Vi slår på stortrommen, og gir bort en gave til 800 kr!!

Lørdag, helg, og førjulstid. Huset her hjemme er julepyntet, og det er ei innmari koselig tid synes jeg. Jeg er julete, veldig julete…selv om jeg nok ikke tar frem så mye julepynt nå som de første årene vi bodde i huset vårt. Julen har alltid vært spesiell for meg, og med noen unntak, så pleier jeg å komme godt i havn med alle forberedelser i god tid før julaften. Julen 2002 er julen jeg ikke vil ha tilbake, julen jeg nesten ikke fikk feire sammen med familien min, og hvor hele desember var en måned preget av sykdom, sykehus, og negative ting… men også da ble det jul takket være alle de gode menneskene jeg hadde rundt meg, og en kropp som ble frisk i tide. Den julen var helt spesiell…en desember måned jeg aldri vil ha tilbake, men samtidig, så ble julen en tid for å reflektere over hvor heldig jeg hadde vært tross alle vonde ting jeg måtte igjennom. Jeg fikk oppleve å feire en ny jul hjemme i huset vårt, sammen med mine, noe som fort kunne ha blitt helt annerledes… en jul hvor jeg bare ville glemme, og se fremover, for jeg var en av de heldige….

Huset er som sagt julepyntet, og det gjør jeg alltid 1.søndag i advent. Også juletreet er ferdig pyntet, og jeg storkoser meg når alt det røde skal frem, for jeg er veldig glad i rødt når det er jul, og da skal det være den mørkerøde fargen. Mine fine, store nisser skal frem på gulvet i stuen, stjerner i vinduene, lysbroer i vinduer, røde duker, julestjerner i julekurven på kjøkkenet – julen er en fin tid! Nå som juletreet også er ferdig pyntet, så er jeg klar for jul 🙂 Vel.. kanskje ikke helt… mot alle odds, så er jeg faktisk ikke helt i havn med alle gavene. Det er ofte sånn at jeg også er nissens gode hjelper i desember, og hjelper min kjære mamma, og mine svigerforeldre med litt julegavekjøp. I hodet mitt, så er jeg veldig nær ferdig, så jeg tror ikke det skal gå så mange dagene før jeg er helt ferdig. Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder av min julestue på bloggen i dag 🙂




SONY DSC

I dag som det er lørdag, og helg, så ligger der en gave bak luke nummer 12 til en verdi av 799 kr. Gaven bak luke nummer 12 er gitt av ALEXIS MOTE, og gaven er vel den mange kaller for ” verdens beste bukse.” Vi gir i dag bort en LAURIE BUKSE av typen ” Emma Panalin.” Buksen blir kalt for mirakelbuksen Emma, og skal være helt fantastisk. Dette er buksen ” alle ” kjøper igjen, og igjen når man først blir kjent med den. Buksen puster, holder inn, og løfter opp, og de fleste kan faktisk velge en størrelse mindre i denne buksen enn de vanligvis bruker. Buksen har en verdi på 799 kr, og den kommer i flere modeller, så her kan alle finne sin bukse! Buksen finnes med rette ben, smale ben, regular ben, ekstra smale ben…den finnes med kort, medium, og lang benlengde… der er rett, og slett en haug av muligheter 🙂 Buksen finnes i ulike farger. Den finnes i sort, marine, og grått, men noen av fargene kan være utsolgt i de ulike størrelsene, men dette er en bukse som hele tiden kommer inn igjen på lager. Buksen går fra størrelse 36 og opp til størrelse 56, så her bør det være mange som ønsker å være med i trekningen! Buksen er i 67% viscose, 30% nylon og 3 % elastan. Dersom du ikke kjenner til LauRie buksen fra før av, så vil du få verdens beste hjelp av Daniel på Alexis Mote til å finne den riktige buksen for deg, og den riktige størrelsen. Uansett hvor du bor i landet, så hjelper han deg til å finne den riktige størrelsen, og uansett hvor i landet du bor, så sender han buksen direkte hjem i posten til deg. Flott gave som jeg vil tro mange har lyst til å vinne 🙂 Du kan lese mer om Alexis Mote her : http://www.alexismote.no/ og her : https://www.facebook.com/Alexis-Mote-AS-143991575851/?fref=ts

Vil du vinne LauRie buksen, så legger du igjen en kommentar på bloggen. Vi trekker en heldig vinner i morgen tidlig. Del gjerne med dine venner som kanskje kunne trenge en ny bukse til jul 🙂 Hver dag, så understreker jeg hvor viktig det er at når du kommenterer, så må du også skrive inn epostadressen din i feltet for epost. De fleste gjør dette, men det er fortsatt noen som kun legger igjen et fornavn, og da sliter jeg veldig om vedkommende skulle bli trukket ut…. der er mange der ute med samme fornavn 🙂 Så husk epostadressen din, og den er det kun jeg som ser… du kan legge igjen en helt anonym kommentar bare du husker epostadressen 🙂

I går hadde vi to premier bak luke nummer 11. Det ene var et gavekort gitt av ZIZZI på Sørlandssenteret her i Kristiansand, og det andre var den store fletteboksen gitt av Mango Frisør på Holte i Kristiansand. To vinnere er trukket ut. Den som vant gavekortet på ZIZZI, Sørlandssenteret ble : MONA ISAKSEN ÅSEN!!! Gratulerer så masse med gavekortet, Mona! Nå er det jo snart salg også, og du kan jo spare gavekortet til da 🙂 Så har vi også trukket ut en vinner av den store fletteboken, og den som nå kan lære seg mer om fletting, det er : ANITA WINTHERBO!!!! Gratulerer så masse til deg også, Anita!!! Håper du får brukt boken flittig, og at du lærer deg masse nytt om fletting 🙂 Jeg tar kontakt med dere begge to i løpet av dagen 🙂

Jeg lovet ett par ting denne uken som jeg ikke helt har klart å holde… ennå….jeg lovet å fortelle dere om noe nytt, og spennende tidligere i uken…og det kommer 🙂 tenkte bare jeg skulle ha litt mer å fortelle dere om før jeg blogger om det 🙂 Så lovet jeg å fortelle dere om hovedgevinsten i kalenderen som trekkes på julaften. Dette er en premie som ALLE dere som har kommentert i løpet av desember måned kan vinne. En veldig fin premie, og noe helt annerledes enn gavene bak alle de andre lukene…en gave med en helt annen verdi, en gave som kan bety mye for deg i det nye året. Jeg venter på den riktige informasjonen om gaven som jeg kan gi videre til dere, så jeg håper den kommer veldig kjapt 🙂 Den som venter på noe godt vet dere 🙂 Nå skal jeg ha meg en fin bytur. Julegaver må kjøpes, og så åpner julebyen i Kristiansand i dag, og den er jeg veldig spent på! Mange byer har sin juleby, nå skal også Kristiansand få sin, og forventningene er store 🙂 Det er hyggelig og kose seg i byen…ingenting er som byen…det er der jeg liker meg aller best. Selv med mye mennesker både her, og der, så finner jeg roen, og kan kose meg. Kjøpesentre gir meg fort en følelse av kaos, og stress selv om jeg i utgangspunktet ikke er verken stresset, eller travel. Mye mennesker, og kø overalt, det prøver jeg å unngå…kjenner også at tålmodigheten blir satt på en del prøver i disse dager hvor mange mennesker er ute i samme ærend, men butikkene ser ikke at mye folk krever flere ansatte. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har irritert meg big time over minimalt med betjening, og hjelp i en hektisk førjulstid! Ha en nydelig lørdag, nyt helgen, senk skuldrene, og nyt kosen denne tiden kan gi – og husk : ta vare på deg selv, og de rundt deg <3

 

28 kommentarer

Siste innlegg