Spennende ting er på gang

Reklame | Snefrids Hus

Jeg har skrevet om det mange ganger før, denne nydelige prinsessefølelsen. Følelsen av å være vakker, følelsen av å stråle. Å føle seg litt som en prinsesse, det er en følelse vi alle fortjener å kjenne på i blant. For meg er prinsessefølelsen å bli skjemt skikkelig bort, eller å gjøre gode ting for meg selv. Det å sette meg selv i fokus, kjenne på følelsen av å være litt stolt av seg selv, og ikke minst det å kjenne seg vakker – da kjenner jeg på denne nydelige prinsessefølelsen.

Jeg får stadig henvendelser fra lesere som synes klær er en utfordring. Klær gir ingen glede fordi man aldri finner klær man føler seg fin i. Man vet ikke hvilke klær som passer kroppen, hvilke farger man kler. Klesbutikker blir plutselig et mareritt. I tillegg sliter mange med å finne unddertøy som passer. Cupstørrelsen blir feil. Det tyter både her og der, og det synes under klærne. Hvilken bh type skal man egentlig ha, hvilken størrelse, hvilken trusetype er best, hva med farger? Det å finne undertøy som man føler seg vel i, det er det virkelig mange som slitter med. Det er viktig for alle å finne undertøy som passer kroppen en har, og jeg tenker det også er spesielt viktig for oss som er en størrelse, eller flere for store. Det å finne det man føler seg vel i, og fornøyd med, det betyr så mye for selvfølelsen. Får man mye av dette på plass, så skal jeg love deg at du vil merke det. Det vil gjøre så mye med deg som person.

Vi er i mars måned. Vi nærmer oss også tiden for konfirmasjoner, og brylluper. Jeg får stadig henvendelser fra lesere som er fortvilet over at de ikke kan finne penklær til konfirmasjoner, og brylluper. Pene kjoler får man som regel i de fleste stormotebutikker, men utvalget varierer helt klart, og noen ganger, som for eksempel i brylluper, så ønsker man ofte å ha den helt spesielle kjolen. Man ønsker å føle seg skikkelig flott. Finner man ikke den riktige kjolen, så forsvinner gleden. Så det å finne den riktige kjolen, det betyr så utrolig mye.

Det betyr generellt så mye å finne seg selv også når det kommer til klær, til undertøy, og ikke minst også når det kommer til makeup. Det er på disse områdene vi kvinner ofte sliter veldig. Ofte er det ikke så mye som skal til før alle disse brikkene faller på plass. Litt profesjonell hjelp, et øye som kan se hvilken passform som er deg, hvilke farger du kler, og hvilken type undertøy som sitter perfekt til din kropp. En liten hjelp fra de som kan dette vil plutselig bety en helt ny verden for deg. Klær, undertøy,farger, og makeup, det skal være moro. Det skal gi deg masse, ikke tappe deg.

Store, og spennende ting er på gang for deg som leser bloggen min, og snart skal vi ønske deg velkommen til noe helt spesielt. En helt spesiell dag som garantert vil bety mye for deg. Etter påske skal jeg fortelle deg mer, men det er bare å glede seg!

Denne uken var jeg på besøk på Snefrids Hus igjen. Det gir meg alltid en nydelig ro å komme hit. Plassen, omgivelsene, og ikke minst Snefrd selv gjør at skuldrene senkes. Snefrid har ett helt fantastisk utvalg av brudekjoler, brudekjoler også i store størrelser. Her finner man nydelige selskapskjoler som går helt opp i str. 58. Denne uken prøvde jeg den nydelige, blå kjolen som du ser på bloggen. Blått var kanskje ikke fargen jeg hadde valgt bare ved å se den, men når jeg prøvde den, så var jo fargen så flott, og kjolen helt nydelig! Det er så herlig å kunne se seg i speilet, og føle seg fin. Går du i giftetanker, eller er du på utkikk etter en flott selskapskjole, så ta kontakt med Snefrid. Bedre hjelp kan du ikke få : http://www.snefridshus.no/ og https://www.facebook.com/snefridshus/

 

 

5 kommentarer
    1. For noen kjoler. Skikkelig vakre, men om det er kjolene eller den vakre dama oppi som gjør det hele eventyrvakkert er jeg ikke helt sikker på.
      Ha en strålende god å glad dag 👍😊👌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg