Nice Size gir gaven bak luke nummer 15

Det finnes mange spennende stormotebutikker rundt forbi i landet, og når jeg er på farta her, eller der, så prøver jeg alltid å sjekke om der er en butikk for meg i nærheten av dit vi skal. Jeg liker butikker med godt utvalg av merker, fasonger, og farger. Jeg liker butikker som tar inn litt for enhver smak, og som tenker både klassisk, tradisjonelt, og spenstig. Fordi om vi er store, så liker mange av oss farger, vi liker stil, og mange av oss liker klær som skiller seg ut i mengden. Jeg liker farger, og jeg liker å skille meg ut på en fin måte. Jeg velger mye sort, men jeg liker å brekke av med flotte farger, og kanskje litt mønster. Jeg er nok heldig som kler veldig mange farger, og jeg velger ofte farger om det er et alternativ. Jeg liker også klær som er litt pyntet, jeg har sans for bling. Kjedebutikkene besøker jeg sjeldent. De er ikke så gode på passform, og egentlig så tror jeg de kun har store størrelser for å kunne si at de også selger klær i store størrelser. Jeg vet ikke hvor mye de virkelig satser på klær til oss, eller hvor mye tid de legger ned i arbeidet med designet på de store størrelsene. Noe skurrer når former, og fasonger ofte ikke sitter som de bør på store kropper. Det er unntak innimellom, men jevnt over synes jeg kjedebutikkene er dårlige på klær i store størrelser.

Heldigvis har vi mange flotte spesialbutikker på stormote, og disse er det er uhyre viktig at vi bruker. Kjedebutikkene ligger ofte lavere i pris, men så kommer vi til dette med passform, kvalitet,og holdbarhet. På spesialbutikkene finner vi klær som er spesialdesignet for store kropper, ikke telt som er sydd rett opp, og ned, eller pølseskinn som antagelig er havnet i feil avdeling. For meg å komme inn på en klesbutikk er som å komme inn på en godtebutikk – jeg storkoser meg, og kan bruke lang tid både på å kikke, og prøve. På disse spesialbutikkene, så er det som oftest denne gode, varme atmosfæren, ofte den litt sånn hjemmekoselige stemningen hvor man kan ta den tiden man trenger uten at noen reagerer på det. Man kan lete, og kikke uten at noen står over deg, men samtidig så er de parat til å hjelpe, og tipse om man ønsker litt assistanse. Her sitter også smilet og latteren løst.

I Drøbak så finner vi en stormotebutikk som er verdt et besøk. Kommer du dit en gang, så garanterer jeg deg at du også kommer tilbake. I Drøbak finner du Nice Size, en utrolig flott butikk med ett veldig godt, og smakfullt utvalg av klær i store størrelser. Butikken selger klær fra str. 38 – 56, men hovedvekten av klær som selges er i store størrelser. Det som også skiller butikken fra mange andre, det er utvilsomt servicen. Servicen er unik, og butikken vet hvordan man skal ta vare på kundene sine. Man føler seg tatt vare på. Man kjenner at man er velkommen, og man merker at betjeningen elsker jobben sin. Man kan senke skuldrene, og ikke være redd for innpåslitne selgere som egentlig bare har lyst til å stenge, og dra hjem. Her kjenner man på den gode stemningen, man ser at smilene er ekte, og det er som å gå rundt i en godtebutikk. Betjeningen har kunnskap, og ser hva man kler. Ærlighet er viktig, og etter mange bomkjøp opp i gjennom årene, så er ærlighet noe jeg setter veldig, veldig høyt. At ærlighet kommer foran salg, da får en butikk en ekstra høy stjerne hos meg. Du kan følge Nice Size på Facebook her : https://www.facebook.com/nicesizedrobak/

Nice Size ligger på Drøbak Amfi, og drives av Stine. Butikken fører mange spennende merker som jeg har stor sans for.  I tillegg selger de det vi trenger av tilbehør.  Jeg ble første gang kjent med Nice Size gjennom siden deres på Facebook. Butikken er flink til å bruke Facebook, de er flinke til å legge ut bilder av nye varer, og de er flinke til å få oss kunder interesserte, og nyskjerrige. Det er mye jeg liker med Nice Size, en av tingene er utvilsomt at de bruker seg selv som modeller når de legger ut bilder på Facebook. Dette er flotte damer som er stolte av seg selv, og jeg blir så innmari glad når jeg ser klærne på kropper som de er beregnet for! Det at man ikke bruker en str. 38 for på vise klær som er beregnet for oss som må opp litt i størrelse, det liker jeg! Det er jo sånn det skal være. Når stormote klær vises på kropper som de er beregnet for, så kan man mye lettere forestille seg hvordan klærne vil se ut på egen kropp. Store klær skal vises på store kropper, og her må mange bli mye flinkere. Kanskje strekker noen få seg til å bruke en str.46, eller 48, men da har de strekt seg langt. Hvorfor ikke bruke modeller i både 50, 52, og 56? Der finnes en haug av flotte størrelser der ute som med glans kunne ha vist klær som hadde tålt offentlighetens syn. Flotte klær på flotte modeller – sånn skal det være.

Før vi åpner en ny luke i julekalenderen vår, så skal vi fortelle hvem som vant hver sin flotte gave bak gårsdagens luke. Begge får hver sin gave fra Holte Velvære. Vinneren av forming og farging av bryn ble : HILDE HOLTAN !! Gratulerer så masse, Hilde! Vinneren av velvære produktene, og julekaffen ble : BENTE CHRISTIANSEN!! Gratulerer så masse til deg og, Bente! Jeg tar kontakt med begge i løpet av dagen.

Vi åpner luke nummer 15, og bak luke nummer 15, så finner vi et GAVEKORT PÅ 700 KR FRA NICE SIZE! Gavekortet kan bruke si butikken i Drøbak, eller du kan titte litt på Facebook siden deres, og finne noe som kan friste. Legg igjen en kommentar på bloggen, og du er automatisk med i trekningen.

Husk at du skriver epostadressen din i kommentarfeltet. For å være med i trekningen må du legge igjen kommentaren på selve bloggen, og ikke i kommentarfeltet på bloggens Facebookside. Vinneren offentliggjøres i morgen. I morgen er verdien bak luken nærmere 2000 kr – en superflott gave!

54 kommentarer

Siste innlegg