Hold in produkter som fungerer – til en hyggelig pris

Reklame | Alexis Mote

Valker. Et frustrerende ord, men det er nå sånn at de fleste av oss har et par valker. Det er også sånn at vi av og til  har et stort ønske om å skjule disse irriterende valkene. Hvordan gjør man det på best mulig måte? Jeg får endel henvendelser fra dere som leser bloggen som går på hold in produkter eller shape produkter som vel er det riktige navnet. Mange ønsker å vite om jeg har noen gode produkter på anbefale. Og det har jeg. I dag skal du få tips om gode shape produkter, og i tillegg så er det produkter til en utrolig hyggelig pris. Og på bloggen i dag, så vil du faktisk få en veldig hyggelig rabatt på plaggene.

Tidligere så hatet jeg hold in produkter. Eller rettere sagt, tarmene mine likte ikke hold in produkter. Tarmene protesterer høylytt når jeg en gang i blant prøvde å ta på meg et hold in produkt. Det ble for stramt, og jeg slet i tillegg med å puste skikkelig. Det var rett og slett veldig ubehagelig. Årsaken til at tarmene protesterte høylytt er nok operasjonen jeg hadde i 2002 da tarmene fikk litt tøff medfart. Etter operasjonen så kunne tarmene bli noe i ulage om noe strammet for mye. Jeg er heldigvis endel bedre nå, men det var utfordrende i en periode.

Jeg klarer meg fint uten hold in produkter, men av og til er det så innmari kjekt. Jeg har prøvd endel hold in produkter opp igjennom, fra ulike leverandører, men ubehaget kom fort, så jeg har egentlig lagt disse produktene godt inn i skapet, og ikke tenkt så mye på de. Når man i tillegg sliter med å puste, og man må konsentrere seg mer om å og puste enn å hygge seg, da er det ganske ille. Når jeg tenker etter, så tror jeg faktisk at de aller fleste hold in plaggene jeg har hatt havnet i søpla siste gangen jeg ryddet i garderobeskapene.

Hold in produkter, eller shape produkter er jo i utgangspunktet flotte saker.Når kjole skal på, eller når man skal ta på seg et spesielt plagg som man ønsker skal sitte ekstra fint, da er disse produktene fine å ha. Det er innmari fint å holde mage, og valker på plass, og det er en god følelse at det ikke buler både her, og der. Jeg er jo personlig ikke så glad i valker i fri dressur. Kan jeg holde de litt på plass, så føler jeg meg mest vel. Derfor velger jeg ofte bh topper istedenfor vanlige bh’er. Bh’toppene har ikke hold in effekt, men det er godt med noe som dekker magen. Bare å kjenne at jeg har noe der.

Hold in produkter er fine saker, men samtidig, så skal man jo ikke lide heller. Det må ikke bli så stramt at man verken kan puste, eller bevege seg. Så mye hold in er jo ikke bra for noen. Når trenden for en tid tilbake har vært å trene med hold in produkter, da snakker vi galskap med stor G! En hold in truse, eller en hold in topp når man føler for å skjule litt av det som buler, eller i alle fall holde det litt samlet, det synes jeg er veldig ålreit. Så får man heller være forberedt på sjokket når kvelden kommer, og hold in trusen, eller toppen skal av, og alt som har blitt holdt så fint på plass bare velter ut.

Jeg har tidligere blogget om en hold in kjole som Alexis Mote har solgt. Jeg er super fornøyd med den kjolen, og bruker den ved spesielle anledninger. Den koster noen kroner, og ikke alle føler at man vil legge så mye penger i et hold in produkt. Derfor ble jeg så hoppende glad når jeg så at Alexis hadde fått innhold inn produkter til en helt fantastisk pris! Måtte nok kikke på prisen et par ganger, og spørsmålet kom fort i mitt hode om disse produktene faktisk hadde god hold in effekt til en såpass lav pris. Så da måtte jeg selvsagt prøve de. To dager etter bestilling, så kom pakken på post i butikk. Jeg var så spent!

Det er ZHENZI som nå har kommet med hold in produkter. De har kommet med en serie bestående av shapewear kjole, en shapewear bukse/truse med litt bein og en shapewear topp. Alle produktene i sort. Prisene varierer fra 249 kr – 299 kr, så her snakker vi veldig hyggelige priser. Det er kanskje de hyggelige prisene som gjorde at jeg var veldig spent på om produktene hadde en shape effekt som jeg var fornøyd med. Jeg liker hold in produkter som strammer på en levelig måte. Jeg må se at produktene gir effekt, og jeg må kunne puste normalt.

Torsdag kveld var testkveld hjemme hos meg. Jeg testet alle tre produktene, og jeg må bare si det med en gang : jeg ble imponert! Alle tre produktene ga shape effekt, og de var veldig behagelige å ha på. Ingen av de strammet ubehagelig. Jeg hadde alle produktene på meg ei god stund så jeg fikk prøvd de godt. Jeg var spent på effekten. Ville valkene bli strammet inn litt? Ville produktene sitte godt? Ville kjolen sitte uten å skli opp? Ville buksebeina med sin silikonkant sitte uten at beina skle opp? Hvordan ville buksen sitte? Ville den gå høyt opp i livet, og ville den sitte fint i skrittet? Kunne jeg puste og bevege meg som vanlig? Her er svaret ja på alle spørsmålene jeg hadde stilt meg på forhånd. Silikonkanten på kjolen kunne ha vært noe bredere, men kjolen satt på den. Stroppene på kjolen kunne også ha vært noe bredere, men disse tingene betyr egentlig ingenting når plaggene fungerer som de skal. Testen ble gjennomført, og her er det virkelig tommel opp for shape produktene til ZHENZI. Det er ikke produkter som får deg til å se ut som du er x antall størrelser mindre enn du er, men de gir absolutt en fin shape effekt. Plagg som satt noe trangt på meg, de satt veldig fint når jeg prøvde med disse shape produktene under, og det er den effekten jeg er ute etter. I tillegg er det produkter man kan bruke når som helst fordi de er så behagelige å ha på som de er. Det er ikke produkter man gruer seg til å bruke. Dette er produkter jeg kunne ha brukt i hverdagen om jeg ønsket den effekten i det daglige.

Så til størrelser. I shape produkter, så anbefales det at man går ned en størrelse i forhold til hva man bruker i klær, og det tenker jeg er et veldig godt råd. Jeg må ha M/L i shape toppen. Jeg har L/XL i toppen, og den kunne jeg kanskje ha gått ned en størrelse i. I shape buksen, så har jeg faktisk M/L, og den trodde jeg aldri at jeg ville passe. Daniel på Alexis mente at det ville gå, men jeg hadde mine tvil med tanke på at jeg har gode lår…men buksen, den passet veldig fint den. Jeg var spent på hvordan buksen ville gå høyt nok opp i livet, og jeg var spent på om den ville sitte fint i skrittet. For sitter den ikke godt i skrittet, så kan ikke jeg bruke plagget. Shape buksen gikk høyt og godt opp i livet, og i tillegg satt den som den skulle i skrittet. Tarmene sa ikke et ord. Tarmene var helt rolige. Skrekkscenen jeg hadde sett for meg hvor jeg ikke fikk av meg kjolen, det stemte heldigvis ikke. Hold in kjolen kom greit av den. Det er jo naturlig noe mer jobb enn med en vanlig kjole, men det er vel ingen stor overraskelse for noen av oss. Den bittelille ekstra jobben, den tar man gjerne for å få en pen hold in effekt. Jeg er sikker på at du vil bli veldig fornøyd med produktene.

Har du lyst til å prøve shape produktene? Alexis Mote gir 10% til alle bloggens lesere som kjøper shape produktene fra Zhenzi. I nettbutikken til Alexis, så har jeg en egen kolleksjon/kategori hvor du kan se alle plagg som jeg har blogget om fra Alexis. Denne finner du her : https://www.alexismote.no/collections/heidi-rosander

Når du bestiller shape produktene, eller andre plagg jeg har blogget om, så bruker du rabattkoden : HEIDIROS

Når du bruker min personlige kode, så vil du automatisk få 10% på kjøpet. Dette gjelder shape produktene, og det gjelder alle plaggene som ligger i min kategori hos Alexis.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg