Vi åpner den siste luken i bloggens adventskalender

Reklame | NO.1 BY OX, ALEXIS MOTE, PONT NEUF, CELLI, NAIS, WILHELMINES, CUTIE, MOTHER INDIA, MARY KAY KONSULENT RANDI KOKKERUD

Klær er en lidenskap jeg deler med mange av dere som leser bloggen min. Klær er spennende, og det å kunne føle seg velkledd, det er en god følelse å kjenne på. Det er jo enkelte som tror at jeg bruker klær for å få fokuset bort fra vekten min, men om jeg ville ” forsvinne ” i mengden, så hadde jeg kanskje ikke valgt klær med farger og mønster. Jeg velger heller ikke å kle meg pent for å oppmerksomhet fra andre. Jeg er bare utrolig glad i klær. Jeg liker å kle meg pent for min egen del. Jeg er nok der i livet at jeg gjør svært lite for andres skyld om jeg ikke ønsker det selv. Jeg liker farger, jeg liker stilige design, jeg liker det som er elegant, jeg liker det feminine. Det kan godt glitre litt, det kan godt skille seg ut. Jeg liker det klassiske også. Og det trygge. Jeg liker så mye.

Å komme inn i en flott stormotebutikk, det er som å komme inn i en godtebutikk. En butikk med et godt utvalg hvor man kan gå i evigheter å kikke, kjenne og prøve. Butikker som har endel ulike merker, og som også har priser for de fleste lommebøker. Jeg liker butikker med den gode atmosfæren. Butikker som har den gode servicen som jeg ønsker. Ikke ansatte som henger over meg, og kommer løpende inn i prøverommet med klær jeg slettes ikke har spurt om å få prøve, eller som stadig stikker hodet inn i prøverommet. Det har jeg opplevd i et par butikker, og da ønsker man ikke å dra tilbake dit. Man må heller ikke bli oversett som kunde, så det er en balanse. Jeg liker å kikke på det som er i butikken, og så spørre om råd og veiledning om jeg føler at jeg har behov for det. Den gode følelsen er så viktig. Den gjør at man ønsker å komme tilbake.

En butikk jeg definitivt skal besøke, det er Celli på Lørenskog. Butikken ligger på Metrosenteret, og ved å følge dem på Facebook, så ser jeg at dette er en sånn type butikk som jeg virkelig liker. Celli har også åpnet nettbutikk, noe som betyr at det er lettere for dere som bor langt unna å handle i butikken. Bor du i nærheten, så ta en tur innom. Det er garantert en butikk du ønsker å dra tilbake til. Du kan følge Celli på Facebook her : https://www.facebook.com/cellimetro/

Jeg elsker butikker som der ikke går en haug av på dusinet. Jeg går omtrent aldri i kjedebutikker. Der mangler det kunnskap om passform. Det er enten som å ta på seg et pølseskinn, eller en sekk. Sjeldent noe som passer perfekt. Celli er ikke kjedeavhengig, og dermed står man mye friere til å velge blant det som finnes av klær, og produsenter. Jeg synes også det er så utrolig viktig at vi støtter opp om butikkene som finnes. Det er så viktig at de uavhengige butikkene, de som står på egne ben, at de klarer seg i det tøffe markedet som er nå. Det er veldig tøft, spesielt med konkurransen fra nettbutikkene.Selv om netthandel er fint, jeg handler selv endel på nett, men det vil det aldri kunne erstatte de fysiske butikkene, og menneskene som jobber der, og som kan hjelpe deg. Jeg vet mange misliker å handle klær, men det er nok også fordi man ikke har funnet klær som passer kroppsformen man har. Føler man seg ikke vel, så er det ikke moro med klær, og butikkbesøk er ikke det som står øverst på ønskelisten. Det er da spesialbutikker er så gode å ha. De kan hjelpe oss til å finne frem i en jungel av klær og produsenter, og dermed få deg til å se hvor mye det betyr å finne de riktige klærne til den kroppen man har.

Det er Kathrine Thoresen driver Celli, og gjennom samtaler med henne på tlf, så hører man fort at hun gløder for jobben sin, og det er garantert felles for alle jentene som jobber i butikken. Den gløden, den betyr så mye for oss som kunder. Kathrine tok over ZIZZI på Triaden sommeren 2014, da som franchisetager. Kathrine klarte å bygge opp en butikk som la ganske død til å bli en bra butikk. Da ZIZZI selv ønsket å overta butikken, så bestemte Kathrine seg for å starte opp for seg selv, og 3.mai i fjor, så åpnet hun Celli på Metrosenteret på Lørenskog.Etterhvert så har det også blitt en nettbutikk. Du kan besøke nettbutikken her : https://celli.no/

Celli har Kathrine en gjeng med 6 jenter som jobber sammen med henne. Kathrine brenner for klær som passer til damer med fasong og former. Hun er i likhet med meg veldig opptatt av at klær ikke skal være som en sekk. Klær skal være stilige, og ha den gode passform, man skal kjenne den gode følelsen uansett om det er hverdag eller fest.

For meg er klær uhyre viktig. Jeg har aldri gjemt meg bort i en gammel joggebukse, og en hettegenser. Selv om jeg alltid har vært flere størrelser for stor, så har det vært viktig for meg å kle meg pent. Jeg bruker både farger, og mønster, og jeg liker også å kle meg i klær som ikke alle nødvendigvis går i. Jeg liker det spesielle like godt som jeg liker det klassiske. Jeg har funnet min stil. Jeg liker å være kvinne, og jeg liker å være feminin. De fleste som produserer stormote har klær som passer meg, og min stil, men man finner jo alltid favoritter, og man er stadig på leting etter nye merker. Å handle på nett er fint i blant, men det betyr mye å kunne besøke en butikk hvor man kan se klærne, kjenne på dem og prøve dem.

I bloggens julekelander i dag, så skal jeg sammen med Celli gi bort en flott bukse. En heldig leser får nemlig en WONDERJEANS. Wonderjeans er visstnok en helt fantastisk bukse, og dette er buksen som veldig mange kjøpte på Pm. Dette var bestselgeren til Pm som mange nå har slitt med å få tak i. Celli har nå fått inn wonderjeansen. Jeansen går fra str. 36 – 48, og har ulike benlengder. Den finnes i en klassisk modell, og en mer tettsittende modell.

Wonderjeans Skinny

 

Dersom du vil være med i trekningen av en wonderjeans fra Celli, så legger su som vanlig igjen en kommentar på bloggen. Trekningen skjer i romjulen.

 

Bak dagens luke, så finner vi også en annen flott gave, nemlig  en VALGFRI STRØMPEBUKSE FRA CUTIE.NO.  Cutie er en norsk nettbutikk som har spesialisert seg på strømper til alle type bein, også for beina til oss store kvinner. Denne nettbutikken har en egen stormoteavdeling hvor endel av strømpene og strømpebuksene går høyt opp i størrelse. Det er utrolig fint å vite at en slik nettbutikk faktisk finnes. Cutie selger bla mine favorittstrømpebukser fra Pamela Mann. Jeg vet mange av dere har kjøpt disse etter jeg blogget om de, og jeg har fått så mange fine tilbakemeldinger fra veldig fornøyde kjøpere. Det gjør meg utrolig glad! Du finner nettbutikken her : https://www.cutie.no/   Legger du igjen en kommentar på bloggen, så er du med i trekningen av en valgfri strømpebukse, og utvalget hos Cutie, det er veldig stort.

 

I dag så blir det faktisk hele tre gaver bak dagens luke. Dette er den siste luken i årets julekalender. Det er nemlig sånn at bak den aller første luken vi åpnet, så lå der en fantastisk flott cardigan fra danske NO.1 BY OX. En råstilig og utrolig fin CARDIGAN. Verdien på cardiganen er 1000 kr. Dette er en cardigan i stilig design, og med en utrolig god passform. Dette er viskose strikk.  Den er lekker! Den som ble trukket ut som vinner, den personen har jeg ikke fått tak i selv etter å ha forsøkt flere ganger. Det betyr at vi trekker en ny vinner av denne. Vil du være med i trekningen av den flotte cardiganen fra NO.1 BY OX, så legger du igjen en kommentar på bloggen. Husk to ting : Oppgi størrelsen du bruker ( disse går i S, M, L og XL – i stormote hvor feks M er 46/48 ), og oppgi epostadressen din. 

Du finner NO.1 BY OX her : https://www.no1byox.dk/ og på Facebook : https://www.facebook.com/no.1byox/?epa=SEARCH_BOX

 

Tre fantastisk flotte gaver bak dagens luke, og du kan være en av de heldige. Alle som kommenterer er med i trekningen av alle tre gavene.

Så skal jeg også fortelle hvem som vant kalendergavene i går. I går hadde vi en nydelig overdel fra Wilhelmines på Vikersund. En nydelig overdel fra Pont Neuf. Den heldige vinneren av overdelen ble : SIGNE LILL!! Gratulerer så masse med den flotte overdelen, Signe Lill!! Jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen.

Så har det og blitt trukket en vinner av den Oil-free eyemakeup remover fra Mary Kay, og Mary Kay konsulent, Randi Kokkerud. Den heldige vinneren av den ble : TOVE S.LINDGREN. Gratulerer så masse, Tove. Jeg tar kontakt med deg også i løpet av dagen.

Jeg merker at julen nærmer seg. Det virker som om stresset har tatt veldig mange. Jeg tror de aller fleste bloggere merker at det er andre ting enn blogger som blir prioritert i disse dager. Jeg håper at du i en stresset hverdag før jul tar deg tid til å puste i blant. Hos meg er jeg veldig i rute. Jeg skal pakke inn litt gaver i dag som det siste som står på min ” må gjøre ” liste før jul, men det å pakke gaver, det er noe jeg liker veldig godt. Jeg legger litt av hjerte og sjelen min i hver eneste pakke som jeg pakker inn. Så i dag skal jeg kose meg med det, og høre på julemusikk for å få den gode stemningen. Julehandelen er også unnagjort, og det fikk jeg gjort i går sammen med halve Kristiansand føltes det som..men du verden så godt det var å få gjort det sånn at jeg i dag og i morgen bare kan slappe av og nyte. I morgen skal jeg også en tur på kirkegården og legge ned kranser og tenne lys. Det er også litt sårt i julen. Selv om pappa gikk bort for 13 år siden, så tenker jeg enda mer på han i julen. Pappa var så glad i julen, og elsket pakker. Jeg savner han dypt og inderlig, og i morgen skal jeg tenne lys på graven hans, og sende han masse gode julehjerter, og varme tanker. Jeg vet han følger med meg selv om han ikke er her sammen med meg.

 

Årets kalendergaver er gitt av :

NO.1 BY OX            https://www.no1byox.dk/

ALEXIS MOTE         https://www.alexismote.no/

PONT NEUF             http://pontneuf.dk/eng/

CELLI                        https://celli.no/

NAIS                          https://www.facebook.com/naisbutikken/?epa=SEARCH_BOX

WILHELMINES         https://www.facebook.com/wilhelminesas/  

CUTIE                        https://www.cutie.no/

MOTHER INDIA        https://www.facebook.com/Motherindia.kristiansand/

MARY KAY KONSULENT RANDI KOKKERUD      https://www.facebook.com/groups/298920770899641/

 

47 kommentarer
      1. God jul og fine romjulsdager ønskes!

        Fortsett med din fine blogg, det er til stor inspirasjon for «alle størrelser»

    1. Så deltar jeg også i din siste kalenderluke, og ønsker deg og dine en trivelig feiring. Str 48 er meg.
      Mvh Ann-Christin på Raufoss.

    2. Så fint å følge deg her😊. God jul til deg og dine ❤️🎄❤️. Skulle jeg vinne i dag så tror jeg str er 46😊. Julehilsen fra Inger Lise

      1. Mye fint å vinne på bloggen din i dag. 😊 Skulle jeg vinne er jeg
        str 46/48. God 4. Søndag i advent🌟

    3. Så mye fint på bloggen din. Skulle jeg vinne er str 38 på wonderjeans og S på cardigan. Ha en strålande jul 🙂

    4. God jul til deg og dine ❤ jeg mistet og pappaen min for 13 år siden, rett før jul, julen har aldri blitt helt den samme etter det, men man må jo gjør det beste ut av det for barn og barnebarn . Juleklem fra meg til deg

    5. Ønsker deg og dine en riktig God jul 🎅🎄🎁 jeg vil gjerne være med i trekningen på julekalenderen din 😊 str S

    6. Kinderegg med tre ting i kalenderen i dag, så spennende 😊

      Ønsker deg den riktig god jul, og et godt nyttår.

      Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, bruker jeg str 48 til vanlig 🤶

    7. Ja takk vil gjerne være med på din siste julekalender, med flotte gevinster ønsker deg og dine en riktig GOD JUL 😊😘🎅🤶🎄🌟

    8. En riktig god jul og i ag er det skitnesøndag. Fra gammelt av kunne en arbeide i huset med alt mulig. Hadde vært kjekt å vunnet. Str. 44

    9. Ønsker deg ei fin jul med prinsene dine og takk for jobben du gjør for oss!🎄🎁🎁🎅Hvis jeg er av de heldige ,bruker jeg str.44.😊

    10. Skjønner deg godt med å ha mistet noen . Det er 5 år siden mamma døde . Må opp i vennesla å tenne lys på graven koz det . Mamma var glad i jula hadde juleverksted med barnebarna koz 😊god jul Heidi 😊🤶🎄❤️

    11. God jul til deg og dine. Ønsker meg en ny bukse og denne hørtes behagelig ut. Skulle jeg være heldig så er jeg str 48. 🎅🏼🤶

    12. Hadde vært fantastisk å vinne. Jeg er str 44, det blir vel S i stormote. Da ønsker jeg deg en superhyggelig julefeiring Heidi.

    13. Krysser fingrene for at jeg blir den heldige denne gang🤞🤞🤶 Jeg er str M i stormote💃🎄🌹

      Ønsker deg en Fabelaktig God Jul🤶🤶

    14. Mange fine ting som jeg gjerne skulle vinne. Min str. er vanligvis L/Xl så da må vel str. i stormote være S/M.

    15. Siste søndag før jul og huset fylles av familie, store og små. Har savnet buksa fra PM og godt å se at den er å få tak i. Skulle jeg vinne i dag er det str 46/58🎄💗🌺

    16. Hei, og god jul ❤🤶🎅

      Jeg er str. 50-54.

      Ønsker deg og dine en fantastisk jul, og et godt nytt år! Nyt fridagene nå.

      Juleklem fra meg ❤🌟😊

    17. Tia flyr og litt vemodig også,for slutt på julekalenderene.Men da starter jula med mye god mat,desserter og kaker også går vi inn i ett helt nytt ubrukt år med alle muligheter åpne❤️Ønsker deg Heidi og alle andre her inne ei flott julefeiring 🎄🕯✨🤶🏻🎅🏼Og takk Heidi for en fin julekalender og en flott og ærlig blogg❤️

    18. God 4. søndag i advent.
      Hvis jeg vinner, bruker jeg str. 38 på wonderjeans og M på cardigan (hvis den er stor i str. blir det S – den ser “stor i str”)
      Litt vanskelig med str. på klær man ikke har prøvd…… 🙂
      Flott julekalender
      God Jul

    19. Vil ønske deg en fredfull og God Jul, Heidi 🎄🎶🎆🎅❤️ og jeg vil gjerne være med på trekningen av flotte gaver 🤞😊 str 44 er meg 😉

    20. Siste søndag i advent, og 3 gaver som kan vinnes – så spennende. 👏🏻🎄Jeg vil veldig gjerne være med på trekningene. I bukse må jeg ha str 48, i cardigan str S og strømpebukse str XL.
      En riktig god jul og alt godt for det nye året! 🤶🏻🎄
      Og ja, Celli har jeg, etter Heidis anbefaling handlet hos og fått varene tilsendt. Fantastisk service. «Farlig» å følge dem på Facebook – mye fint som vises der. Klær – fargerike klær – er helt topp.

    21. Hei! Du skriver så fint på bloggen din og det er så mye jeg kan kjenne meg igjen i. Om jeg skulle være så heldig å vinne bruker jeg str. M i cardigan. Har aldri hatt en Wonderjeans så str. der er jeg foreløpig usikker på. Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!

    22. Hei og en koselig jul til deg 🤶🎄🎅 Blir gjerne med i trekningen om en Wonderjeans str 48 regulær ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg