Den beste jakken jeg har hatt!

Dette er den beste og deiligste jakken jeg noen gang har hatt! Og ikke er den fra nettbutikken min heller.

Her i sør så er det blitt mildt igjen, men vi har hatt en periode hvor vi har hatt det skikkelig kaldt. Det er heldigvis ikke så ofte vi har flere minusgrader, men nå som vi var inne i en slik periode, så er jeg glad for at man har klær som holder minusgradene ute.

Ytterjakker for de skikkelig kalde dagene, det har jeg ikke i nettbutikken min. Jakken som er blitt min store favoritt, den er fra Twentyfour. Jeg bare elsker den! Den er skikkelig god og varm. Den dekker omtrent hele meg, og varmer dermed alt jeg ønsker å holde varmt. I tillegg er den så utrolig fin, og i en nydelig farge.

Jakken heter Mode Ada Parkas, og er en lang parkas. Skikkelig lang er den. Jeg har aldri hatt en så lang jakke før, men fy søren så deilig det er! Jakken har også en nydelig cognac farge. Selv om jakken er såpass lang som den er, så er den ikke tung, og det er jo en stor fordel. Man føler ikke man drasser med seg en stor, tung jakke. Jakken er fylt med et resirkulert og løst fyll. Den har mansjetter og innerkrage i myk rib. Det er stramming i livet og på hetta.

Jakker. Jeg elsker jakker. Jeg elsker jakker i ulike fasonger, og farger. Jeg elsker det klassiske, det røffe, det feminine, og det fargeglade. Tøffe design, eller ensfargede. Jeg har ikke noe forklaring på hvorfor jeg har denne store lidenskapen for jakker, men den er vel bare en del av hele min lidenskap for klær. Men i tillegg til utseende, så må selvsagt jakkene ha den gode passformen. Passform er nr. 1.

Twentyfour er veldig gode på passform i store størrelser. Jeg er så heldig at jeg får være med av og til og gi tilbakemeldinger på ulike plagg som skal produseres i store størrelser. Og tilbakemeldingene tar de til seg. Størrelsene de har, de stemmer. De er realistiske.

Jeg har vist en del turklær, og flotte jakker fra Twentyfour på bloggen. TwentyFourhar sett behovet det har vært for store størrelser, og har et godt utvalg av bla jakker for oss som ikke bruker verken 38, eller 42. Dette gleder hjertet mitt som jeg har sagt mange ganger før. Twentyfour har designet og utviklet sports og fritidsklær siden 2006, og har hovedkontor og showroom her i Kristiansand. Twentyfourhar sett behovet for store størrelser også i turklær, og har nå store størrelser i noen av sine plagg og kolleksjoner. Så kan man ikke forvente at alle plagg de selger skal være i alle størrelser. Det som er veldig synd, det er at så få butikker tar inn Twentyfour sine plagg i store størrelser. Slike ting er jo opp til butikkene/kjedene selv, og store størrelser blir valgt bort. Da må man bestille i nettbutikken til Twentyfour. Oppfordringen må være å ta det opp med butikken man er i som selger Twentyfour, men som ikke har tatt inn noe i store størrelser.

Jeg bare elsker parkasen min! Så lang, varm og herlig! Beste jakken har jeg har hatt. Hele meg blir holdt varm. Jakken koster litt, men har du tenkt å investere i en skikkelig jakke, så ville jeg absolutt ha vurdert denne. Akkurat nå så jeg at nettbutikken var utsolgt for mange størrelser i denne jakken. Det var få størrelser igjen. Men det går an å høre om den kommer inn igjen. Jeg mener at jeg har størrelse 52 i denne, men kunne nok ha gått ned i størrelse 50 kjenner jeg nå. Om den føles enda større neste vinter, så har jeg sydama mi som forhåpentligvis kan sy den inn, for denne jakken skal jeg tviholde på.

Nyt søndagen! Vi blogges neste søndag, og neste søndag er det allerede julaften…..

4 kommentarer
    1. Hei, den jakken var du utrolig flott i. Skal si du har gått ned i vekt. Så fin du er. God jul fra meg.

      1. Tusen takk, Nora! Det var gøy å høre. Har gått ned noe ja, men det er mye igjen. Veldig god å kjenne at kroppen fungerer så mye bedre. Elsker den jakken. Ønsker deg også ei riktig god jul!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg