Den beste t-skjorten ever

Jeg har skrevet om den før. Den perfekte t-skjorten, i alle fall i mine øyne. Den beste t-skjorten ever. T-skjorten som er akkurat slik jeg ønsker den : God på lengde, en veldig god armlengde som skjuler det jeg ønsker å skjule av grevinneheng og løshud, og samtidig en t-skjorte som sitter både godt, og fint på. Er det rart at t-skjorten nå finnes i nesten alle regnbuens farger på klesstativet mitt.

T-skjorten kommer fra No Secret, og er kjøpt hos Alexis Mote. Det er sikkert andre også som fører akkurat denne, men her jeg bor, og i nærheten av meg, så er der ingen. Jeg kjøpte to t-skjorter i fjor fra No Secret som jeg var veldig fornøyd med, og det var disse jeg jaktet på i år, men som jeg ikke fikk tak i. Nå er jeg veldig glad for det, for de jeg kjøpte i fjor var ikke halvparten så gode som denne modellen jeg har kjøpt i år. Disse er mye bedre på lengde, og de har en mye bedre passform.

Jeg er høy. Jeg er 178 cm , så jeg kan ha overdeler med god lengde. Når jeg blogger om klær, så er jeg nok ikke like flink til å tenke at ikke alle er like høye som meg. Det som er passelig lengde for meg, blir kanskje for langt for andre, men for meg som da er 1.78 cm høy, så er disse t-skjortene helt perfekte fordi jeg liker at overdeler har en god lengde. T-skjortene har en lengde på ca 90 cm, og til meg, så er det en god lengde. T-skjortene går i hele størrelser, og jeg har kjøpt str. 50.

Jeg digger denne t-skjorten! Da jeg så lykkelig blogget om denne t-skjorten for kort tid siden, så skrev jeg at jeg gjerne skulle hatt den i alle regnbuens farger, fordi der er en del dager i løpet av sommeren hvor man ønsker å ta på seg ” ei ordinær ” t-skjorte. Der er dager hvor man for eksempel  skal kle seg for å gå på tur. På turer ser det ikke bra ut når man går kledd i de fine, pynta sommeroverdelene. På turer skal man ” vanlige ” t-skjorter. I følge min kjære mor, så mener hun disse er i overkant fine til å bruke på tur. Jeg kjenner at jeg nesten er litt enig, men de blir med på tur, valget er tatt. I tillegg skal de alle som en få bli med i kofferten til USA når vi drar den 24.september. Da jeg hadde skrevet forrige blogginnlegg, så kontaktet jeg Alexis for å høre om de tilfeldigvis hadde t-skjorten i andre farger enn blått, og grønt slik det var avbildet i nettbutikken deres. Jeg ble rimelig glad da de faktisk fantes i mange andre farger.


Nå har jeg favoritt t-skjorten i nesten alle regnbuens farger. Som dere ser på bildene, så finnes t-skjorten i sort, marine, lakserød, hvit, og grønn. I tillegg til lyseblå, og mellomblå. T-skjorten er i 92 % viskose, og 8 % elastan. Stoffet er tungt, så det faller utrolig fint, og t-skjorten har dermed en veldig god passform. Tommelen opp for No Secret, og denne flotte t-skjorte modellen. Samtidig er det viktig å være obs på at det også finnes andre t-skjorte modeller fra No Secret, modeller som ikke har lik lengde, og passform. Så da er det viktig at man får akkurat den man ønsker. Jeg legger ved link til modellen som jeg har på bildene : http://www.alexismote.no/p/annet/savner-bilde-eller-beskrivelse/no-secret/no-secret-t-skjorte-gronn , http://www.alexismote.no/p/annet/savner-bilde-eller-beskrivelse/no-secret/no-secret-t-skjorte-bla I nettbutikken til Alexis, så ligger den ute kun i grønt, og blått, men Alexis kommer til å legge ut de andre modellene også, forhåpentligvis i løpet av dagen. Dersom du bor i nærheten av Oslo, eller Moss, så kan du kjøpe t-skjortene i butikk. Du kan også ta kontakt direkte med Alexis via mail, eller tlf dersom du ønsker en av fargene som jeg har på bildene, så hjelper de deg.

Til dere som aldri finner den ” perfekte “, ordinære t-skjorten, her er den altså. I mine øyne, og med min høyde, så har denne perfekt lengde, og den perfekte armlengden for oss med grevinneheng, løshud, og valker . Ett stort hurra for dere som ikke bryr dere om grevinnehenget, løshuden, og valkene som disser, men jeg er dessverre ikke der ennå… Ei venninne av meg kjøpte denne t-skjorten nå nylig, og det første hun sa var ” Jeg har aldri i mitt liv hatt ei bedre t-skjorte ” , og jeg er helt enig 🙂 

Følg meg gjerne på Instragram hvor jeg nå skal prøve å bli enda mer aktiv : heidirosander

 

2 kommentarer
    1. Bestilte t-skjorta i en kortere lengde enn din. Den e bære heilt super 👍 Ska nok ha den i fleire farge førr som du sei, d e ikkje kvær dag du finn så bra kvalitet å passform 😁

    2. Eva Bjørgan: Så utrolig moro å høre at du også er fornøyd med t-skjorten, Eva!! Det er jo moro når man anbefaler noe at de som tar anbefalingen blir fornøyd 🙂
      Nå har jeg t-skjorter så det holder for en stund, men må benytte meg når jeg finner ei som er så perfekt 🙂
      Ønsker deg en nydelig dag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg