En Nais gave bak luke nr. 19

Reklame | Nais og Collection

Det er som å gå i en godtebutikk. Butikken bugner, og man vet ikke hvor man skal starte fordi butikken er full av go’biter, og man er redd for at man ikke skal få med seg hele utvalget. En stor butikk full av klær fra flere leverandører, og for de fleste lommebøker. Er der rart at denne butikken er blitt en av mine store favoritter?

I Sandalsgården i Lyngdal ligger Nais. Det er vel i underkant av 3 år siden jeg var i butikken for første gang. Kanskje er lommeboken glad for det. Nå skulle jeg ønske at jeg bodde noe nærmere Lyngdal selv om det kun tar litt over en time å kjøre dit. Nais er en utrolig flott stormotebutikk, og jeg er så glad for at jeg ble kjent med både butikken, og Barbro som driver den. I tillegg til ett helt utrolig godt utvalg av klær, og en stor, flott butikk hvor man kan vandre rundt i evigheter, så drives den også av ei helt fantastisk dame med øyet for fasonger, og farger, og ei dame som virkelig vet hva service er. Barbro er utrolig flink til å ta inn klær. Hun har ett veldig godt øye for gode passformer, hun er utrolig flink til å ta inn farger, og fine design. Hun har klær for oss som gjerne ønsker det som skiller seg litt ut, og hun har klær for de som ønsker å være klassiske, og tradisjonelle. Barbro våger.

Jeg elsker butikker som der ikke går en haug av på dusinet. Jeg begynner å bli lei av alle kjedebutikkene som er overalt. Kjedebutikker er kjedebutikker, de skiller seg liksom ikke noe ut fra de andre i samme kjeden bortsett fra at de ligger på ulike steder i landet. Jeg liker nisjebutikker, de spesielle, de har ett annet utvalg. Der er en annen atomsfære enn på et kjøpesenter. Det blir mer personlig. Det er spesielt to type butikker jeg liker meg veldig godt i. Det ene er interiørbutikker, og det andre er kanskje ikke overraskende, klesbutikker. Før kunne jeg være på kjøpesentre i timer, det gidder jeg ikke lengre. Nå er jeg på kjøpesentre for å kjøpe akkurat det jeg skal. Det er uhyre sjeldent jeg gidder å traske kjøpsentre fra A til Å. Kjøpesentre står som oftest ikke på mine ” want to do ” lister, men jeg bruker gjerne tid når jeg finner butikker som jeg virkelig liker, som for eksempel Nais. 

Som lymfepasient, så vet jeg at der er mange der ute som sliter veldig med å få bukser som er vide nok. Jeg sliter jo veldig, og jeg sliter såpass at jeg må bruke sydame. Jeg trodde ikke produsenter sydde vide bukser, men der tok jeg feil. Dere som sliter med vide bukser skal vite at det er bukser å få tak i. MAT er en produsent, Boheme er en annen, KK Design er en tredje om man ønsker penbukse. Barbro på Nais kan sikkert komme opp med flere.

Nais er flotte klær, det er farger, og gode passformer. Nais er undertøy også for de av oss som må opp i størrelse. Nais er også det lille ekstra som flotte smykker, skjerf og vesker. Nais er også den gode servicen. Her finner man den gode varmen, de ekte smilene, engasjementet, ærligheten, og servicen. Barbro har også erfaring med hvor skoene trykker, og det tenker jeg er en veldig stor fordel. Nais har en veldig fin Facebook side : https://www.facebook.com/naisbutikken/

Bak luke nummer 19, så finner vi en gave nettopp fra Nais. Bak luke nr. 19 kan du vinne strømper i 40 den – valgfri str og smykke og armbånd til en verdi av 697,- Alt dette kan bli ditt om du som vanlig legger igjen en kommentar på bloggen.

Bak gårsdagens luke fant vi to lekre armbånd fra Collection til en verdi av 698 kr. Den heldige vinneren ble : BRITT VOLD!! Gratulerer så masse med to lekre armbånd, Britt!! Bare å glede seg til de kommer i posten. Jeg tar kontakt i løpet av dagen. For dere som ikke vant, så er det fortsatt mulig å kjøpe disse to armbåndene til tilbudspris. Ordinær pris er 698 kr – du får de til 499 kr. Trykk da på denne linken : https://www.collection.no/catalogsearch/result/?q=1842-3

42 kommentarer

Siste innlegg