Lykkefølelse

Lykke, det kan være så mye. For mange av oss kvinner, så kjenner vi på lykkefølelsen når vi er på shopping, og finner noe som vi kanskje har lett lenge etter, eller noe som bare roper på oss, og som bare må bli med oss hjem i en pose, eller flere. Jeg kjenner heldigvis på lykkefølelsen på flere plan, men også jeg er kvinne, og kan kjenne på lykkefølelsen når jeg finner noe som bare roper på meg. Jeg kjenner også på lykkefølelsen når jeg finner noe som jeg har lett lenge etter, eller når jeg finner noe som jeg kanskje ikke trodde jeg skulle finne.

Som en størrelse for stor, og utfordringer med lymfeødem i begge legger, så har jeg flere utfordringer. En av de er at føttene mine krever sko som går høyere enn str.41, eller str.42 som er der sko til damer normalt slutter. Dette har jeg skrevet om før på bloggen min, og jeg vet at det er flere av dere som også har store føtter. Når jeg da finner gode sko, og også fine og stilige sko til mine føtter, da blir jeg glad da! Da kjenner jeg på den gode lykkefølelsen. Det at jeg finner noe som ” alle andre ” går med når det kommer til sko, da blir jeg utrolig glad.

Denne uken har vært en slik uke. Jeg har kjent på skolykke følelsen. Jeg har funnet superfine sko som passet perfekt til mine store føtter. Jeg er så utrolig glad for at jeg har funnet Zalando som selger mye flotte sko for oss kvinner som må opp i størrelse på sko. Når man ser utvalget av sko på denne nettbutikken, så ser man også at det er mange kjente produsenter som har kvinnesko som går opp i størrelse. Da kjenner jeg på frustrasjonen over at det ikke ” vanlige ” skobutikker kan ta inn store størrelser. Det er mange kvinner med store føtter, og det må vel bare være veldig positivt om skobutikker iallefall hadde et lite utvalg av sko også for oss som trenger store størrelser? Jeg har ofte fått til svar at det er så vanskelig å få tak i store størrelser, men det kan jo ikke stemme? Denne uken har jeg fått hjem både skoletter til vinteren, fritidssko og pumps. Og når man ser på utvalget hos feks Zalando, så ser man jo hvor mye som finnes fra ulike produsenter. Jeg skulle gjerne sett et større utvalg i pumps, og pensko, men man finner litt av det også. Så at det er vanskelig å finne sko i store størrelser, det kan neppe stemme. Det handler vel om at butikkene ikke tror at de får solgt skoene som går opp i størrelse, og at nye ting kan være skummelt.

Denne uken fikk jeg hjem de fineste pumpsene, og føttene mine gikk rett i de. Hælene her var nok noe i høyeste laget for meg, men det er jo fantastisk å finne slike råstilige pumps, og kjenne at føttene mine finner plassen sin i de med det samme. Pumpsene var fra en leverandør som heter Even&Odd. Ukjent merke for meg, men jeg har skjønt at det er et kjent merke, og et merke med mye flotte sko til kvinner med store føtter. Jeg kjøpte også to par flotte fritidssko. Rosa! Begge i en veldig fin, dus rosa farge. Det ene paret var fra Nike, og det andre var fra Adidas. Begge disse produsentene har et utrolig stort utvalg av sko som går opp i størrelse, og her får man også sko i veldig mange fine farger. Det er fantastisk å ta sko ut av eskene sine som man passer perfekt. Den følelsen er ny å kjenne på.

Skoletter og støvletter, det kan også være en utfordring for meg, og selv om man er i juli måned, så er det greit å forberede seg på at det også kommer en vinter. Så jeg fant et par stilige snørestøvletter som jeg bestilte. Også disse passet perfekt. Juhu! Det betyr at vinteren er reddet når det kommer til støvletter. Mustang heter snørestøvlettene.

Nyt lørdagen! Vi blogges i morgen!

 

6 kommentarer
      1. Jeg elsker tunikaen. Den er blitt en sommerfavoritt. Den er fra Gozzip. Min er kjøpt i Danmark, men det er nok flere i Norge som har tatt den inn. Samtidig vil jeg tro at dette er en tunika som er blitt kjapt utsolgt. Jeg vet at Nais i Lyngdal har hatt denne i en litt kortere modell…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg