Så smakfullt, så lækkert

Jeg er nærmest forelsket, eller i alle fall helt fortapt. Vi snakker ikke om forelskelse til en spesiell person, men vi snakker klær. Det hender både titt og ofte at jeg får denne stormende forelskelsesfølelsen til klær. Klær som bare er så lekre, klær som sitter som et skudd, klær man føler seg virkelig fin i. Akkurat den følelsen har jeg til den nydeligste kjolen/tunikaen fra Gozzip, kjøpt i nettbutikken til Bærre Lækkert. Den er så flott! Dette er den ultimate julekjolen om du ikke må ha rødt, eller den optimale nyttårskjolen. Sort, gull, speilfløyel, nydelige detaljer – den er lekker!

Gozzip er et merke det er lenge siden jeg har hatt i klær. Mest fordi jeg ikke har funnet så mye fra Gozzip i nærheten. Jeg har hatt mye av merket tidligere, og vært strålende fornøyd. Gozzip har alltid vært veldig gode på passform. Det har også denne nye kjolen/tunikaen som har funnet veien hjem til meg. Den sitter som et skudd, og jeg synes den er så utrolig lekker i speilfløyel med nydelige detaljer i gull. Det spesielle halspartiet, de lekre armene – jeg føler meg virkelig fin i den. Jeg innviet den i går da vi hadde julemiddag med gode venner. Nå henger den klar til og brukes i julen.

I tillegg til denne lekre kjolen/overdelen, så har jeg også kjøpt meg ei nydelig, lang blondejakke hos Bærre Lækkert. Blondejakken er fra Que, og er faktisk i en utrolig flott, grønn farge. Den ser nærmeste sort ut, men i riktig lys, så ser man at den er grønn. Utrolig fint faktisk! Jeg har så mange overdeler i skapene mine uten arm, og da er det fint å ha en slik lang jakke over. Det gjør litt ekstra tenker jeg at jakken er en blondejakke. Det gjør antrekket ekstra fint.

Her er flotte Ninni fra Bærre Lækkert i samme, lange blondejakke.

Om du ikke har vært innom nettbutikken til Bærre Lækkert, så må du ta turen innom. Det er der jeg har kjøpte denne flotte kjolen/tunikaen fra Gozzip, og blondejakken fra Que. Bærre Lækkert er en stormotebutikk med adresse Melhus, men nå i høst startet de også opp nettbutikk med ett veldig godt utvalg av klær fra størrelse 42-56. Akkurat nå har de forresten 35% på alle kjoler. Tilbudet gjelder til og med søndag, så her kan du finne både julekjolen, og nyttårskjolen. Du finner nettbutikken til Bærre Lækkert her : http://www.baerrelaekkert.no/ . Butikken har også en veldig fin Facebook side hvor de er utrolig flinke til å legge ut nyheter, og tilbud. Du kan følge de på Facebook her : https://www.facebook.com/baerrelaekkert/

Gårsdagen luke i julekalenderen var det mange som ønsket å vinner. Bak luke nummer 8, så lå der ei nydelig veske fra Sørensen Sko her i Kristiansand. Den heldige vinneren av vesken ble:ELDBJØRG RØDSAND!!Gratulerer så masse med ny veske, Eldbjørg! Den er lekker, så du vil bli så fornøyd. Jeg tar kontakt i løpet av dagen.

VI skal åpne luke nummer 9. Bak luke nummer 9, så ligger det en veldig smakfull gave. Gaven er vel den eneste av gavene i årets kalender som er forbeholdt de som bor i Kristiansand, og omegn, eller som skal hit i løpet av de neste 6 månedene. Bak luke nummer 9, så finner vi et GAVEKORT PÅ 1000 KR FRA RESTURANT MOTHER INDIA!! Den heldige vinneren spise nydelig indisk mat i fantastiske, indiske omgivelser. Indisk mat vet jeg mange av dere setter stor pris på, og hva kan vel da være bedre enn et besøk på Norges beste indiske resturant?

Fredag den 13 januar 1995 åpnet familien Sharma restaurant Mother India i Markensgate i Kristiansand. Råvarer, krydderblandinger, marinader står i høyfokus. Kun ferske ingredienser blir brukt. Indiske mat tilberednings tradisjoner blir ivaretatt. All mat blir tilberedt fra bunnen av, alle dipper, marinader, sauser er det matansvarlig Sarita som står bak. Indiske dekorasjoner, farger og musikk er også en viktig del av resturant Mother India. Mother India er smaker, varm indisk atmosfære, og ekte indisk gjestfrihet. Du kan bli den heldige vinneren av gavekortet på 1000 kr, og dermed få spise fantastisk indisk mat!

Du finner Mother India her : http://motherindia.no/ og på Facebook : https://www.facebook.com/Motherindia.kristiansand/

Ønsker du å vinne gavekortet på 1000 kr, så legger du som vanlig igjen en kommentar på bloggen. Vinneren må kunne besøke resturanten her i Kristiansand, og gavekortet må brukes innen 6 måneder. HUSK EPOSTADRESSEN DIN NÅR DU KOMMENTERER!!

Lag deg en god 9.desember! Jeg kan røpe at bak luken i morgen, så befinner det seg en gave som har en verdi på ca 3000 kr.

 

60 kommentarer

Siste innlegg