeg fikk den, så ble den for trang. 

Visst du har lyst på den flotte softshelljakken fra Studio, så legger du igjen en kommentar på bloggen. Kommentaren legger du igjen her, og ikke i kommentarfeltet på bloggens Facebook side. Når du kommenterer, så fortell også hvilken størrelse du ønsker jakken i. Jakken kan ikke byttes da den gis direkte fra Studio, og ikke en av butikkene som selger merket.

Jeg håper mange har lyst til å være med i trekningen om jakken, og husk: en må vinne, og det kan like godt være deg som en annen 🙂

Julekolleksjonen fra Gozzip og Studio er nå på vei ut til butikkene. Noen butikker har fått julekolleksjonene, andre får den i nær fremtid. Jeg håper jeg skal kunne vise litt fra de flotte kolleksjonene på bloggen i morgen.

Nyt lørdagen!

48 kommentarer
    1. Hallo. Så deilig at du har virkning av behandlingene dine. Det må være deilig. 👍 ha en super helg! Skumme jeg være så heldig å vinne jakke, tror jeg M er greit. Det kan vi kanskje snakke om hvis det skulle skje ❤️ Klem..

    2. Dette kaller jeg for en aldri så liten solskinns historie, så godt at du har funnet noe som hjelper for bena dine 🥰
      Jakka er lekker , blir jeg trukket ut så ønsker jeg str s

    3. Godt å høre at livet går bra 😀 Ingenting er som å møte verden med et fornøyd smil 😀 Ha en fin dag og helg 👍🏼 ( Evt jakke, str L)

    4. Flott å lese at du har det bra, og at ting går rette veien med behandlingen. Spennende! God helg. 😊. Jeg blir med på trekning, tror kanskje M hvis jeg skulle ha flaks å vinne.
      Hilde 😊

    5. Så utrolig gøy å høre, du fortjener lykke kjære deg 🧡🤎🧡 Ønsker meg veldig jakken i str.S🤞🏼

    6. Flott jakke! Ja den kunne jeg tenkt meg👍🌸. Skulle jeg vinne tenker jeg at str L hadde vært greit. Skulle det skje får vi snakkes👍😊. Ha en flott lørdag!

    7. For en flott Jakke😍 det hadde vært kjempe gøy og vinne☺️ Tenker str xl hadde passet meg:).
      Ha en flott dag videre Heidi🌸

    8. God hjelp er alfa omega med slik sykdom.
      Håper virkningen varer og varer. ✨🙏

      Jakka er super 🤩✨ 💖
      Ikke hatt ny jakke på mange år
      Tipper en str m er fint for meg🤞

    9. Så spennende med behandlingen på bena dine, og godt å høre at det virker.
      Jakke i stor M hadde vært supert😊

    10. Flott og lese at det går bra med deg av forskjellige grunner har jeg vært lite på og lest men prøver du rr super fin dame

    11. Så gøy å lese om dine gode resultater. Skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg størrelse M i jakken.

    12. Jeg har lest bloggen din en stund. Liker all mote på yttertøy som du viser fram. Håper det går bra med beina dine, og at resultatet blir som du ønsker frem over🙂

    13. Så godt å lese at behandling virker. Forstår at det er ubehagelig. Min bestefar sa alltid at ondt skal ondt fordrive. Første gang han sa det til meg var da jeg satt med rier med mitt første barn. Og for å få dem sterkere ba han meg gå ut å klippe plenen. 😂Gjett om jeg protesterte.😂Ble ingen plenklipping da. Kun nevnte sitat. Håper din bedring vedvarer 😊

    14. Så gøy å høre din positive fremgang, lykke til videre Heidi. Du er en inspirasjon for mange. Om jeg skulle vinne, tror jeg M er min str.

    15. Så bra Heidi at du føler deg bedre. Hvis jeg skulle vinne jakke så kunne jeg tenke meg str. L

    16. Så fantastisk med gode resultater av bandasjering ❤️
      Om jeg vinner tror jeg kanskje str. S. Men det er kanskje mulig å få noen flere mål om det blir aktuelt 😊

    17. Nydelig jakke 👌 Tenker at størrelse M skulle passe. Blir jeg være den heldige vinner, så får vi snakkes 😊 Ha en fin og solfylt lørdag 😎

    18. Er bare så fantastisk å lese om din vei til et lettere og bedre liv 🙏🏻❤️ Ønsker deg masse lykke til videre.
      Hvis jeg er så heldig å vinne jakke ønsker jeg at Synnøve Dyvik Løksli skal få den, str M. Det fortjener hun. ❤️

    19. Så bra at ting går veien for tiden for deg 👍
      Hvis jeg skulle være så heldig å vinne jakken (trenger absolutt en ny) ønsker med str. M

    20. Så hyggelig å høre at du føler at det går riktig vei🥰 Lykke til videre🤞 Gleder meg til å se julekolleksjon i morgen.
      Ha en fin helg😎

    21. Flott jakke😊.
      Jeg må ha str s😊.
      lykke til videre på livsstilsendringsferden 😊 og med bandasjeringen😊
      God helg 😊

    22. Hei 😀💐.
      Så flott å høre at ting går rett vei, og at behandling fungerer!
      Man blir jo ekstra gira da 😀.

      En jakke til ruskevær hadde ikke vært så dumt…så jeg melder meg på i trekning om jakken. Jeg vil gjerne ha en størrelse L. 50/52.

      Gleder meg til blogg i morra 😀.

      Klem fra meg 😍.

    23. Så flott at du har funnet en så dyktig fysioterapeut! Mye bra som skjer i livet ditt nå! Jeg ønsker meg jakken i str S.

    24. Så flott å høre at du er på rett vei,ønsker deg en fin helg og vinner æ jakka ønsker æ i str XL

    25. Så flott jakke😍👍🍀 Litt usikker på str, men tar str M, som motivasjon for å gå ned mer. Holder på med det 😊👍🍀😍

    26. Gratulerer med optimistiske opplevelser i forhold til vekten + beina 💪🏻 Stå på. Du kan være stolt av jobben du har gjort 🤩
      Får jeg en førjulsgave trenger jeg xl
      🤞 Lykke til videre 😀 Heier fortsatt på deg.

    27. Wow flott jakke hvis jeg er heldig ønsker jeg str s. Og håper det går ennå flere cm på beina dine. Det hadde du fortjent . God helg 🥰🥂

    28. Hei 😊 Fint å følge bloggen din, ønsker deg masse lykke til med alt. Så flott jakke, str.S ville vært supert 🤩 Ønsker deg en flott dag☀️

    29. God morgon😀 🤞🤞🤞 fingrarna för å få en ny fin jacka😀 storlek 52 tror jag skulle bli helt passande🙏

    30. Så kjekt at du får hjelp til dine plager👏
      Skulle eg bli heldig vinner av jakke så må det bli str m.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg