Vil du vinne nye turklær fra Stormberg ? Det nærmer seg trekning…

Jeg har skrevet om det mange ganger, men en del ting kan liksom ikke sies for ofte, som for eksempel viktigheten av godt turtøy i alle størrelser, også for oss som er en størrelse, eller to ” for store.” Nå liker egentlig ikke jeg å bruke ordene ” for stor “, for de ordene burde egentlig bare lukes bort når det kommer til kroppsstørrelser, men når det handler om tur, og treningsklær, så er det nok mange av oss som føler oss altfor store i forhold til de klærne som henger på stativene i bla sportsbutikkene. Der skal man ikke ha så mange gram for mye før man må gå slukøret ut igjen. Akkurat de tingene har jeg tenkt å skrive mer om en annen dag. Akkurat i dag, så skal jeg fokusere på at nettopp DU har muligheten til å vinne flott turtøy fra Stormberg, og i dag er det siste mulighet til å være med i trekningen. Hvem kan vel si nei takk til nytt turtøy ? Kanskje er det nytt turtøy som skal til for at du kommer deg mer ut, og får oppleve høsten på sitt aller beste?


Foto : Stormberg
 

Sammen med Stormberg, så skal jeg gi bort ett sett med turtøy bestående av Vistdal jakke, og bukse. Jeg har Vistdal jakken, og jeg er utrolig glad i den! Vistdal jakke er en vindtett og lett jakke. Jakken er laget i et tynt og mykt polyesterstoff som gir god komfort og god bevegelighet. Den passer godt til turer og er lett vannavstøtende. Det samme gjelder buksen. Både bukse, og jakke er vindtette, og fukttransporterende. Jakken har fast hette, refleksdetaljer, og to glidelåslommer. Absolutt min favoritt når jeg er ute på turer i skog, og mark. Jeg har en modell av Vistdal jakken som nå er gått ut i store størrelser, en veldig rosa, og lekker jakke, men jeg er blitt så utrolig glad i Vistdal jakken at jeg har bestilt meg den nye fargen som nå er kommet, og som du kan vinne. Fargen heter ” Potent Purple “, og er en nydelig lilla farge. Jeg fikk jakken i går, og den er virkelig fin. Deilig å ha på, nydelig farge! Superfornøyd!! Farge betyr mye synes jeg. Turtøyet du kan vinne går fra størrelse XS til 5 XL ( 54/56 ), og har en ordinær pris på 1098 kr. Vistdal settet kan bli ditt 🙂 Det er en som skal vinne dette, og den kan like godt være deg som en annen 🙂

Gode turklær er så uendelig viktig når man ønsker å ha seg en god tur utendørs, og skal man en god tur med hunden, eller en god tur i skogen, så trenger man gode klær, og klær som man føler at man kan bevege seg i. Gode klær som ikke gjør en søkkvåt om det skulle komme regn, eller som ikke gjør at man blir svett, og fæl om man skulle bli varm… og jeg blir alltid varm på tur 🙂 Det er så kjedelig “å bare ta på seg noe ” fordi man ikke har gode turklær. Når man er på tur, så vil man gjerne føle seg kledd for tur. Jeg har mange ganger vært på tur i klær som slettes ikke passer for turer i skog, og mark, men det har vært det jeg har hatt… så må man vurdere om man skal på tur i dårlige klær, eller bli hjemme. Da er sånn sett dårlige klær mye bedre enn å slite sofaen hjemme, men det er rimelig kjipt å bli søkkvåt fra topp til tå, eller gjennomblaut av svette fordi ingen har sett behovet for å lage turklær til meg også……Utvalget i ” normale ” størrelser er jo så utrolig mye bedre enn til oss litt større enn ” normalen “. Markedet er jo klart større i ordinære størrelser, men det er i dag veldig mange som bruker fra str. 46 og oppover, og str. 46 regnes som stormote….Det som nok også er litt negativt med tur, og treningsklær i store størrelser er at man kanskje ikke produserer så store antall i de største størrelsene, noe som igjen betyr at man nok må være rask på labben for å sikre seg det man ønsker. 

Foto : Stormberg

 

Vil du vinne nye turklær? Skriv ett stort ja i kommentarfeltet, eller skriv hva det ville betydd for deg å vinne. Kanskje er det en person du mener fortjener det mer enn deg – legg igjen en kommentar! Du MÅ huske å skrive inn epostadressen din i kommentarfeltet. Skriver du kun Lena, eller Nina, og kanskje verken har etternavn, eller epost, så kan du gå glipp av det flotte turtøyet. Husk at det kan være mange med samme navn som deg selv 🙂 Onsdagen skal bli nydelig her sør, og jeg skal ut på tur 🙂

Jeg elsker min rosa Vistdal jakke, men nå har jeg kjøpt meg ei også i den nye, lilla fargen som du kan vinne 🙂 Den er lekker !

 

 

 

http://blogsoft.no/index.bd?fa=article.new

24 kommentarer
    1. Det hadde vært en stor glede å vinne dette flotte settet fra Stormberg. Du har og er en motivator for meg 😃 Jeg har gått ned i vekt og det hadde vært så gøy å kunne feire det med nye tur klær selv om reisa ikke er ferdig men da kan jeg jo være fancy videre på veien mot en bedre utgave av meg selv 🌸

    2. Monica Mikalsen Øien: Tusen takk for fantastiske ord, Monica! Nå ble jeg både rørt, og glad! Gratulerer med vektnedgangen! Så utrolig moro!! Det er en lang reise som egentlig aldri stopper, men det er så godt å nyte følelsen av å mestre 🙂 Hvert lite skritt er en stor seier. Selv sliter jeg nok litt i motbakke for tiden, men sånn vil det være i blant. Vekta står bom stille, og jeg føler jeg sliter med å motivere meg selv, men jeg skal komme igjennom dette også, og klatre videre for å komme meg mer ned 🙂 Ha en nydelig dag! Du er selvsagt med i trekningen av det flotte turtøyet 🙂

    3. Tenk om det var meg som vant dette flotte settet! Det hadde vært en ekstra dytt til å komme seg ut i høstværet 💞

    4. Følger din blogg med stor interesse..👍🏻👍🏻👍🏻og har selvsagt veeeeldig lyst på turtøy… 😍

    5. Jeg har egentlig tenkt at det ikke er så mye vits å legge igjen en kommentar. For om jeg skulle være så heldig å vinne, så passer nok ikke buksa uansett. Jeg er alt for kort i beina 😜 For å få den stor nok i legger, lår og over rumpe/ hofter, blir den nok alt for lang. Men så tenkte jeg at jeg kunne jo prøve lykken likevel. Så da sier jeg JAAA! 😃 Lekker farge 👍

    6. Det hadde vært superfint om søstra mi, Guri Rivelsrød hadde vunnet. Hun har slitt med vekta fra hun var liten. Fyker opp og ned som en jo- jo, og brukt det meste av livet til å slanke seg.. Hun går på med ” krum” hals gang etter gang og jeg blir så lei meg på hennes vegne. Hun trener ig hun går, og sin store hage pleier hun med kjærlighet. Men hun føler alltid at hun ikke er bra nok. MEN det er hun både innvendig og utvendig mener jeg av hele mitt hjerte. Hadde Guri vunnet tror jeg hun hadde blitt så glad at hun hadde Begynt å grine. Og det tror jeg jammen meg jeg hadde gjort også. Takk for dine fine og tankefulle innlegg. Ha en flott dag.

    7. Ja takk. Hadde vært fint med turtøy. Kroppen min aksepterer kun rolige turer i skog og mark. Slutt på spinning for en periode dessverre.

    8. Ã?, den hadde vært grei Ã¥ ha nÃ¥ nÃ¥r jeg trener og gÃ¥r turer. Holder pÃ¥ med livsstil endring og har gÃ¥tt ned en del allerede ð???

    9. JA! Det hadde vært supert å vinne turtøy fra Stormberg😊 Jeg har “oppdaget” flere turløyper de siste månedene og har gjennopplivet turgleden i meg. Flere ukentlige turer til Omvende båt og andre “bratte” destinasjoner er min beste medisin og terapi. Så nytt turtøy hadde vært fantastisk😊

    10. Hadde Vært kjempe koselig å vunnet Turtøy , Skulle gjerne ha kjøpt det selv , går mye turer da får jeg noe annet å tenke på, økonomien er trang .Du er ett herlig menneske Heidi ☺står altid på , det du skriver motiverer meg ut i Naturen ☺mange klemmer fra meg 💕

    11. Ja takk til å vinne turtøy!
      Hadde jeg vunnet, ville du blitt en fantastisk gave til min fantastiske mamma💕💕💕
      Hun ville satt veldig pris på turtøy, ikke ofte hun handler til seg selv.

    12. Ja takk vil vinne tur klede!!
      Hadde e vunnet, ville det blitt en fantastisk gave til min fantastiske mann som he virkelig tatt vare på mj. Flott kar e sett pris på. Gubben fyll år 14 aug. En person som gleda mitt hjerte og livet. Gubben e har no. Flott mann så bry seg om mennesker å ser å tar vare på alle.
      Han ville satt pris på turvtøy, ikkje ofte han handler til seg selv.

    13. Chris Bjørg Pedersen: Hei! Akkurat denne giveawayen er dessverre over for en god tid tilbake, men det kommer plutselig nye muligheter på bloggen min!

      Ønsker deg en nydelig dag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg