Det er spennende ting på gang!!

Det er spennende ting på gang, og faller alle brikkene på plass, så blir det å realisere noe jeg har hatt lyst til lenge. Og alle brikkene kommer på plass, det er jeg sikker på. De skal på plass.Og det å føle på at jeg jobber med noe som har vært en drøm, det er en fantastisk følelse å kjenne på.

Det er viktig å ha drømmer. Og drømmer kan bli virkelighet. Man må bare våge, og det å våge, det kan være veldig skummelt. Kanskje så skummelt at drømmene forblir drømmer fordi vi ikke våget å satse. Jeg vet hva jeg snakker om. Jeg har hatt masse drømmer, men har nok ikke våget. Man er kanskje redd for at man ikke klarer det. At man mislykkes. Jeg er nok der. Istedenfor å tenke at det lønner seg å prøve. Sjansene for og lykkes er store. Skulle man ikke lykkes, så har man prøvd.

Jeg har jobbet mye med egne tanker. Jeg har nok sikkert også tenkt at jeg ikke er god nok til å realisere det jeg ønsker, men det er jo helt feil. Mange av de drømmene jeg har, de kan jeg klare å realisere nettopp fordi jeg er god nok. Fordi dette kan jeg. Jeg må bare tro mer på meg selv, og akkurat der har jeg en vei å gå. Tro at jeg kan. Stole på alle rundt meg som forteller meg nettopp det, at jeg kan. Jeg har nok kunnskap, jeg har nok erfaring, jeg har stort engasjement og nok kompetanse.

Jeg har mange drømmer, og mange baller i lufta. Men det er viktig at man lander en og en ball. Å sjonglere med flere baller samtidig, da føler jeg ikke at man får lagt riktig mengde arbeid og forarbeid ned i prosjektet. Så jeg har valgt en drøm, og jobber nå målrettet for at alle brikkene kommer på plass. Et spennende puslespill. Som jeg skrev innledningsvis, så kommer alle brikker på plass, og jeg gleder meg som en unge til å fortelle dere mer om hva jeg jobber med. Det er nok litt tidlig ennå, men mot høsten, så tenker jeg at jeg er så sprekkeferdig at jeg bare må fortelle dere om prosjektet mitt. Lykkes jeg med dette, så kan jeg lande flere baller, for her er det mye som på en måte henger sammen.

Det er som sagt mange brikker som skal på plass, og alt dette er helt nytt for meg. For å komme i mål, så må jeg også ha en del hjelp. Det jeg har sett er hvor mange fantastiske mennesker jeg har rundt meg som ønsker å hjelpe meg, og som vil at jeg skal lykkes. Jeg blir helt rørt over hvor mange fantastiske mennesker jeg kjenner, og som vil hjelpe meg innen deres felt. Det lille frøet som ble sådd under en samtale med en veldig god venn, og den samme gode vennen som hadde troen på at jeg ville lykkes, og som siden da har hjulpet meg på så mange områder, og også brukt sine kontakter for at jeg skal komme i mål på den beste måten, og lande godt med begge beina. Fremover vil flere fantastiske mennesker som jeg er så heldig å kjenne hjelpe meg. Jeg er så heldig og så takknemlig!

Det å jobbe mot noe, det er så spennende, og det gir så mye glede og forventninger. Jeg kjenner på sommerfugler i magen. Det er min baby som etter hvert skal se dagens lys. En fødsel med mange hjelpere. Uten alle disse, så hadde jeg ikke kommet i mål. Med alle disse på laget, så kjenner jeg på at jeg vil få en drøm oppfylt, og jeg skal få jobbe med noe jeg elsker og brenner for. Jeg skal våge å prøve. Jeg skal jobbe for å lykkes. Jeg skal skape et lite Heidi univers som jeg håper akkurat du vil ta del i. Jeg kan, jeg vil, og dette skal jeg få til!

På bildet ser du to av en større gjeng herlige mennesker som hjelper meg på veien.

Det er spennende dager. Det er planlegging, møter og samtaler. Jeg vil skape noe som er bra, og kanskje noe som kan skille seg litt ut fra mengden.

Foruten å jobbe med dette spennende prosjektet, så skal jeg også videreutvikle bloggen min. Bloggen blir lest av veldig mange, og jeg håper at stadig flere vil finne frem til den, og følge den. Jeg håper også å få god hjelp til å videreutvikle bloggen. Bloggen som er mitt hjertebarn, og som er så viktig for så mange. En ting jeg skal fortsette å gjøre, det er å legge ut videoer. Videoer av både klær, og andre emner som opptar meg. Videoene skal bli lagt ut på dager hvor jeg ikke blogger. Jeg er jo en blogger som kun blogger i helgene, så da er det fint med videoer noen av dagene jeg ikke blogger. Jeg lærte mase av å legge ut de to videoene, og det tar jeg med meg videre. De skal bli bedre både når det gjelder lys og innhold. Jeg har kjøpt meg en egen lampe med lys som jeg får om en ukes tid, og den vil nok gi bedre lys som er viktig i forhold til kvalitet. Så følg med: flere videoer kommer til uken.

Kan du drømme det, kan du gjøre det!

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg