Vi feirer ny nettbutikk med en fantastisk gave til en heldig leser!

Så har den åpnet, nettbutikken til Celli. Denne uken tok butikken skrittet ut i nettverdenen, og nå kan også de som bor andre steder i landet handle klær fra den flotte butikken som ligger på Metrosenteret på Lørenskog.

Jeg oppfordrer alltid dere som leser bloggen til å bruke butikkene. Det er viktig å gjøre nettopp det for at butikker skal bestå i det tøffe markedet som er. Det er så viktig at de uavhengige butikkene, de som står på egne ben, at de klarer seg i det tøffe markedet som er nå. Netthandel blir stadig mer og mer benyttet, og mange butikker sliter med å kunne møte den økende konkurransen som netthandelen gir. Samtidig så er det fint for veldig mange og kunne handle på nett. Mange bor langt unna butikker, og det er også mange som ikke har den type butikk de trenger i umiddelbar nærhet. Selv om det finnes mange stormotebutikker, så er det likevel mange steder i landet som ikke har en slik type butikk i umiddelbar nærhet. Mange trenger også nettbutikker fordi det er vanskelig fysisk å komme seg til butikker. Det er heller ikke til å legge skjul på at inne spesielle bransjer, så er det også billigere å handle på nett. Det gjelder sjeldent stormote klær.

Jeg vet hvor mange som misliker å handle klær, men det er nok også fordi man ikke har funnet klær som passer kroppsformen man har. Føler man seg ikke vel, så er det ikke moro med klær, og butikker er ikke det som står øverst på ønskelisten. Det er da spesialbutikker er så gode å ha. De kan hjelpe oss til å finne frem i en jungel av klær og produsenter, og dermed få deg til å se hvor mye det betyr å finne de riktige klærne til den kroppen man har.

Jeg handler en del ting på nett. Sjeldent klær, men det hender. Om jeg kjenner merkene, og dermed er ganske sikker på størrelse, så kan det hende at jeg handler klær på nettet, men som oftest er det hudpleieprodukter, og makeup jeg handler da. Jeg handler også stay ups fra England, og undertøy, det bestiller jeg også gjerne på nett for å finne det undertøyet som jeg liker best, og som jeg ikke finner i butikkene i min størrelse.

Denne uken åpnet altså Celli sin nettbutikk. Jeg tenker det må være fint for en butikk som Celli å ha flere bein å stå på, og ikke minst også fordi butikken har et så godt utvalg av klær og merker at det er fint å kunne tilby dette til alle, også til dem som ikke bor slik til at de kan fysisk besøke butikken på Lørenskog. Gratulerer til Kathrine med nettbutikken! Det er blitt en flott nettbutikk, og det er også så utrolig fint at de bruker sine egne, flotte modeller til å vise de fleste klærne. Dersom du har lyst til å besøke nettbutikken, så finner du den her : https://celli.no/

For meg er klær uhyre viktig. Jeg har aldri gjemt meg bort i en gammel joggebukse, og en hettegenser. Selv om jeg alltid har vært flere størrelser for stor, så har det vært viktig for meg å kle meg pent. Jeg bruker både farger, og mønster, og jeg liker også å kle meg i klær som ikke alle nødvendigvis går i. Jeg liker det spesielle like godt som jeg liker det klassiske. Jeg har funnet min stil. Jeg liker å være kvinne, og jeg liker å være feminin. De fleste som produserer stormote har klær som passer meg, og min stil, men man finner jo alltid favoritter, og man er stadig på leting etter nye merker. Klær er en stor lidenskap jeg deler med mange av dere som leser bloggen min. Klær er spennende, og det å kunne føle seg velkledd, det er en god følelse å kjenne på. Det er jo enkelte som tror at jeg bruker klær for å få fokuset bort fra vekten min, men om jeg ville ” forsvinne ” i mengden, så hadde jeg kanskje ikke valgt klær med farger og mønster? Jeg velger heller ikke å kle meg pent for å oppmerksomhet fra andre. Jeg er bare utrolig glad i klær. Jeg liker å kle meg pent for min egen del. Jeg er nok der i livet at jeg gjør svært lite for andres skyld om jeg ikke ønsker det selv. Jeg liker farger, jeg liker stilige design, jeg liker det som er elegant, jeg liker det feminine. Det kan godt glitre litt, det kan godt skille seg ut. Jeg liker det klassiske også. Og det trygge.

Jeg er sikker på at alle som leser bloggen i dag kjenner til Levis. Levis er fortsatt et merke som selger utrolig godt verden over. De som bruker Levis buksene feks, de sier jo at buksene er fantastisk gode å ha på seg. Ofte er det jo sånn at vi som bruker store størrelser, vi kan ikke bruke merker som feks Levis. Men visste du at Levis også produserer klær i store størrelser? Jeg ante det ikke, og smilte stort da jeg oppdaget det på Facebook siden til Celli.  Levis bukser,kort skjørt, dongerijakke, t-skjorter og collegegensere – alt i store størrelser. T-skjortene og genserene kommer opp i str. 50/52, og buksene går også opp i str. 52. Det er flere modeller i Levis buksene, og jentene på Celli hjelper deg med både størrelser og modeller. Utrolig stilig at også Levis har store størrelser.

For å feire åpningen av nettbutikken til Celli, så jeg i dag gi bort en flott gave til en heldig leser. Sammen med Celli, så gir vi bort EN VALGFRI LEVIS BUKSE OG T-SKJORTE!!!! Verdien på dette er ca 1500 kr!! Ønsker du å bli den heldige vinneren av både Levis bukse og t-skjorte, så legg igjen en kommentar på bloggen. Fortell hva du synes om den nye nettbutikken, eller fortell hvorfor du har lyst til å vinne denne flotte Levis gaven. Alle som legger igjen en kommentar er med i trekningen. HUSK å skrive epost adressen din! Du kan se utvalget av Levis produkter her : https://celli.no/

 

Antrekket jeg har på meg på bildet i dag er kjøpt på Celli. Det er fra Boheme, og er både spesielt og utrolig lekkert. Ta deg turen innom den nye nettbutikken, og husk at du legger igjen en kommentar slik at du er med i trekningen av Levis gaven. Del gjerne innlegget slik at flere kan bli kjent med Celli.

Ha en nydelig lørdag! Det er utrolig godt med helg nå etter en hektisk uke. Helgen skal virkelig nytes med ca ingen avtaler. Vi blogges i morgen.

 

64 kommentarer
    1. Du har alltid vært så flott i klesveien , det er desverre alt for “lett” å gjemme seg i store gensere når man føler seg ( unnskyld uttrykket) “feit” så er det nå slik at om man får god veiledning , så kan klær være utrolig slankende ( og motsatt for de som sliter med det)
      Den Levis buksa med mønster ned langs bena ropte på meg…..Bare lekker 🥰

    2. Det er så bra at Celli kommer med nettbutikk!!
      Jeg handler endel der, men siden jeg bor et stykke unna dem blir det litt mer lettvint.
      Kommer allikevel til å fortsette og handle i butikken deres også, det jobber noen flotte damer der som er så flinke til å hjelpe

      Det hadde vært så gøy å vunnet seg en Lewis, det har jeg ikke eid på ca 35 år. Venter spent

      1. Så utrolig gøy med ny butikk. Gøy å ha noe å velge i, er ikke for
        mange stormote butikker her i Kristiansandsområdet, og da er det godt å ha nettbutikkene for å få bredere utvalg. Kjempegøy at Levis også har store str, det visste jeg faktisk ikke, kunne veldig gjerne tenke meg å prøve ei av de😀
        Må også si til deg at jeg synes du er utrolig stilig og tøff, gøy å se hvordan du bruker farger. Jeg har fulgt med deg lenge, men det er første gang jeg kommenterer. Ønsker deg en fargerik høst!😀

    3. Så spennende at Levis har store størrelser, det var nytt for meg også! Godt med nettbutikk når slike butikker ikke er så nære som man ønsker. Må sjekkes ut.

    4. Nytt for meg at Lewis har store størrelser. Jeg er 66 år og har til dags dato ikke eid en dongeribukse. Nå føler jeg meg litt for gammel til det. Skulle ønske det hadde vært å finne da jeg var yngre

      1. Torill, du er absolutt ikke for gammel til å gå med dongeri 😍 Går jo an å velge den mørke 👌🏼

    5. Dette må sjekkes og du er jo like flott som alltid.
      Trenger virkelig en bukse som sitter rett og t skjorter er firbruksvare😁😁.
      Stiller meg i kø og krysser fingrene.

      Deler gjør jeg selvfølgelig.

      Ha en nydelig lørdag.

      Mvh Anne May Kvelland

    6. Du er kjempeflink til å kle deg🥰 Jeg har allerede bestilt, og fått, en lang svart kjole fra Celli. Leste om butikken i bloggen din, og gikk inn der med en gang😃 Kjempefornøyd med kjolen❤️ Levisbuksa ser kjempefin ut, den ønsker jeg meg🤩🍂🍁🤩

    7. Lenge siden jeg har gått med dongeri og savner å føle meg fresh i klesstilen. Vil veldig gjerne vinne og få muligheten til dette igjen. Kinn absolutt til å benytte meg av Celli nettbutikk😊👏

    8. Wow, jeg elsker Levis 😍 Her var det utrolig mye lekkert 🥰 Hadde vært knallgøy å vinne klær fra denne flotte butikken 🥰 God helg flotte du, ser smashing ut i det antrekket 😍

    9. Gøy gå inn i denne nye nettbutikken å se🤩 mye fint. Hadde vært gøy å hatt ei Levis bukse igjen.

    10. Så spennende med nettbutikk for de som trenger det.
      Butikken er ett eldora do for oss som setter pris på god service ,flott utvalg og bra kvalitet på varene.
      Det at de har lekre vesker i tillegg er ett pluss.
      Ønsker at min datter ville vinne. Hun har klart og gå ned mange kilo og elsker Levis.

    11. Jeg vet hvor viktig det er å ha klær som sitter godt, spesielt for oss som ikke passer inn i vanlige konfeksjonssttørrelser.
      Dette tar du på alvor, det er så fantastisk 😇 !!! Å vinne en levisbukse, hadde vært en flott bursdagsgave til meg selv.
      Hilsen bursdagsbarnet 😍

    12. Heisann.
      Kjempe fin nettside. Fine klær😍
      Gratulerer til de som tørr å satse. Vi får lettere tilgang til tøffe klær via nettet.
      Vært supert å vinne et antrekk med bukse og t-skjorte.
      Heidi du er flink til å skrive – utrolig glad i bloggen din.
      Ha en strålende dag.
      Gunn

    13. Wow Levisbukse 😍😍 noen år siden jeg hadde det, de er supergode 😍😍det kunne jeg tenkt meg

    14. Måtre inn og se med en gang, var veldig mye fint der ! 😁👍🏻 Og det visste jeg jo fra før, ettersom jeg har sett dine fine bilder av deg. 😘 Blir nok å følge med der utover høsten, og våren spesielt. Da vi har konfirmasjon i huset i slutten av mai. 😊
      Hadde blitt veldig glad om jeg vant Levis bukse, har ikke funnet meg ny dongeribukse på 3 år. Og den jeg har brukt siden da, er så slitt at det snart er hull på innsiden av knærne… 😬 Krysser fingre 🤞for at jeg er den helfige. 😊
      Ønsker deg en riktig fin helg, klem 🤗❤

    15. Hei Heidi, du ser flott ut som alltid, men dette kledde du virkelig. Den kjolen er virkelig wow!
      Levisbukse har jeg aldri eid, så det hadde vært suuuuuupert 👍😊

    16. Hei Heidi, du ser flott ut som alltid, men dette kledde du virkelig. Den kjolen er virkelig wow!!
      Levisbukse har jeg aldri eid, så det hadde vært suuuuuupert 👍 kjempefin nettbutikk😊
      Klem😘

    17. Åååh for en butikk 😍 Virkelig gøy å kunne få Levis klær i store str!!! Denne nettbutikken kommer jeg garantert til å bruke. Har en datter i tenårene som og sliter med å finne klær som er kule ( stakkars, hun har to foreldre med anlegg) Hun ble så glad hun begynte å grine når hun såg at hun og kunnne få levis klær. Så om jeg skulle vinne så er det min datter som får gevinsten, hun fortjener det!!!

    18. Sjekket nettbutikken den dagen de lanserte den og der var det mye fint🤩 Var ikke klar over at Levis hadde klær i store størrelser før jeg så det der. Jeg har aldri eid ett plagg fra Levis så det kunne jeg tenkt meg 😊 De klærne du har på bildet er såååå fine og du kler de utrolig godt. Tror jeg må bli litt tøffere i klesveien🤔God helg😊

    19. Åååh for en butikk 😍 Virkelig gøy å kunne få Levis klær i store str!!! Denne nettbutikken kommer jeg garantert til å bruke. Har en datter i tenårene som og sliter med å finne klær som er kule ( stakkars, hun har to foreldre med anlegg) Hun ble så glad hun begynte å grine når hun såg at hun og kunnne få levis klær. Så om jeg skulle vinne så er det min datter som får gevinsten, hun fortjener det!!!

    20. Hei Heidi!
      Du er utrolig flink med klær og farger, og du inspirerer andre gjennom bloggen din. Tusen takk for det!
      Jeg ante ikke at Levis kommer i store størrelser. Heldigvis at det har skjedd så mye på stormote-fronten. Det hadde vært stor stas å vinne!

    21. Å så fin du var på bildet i dag😊. Det hadde vært moro å vinne bukse og T shirt i dag men veldig vanskelig med str😂. Tror jeg må ta meg en Lørenskogtur i høst 😊. Ha en strålende dag ☀️☀️. Klem😊

    22. Fant denne butikken for første gang i august og elsker den. Det blir mange besøk dit fremover. Kjempefint at de har Levis i store str. og nettbutikk.

    23. Flott nettside 👍 Og endelig kan man kjøpe Levis i større str. 😊 👍 Og andre stilige klær 👍😊

    24. Hei Heidi😊 Så flott du er i nydelige farger 😉Gratulerer til Kathrine med nettbutikk, flott at de som ikke bor i nærheten av Celli kan få kjøpt disse fine klærne. Jeg er heldig å bo i nærheten og er så godt komme dit å få hjelp av de fine damene som jobber der. Levis klær er det mange år siden jeg gikk i , nærmere 40 år siden. Så det hadde vært kjempestas å vinne 🤩Ønsker dere alle en riktig god helg 🌸

    25. Disse så supre ut. Jeg har nok aldri hatt så fine bukser…det er ikke så lett å finne , har tykke legger også…Ja,takk , jeg øl gjerne vinne. Hilsen Torbjørg

    26. Celli er en flott butikk, så fint for alle som bor langt vekk får muligheten handle i nett butikken 😃 det hadde vært stort å få prøvd Levis bukse 🤗

    27. Så flott med nettbutikk! Jeg bor ikke langt fra Metro senter og CELLI, så jeg er heldig. Men de har så mye flott og så stort utvalg, så jeg unner alle “store” muligheten til å handle der. Det beste er selvfølgelig å kunne handle i butikken. Da nyter man godt av kunnskapen og positiviteten hos jentene som jobber der. Men jeg går ut fra at dette også vil gjenspeiles i nettbutikken.
      Jeg deler alltid FBinnleggene fra CELLI, for jeg bidrar gjerne til at butikken skal ha mange kunder, stor omsetning og ikke minst godt utvalg. Jeg håper nettbutikk-satsingen blir like vellykket som butikken. Gratulerer med den nye, flotte nettbutikken!

    28. Hæ, finnes Levis i store størrelser, det må jeg teste 🤔
      Som ung ønsket jeg meg Levis, men foreldrene mine mente buksene var for dyre. Når jeg ble voksen og tjente egene penger var de for små…. 😂

    29. Du er så flott som alltid!men det antrekket var du helt nydelig i😍kunne jo tenkt meg å prøve Levis igjen er mange år siden.Kommer til å gå inn å se i nettbutikken til Cell 👍for tror de har mye stilig👍.

    30. Jeg elsker butikken Celli😊min favorittbutikk, og at blitt nettbutikk i tillegg er jo bare helt fantastisk😊i tillegg er det så hyggelige damer i biutikken😊så hyggelig når er der😊og Levis buksene er helt topp😊👍

    31. Gratulerer med ny nett butikk Celli. Alltid gøy med klær, jeg er også litt over middels interessert. Jeg er ei kjolejente, det har jeg forelsket med i Gudrun Sjøden sitt design😊. Du er alltid flott Heidi, gøy når man finner tøy som passer. God helg

    32. Heldige meg som ikke bor så langt unna butikken på Metro🤩fantastisk butikk og fantastiske damer🤩finner alltid noe å kjøpe🙈 Veldig bra med nettbutikk, fint å gå inn å se og lese om plagget før jeg drar i butikk. Har Levis tshirt men buksa står høyt på ønskelista🙏
      Ønsker dere masse lykke til med nettbutikken❤️

    33. Så bra med nettbutikk som har fokus på kropper med former og litt ekstra her og der. Spesielt for oss med noen ekstra utfordringer som lymfødem og lipødem. Levis & t-skjorte er velkomne!

    34. Celli har mye fint ! kult at de også har fått nettbutikk – det gir tilgang på flotte varer til folk i hele landet.
      Gratulerer !
      Har ikke prøvd en slik bukse, men tipper de har størrelsen min også <3

    35. Nettbutikken til Celli er kjempe flott, oversiktlig og fine bilder 👍🏻 Jeg er så heldig at jeg bor så nære at jeg kan handle i den fysiske butikken med de flotte varene og de beste jentene til og hjelpe deg 🤗 Har ikke brukt Levis siden jeg var 18 år så hadde vært kjempe morro og vinne 🤩

    36. Tusen takk Heidi for at du via bloggen din tipser oss om klesbutikker for oss damer med fasong. I bloggen hvor du første gang skrev om Celli sjekket jeg den ut på FB, og har nå også sjekket nettbutikken. De plaggene jeg likte best etter å ha sett bilder på deres FB side fant jeg ikke i nettbutikken, men jeg sendte dem melding. Åh, for en fantastisk service – tre plagg er nå på vei i posten hjem til meg. Blir spennende. Hadde vært veldig kjekt å vinne – trodde ikke det var mulig å få Levis bukser til oss med kurver ++

    37. Flott butikk!
      Brukte levis da jeg var ung og det hadde vært supert å vinne en!
      Jeg føler meg fremdeles ung og Fresh nok for en slik bukse 😁
      Kommer til nok til å benytte meg både av nettbutikken og den fysiske nå som jeg vet at de finnes 🥳

    38. Gratulerer med nettbutikk! Jeg bor heldigvis på Lørenskog, så kommer til å fortsette å stikke innom dere der🤗

    39. Bor ikke så langt unna butikken, hyggelig og hjelpsom betjening. Flott med nettbutikk, der man kan se plaggene før man kommer i butikken. Elsker at Levis er å finne i litt større størrelser.

    40. Det hadde vært så utrolig gøy å hatt ei Levis bukse igjen. Er noen(mange) kilo og år siden jeg hadde ei sist. Veldig fin nettbutikk det der. Jeg handler nok en del på nett da jeg ikke er så mye ute å farter lengre. Mange nettbutikker har jo fri frakt/retur og det er jo greit. Det antrekket du har på deg her er fantastisk. Jeg syntes du alltid ,og så lenge jeg har kjent deg,kledd deg kjempefint.

    41. Her var det mye fint👍😊 viktig å ta vare på de som tør satse utenfor kjedene… blir gjerne med på konkurransen

    42. Celli er en flott butikk❣
      Er så heldig at jeg ikke bor så langt unna, og kan benytte butikken på Metrosenteret. Det er et herlig knippe damer som jobber der. Sprudlende, blide og kunnskapsrike. Butikkens utvalg er helt fantastisk. Jeg finner alltid mye fint. De har klær med flott utseende og god passform, som passer oss som er litt “runde i kantene”.
      Etter min mening er det mye trivsel og helse i det å kle seg pent og føle seg fin. Det gleder meg at det nå også har blitt nettbutikk, så kan flere få ta del i herligheten 👍

      1. Etter at du tipset meg om Celli har jeg vært der og kjøpt meg en flott ny jakke! Flott butikk med hyggelig damer. Supert at de har fått nettbutikk. Kan faktisk ikke huske at jeg har eid noen Levis bukse, men ønsker meg veldig en!

    43. Jeg var innom Celli for noen uker siden. Såå fin butikk og hyggelige damer, bedre kundeservice skal man lete lenge etter😍 og så utrolig kult at dere er de eneste som har Levis i plus size i butikk i Norge!! Jeg prøvde flere modeller hos dere fra Levis, ble helt forelsket i to av jeansene, men endte opp med olaskjørtet( hadde lett etter det perfekte skjørtet lenge, og det fant jeg selvfølgelig hos dere). Kunne ikke ta alt pga trangt studentbudsjett… Så ønsker med veldig en av jeansene som jeg elsket og en t-shirt, vinnerlykke er sjelden på min side men jeg krysser fingrene🤞🏻

    44. Jeg er så glad i butikker som har klær som passer for meg og min kropp, hvor jeg får god og personlig veiledning.
      Takk for at du delte dette, slik at vi kan oppsøke nettopp disse butikkene😀 Nå gleder jeg meg til min neste tur i butikken og ikke minst det å igjen se på klær fra Levis😀👏🏻

    45. Gratulerer så masse med nettbutikk, kjempe spennende og nettbutikken e kjempe flott.
      Og ser utvalget er for min kroppsfasong fantastisk flott.

      Jeg hadde blitt glad for og vinne da det e mange år siden sist jeg følte meg komfortabel i en jeans.
      Men ser modellen på bilde ser rå flott ut i buksen og da vet jeg buksen ville passet meg også.

      Gleder meg til og følge videre på FB-Bloggen og i nettbutikken.

      Ha en nydelig høst videre.

    46. Så fint innlegg, gode betraktninger om klær uansett størrelse. Desverre går jeg ofte i fella å kjøpe for små klær jeg ikke føler meg vel i, særlig bukser. Det hadde vært en drøm å få en skikkelig bukse som sitter godt på 😊

    47. Celli er beste butikken, med de beste damene <3. At de har fått nettbutikk er jo helt topp, da får alle en mulighet :). Bare det å få kjøpt Levi's i store str er jo helt topp :D. Takk for at dere er der 😀 <3 .

    48. Celli er best! Har et bredt utvalg av klær for alle fasonger! Ikke nok med det så er det alltid super service av hyggelige damer 👍😀 Og det er skikkelig kult med Levis 👍😊

    49. Gratulerer med nettbutikk! 🥰 Hadde vært supert å vinne et par levis produkter, da jeg alltid har drømt om å ha rett og slett! 🤞👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg