Tidenes julekalender på bloggen min

1.desember nærmer seg med stormskritt, og jeg er som en unge i desember. Jeg er veldig julete, og jeg er glad i å pynte. Jeg er ikke en som pynter med alt, og overalt, jeg er nok litt bevisst på hvordan jeg vil ha det. I vårt hjem er det mye rødt, og det skinner så fint i rødt i desember. Jeg er glad i nisser, men det er helst store nisser som kan stå på gulvet. Jeg er glad i store ting som gjør mye av seg. Selv om datteren min er 23 år, og voksen, så blir man aldri for stor til å få pakkekalender. Hun synes fortsatt det er stor stas, jeg skjønner henne godt jeg 🙂 Jeg synes det er minst like stor stas både å handle gavene, og å lage kalenderen til henne.  Vanligvis hadde kalenderen vært i boks på denne tiden, men jeg har ennå en del pakker igjen, så jeg vet hva jeg må gjøre de neste dagene.

1.desember åpnes også første luke i bloggens fantastiske julekalender. Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen : GLED DERE!!!! Jeg har så utrolig mange flotte gaver som skal deles ut. Hver eneste dag mellom 1-24.desember, så skal det deles ut gaver på bloggen. Her trenger ingen melde seg på, men du må innom bloggen hver dag for å se dagens adventsgave, og du må legge igjen navn, og epostadresse hver dag for å være med i trekningene. Jeg vil selvsagt ikke røpe hva gavene er. Dette skal være en overraskelse hver eneste dag, men jeg vet at jeg vil glede mange av dere i desember <3 Dette blir min hilsen til dere i ventetiden  <3

Dette blir tredje året jeg har julekalender på bloggen min, og årets kalender blir tidenes kalender. For en kalender, og for noen gaver! Samtlige jeg har spurt har sagt ja med en gang, og det er en flott blanding av produsenter, og butikker som er med. Det skal gis bort masse flotte klær, men slettes ikke bare klær. Det er en fin blanding av gaver, så jeg hadde sørget for å påminne meg selv om at du går innom kalenderen hver eneste dag. Noen skal jo vinne hver dag, og den noen kan like godt være deg som en annen.

Som jeg skrev, dette blir årets julekalender! Her snakker vi mange tusen kroner i verdier på gavene som skal deles ut. Selv om jeg ikke vil røpe hva gavene inneholder, så kan jeg fortelle at det er disse som har gitt gavene til årets kalender :

* Blæst

* Handberg

* Levolution

* Råh Fin

* Wilhelmines

* Pont Neuf

* KK Design ( Kirsten Krogh )

* Nais

* Alexis Mote

* Bærre Lækkert

* Stormberg

* Maxima

* Tinas Agentur

* Zhenzi

* Nice Size

* Cinderella

* Sørensen Sko

* Mother India

* Holte Velvære

* LauRie

* Loft

* Ciso

* PIP

Dette er litt av en liste, og hvert firma har gitt virkelig flotte gaver som igjen skal deles ut til dere lesere i desember – jeg gleder meg masse til og kunne glede så mange av dere i den flotte ventetiden som snart er her, for gavene, de er så flotte! Fredag 1.desember, så åpnes den første luken. GLED DERE!

Den flotte treningstightsen/buksen fra Zhenzi som vi har hatt som giveaway denne uken, den trekker vi en vinner på i morgen.

 

 

 

17 kommentarer
    1. Gleder meg til desember!! Så spennende med kalender, gøy!! Jeg ønsker meg treningsbuksen i str 40. 😉👀

    2. Så koselig ! 😀 Gleder meg… 😊
      Håper du og får en adventskalender ! 😉
      Vil gjerne vinne treningsbuksa, str 44.
      Ha en fin lørdag 😀

    3. Desember er min favoritt mnd! 500 nisser som venter på å komme ut! Gleder meg til å pynte. Julemorgen på NRK super med barna er fremdeles en hit. Ønsker meg i 50-52

    4. Gleder meg til jul, advent, kalender og tiden sammen med familien ❤️ Jeg gleder meg til å følge bloggen din videre og ikke minst adventskalenderen med så mye fint 🎄⭐️😃 Treningstights i Str L (46-48) er ikke sikker på disse størrelsene 😬😬👍🏻🌸 ha en strålende dag videre Heidi 🤗💞

    5. Gleder meg til adventskalenderen din. Lenge siden jeg har hatt kalender nå.
      God adventstid

    6. Gleder meg alltid til bloggene dine. Er usikker på om jeg har skrevet inn ønske om treningsbuksen så jeg skriver nr. 42/44 igjen. Ha en fin helg.

    7. Skjønner det blir spennende tider fremover 😀 bare å håpe man kan være heldig da 😂 tightsen hadde gjort seg i disse tider hvor jeg er mer aktiv enn noen gang, så str 52, ja takk 😉
      Nydelig helg ønsker jeg deg 😀

    8. Heidi: Wow! 500 nisser! Det må være litt av et syn. Så utrolig herlig og kunne ta frem en slik samling 🙂 Gleder meg en hel haug jeg også til å starte å pynte, og tenker at pynten må frem neste helg. Har ikke en haug av nisser, men har en del nisser fra da jeg solgte Perfect Home, en del av de er store nisser til gulvet. Er så glad i dem. Ellers er det mye rødt, og mye med lys, eller til å ha lys i. Ha en nydelig førjulstid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg