Jeg gir bort en valgfri kjole fra Levoution!

Der finnes så utrolig mye flotte klær i butikkene. I vår synes jeg produsentene har vært veldig flinke med farger,  og i følge en del butikker, så er vi også blitt flinkere til å bruke farger, noe jeg blir veldig glad for å høre.  Jeg synes det er veldig spennende å stifte bekjentskap med nye produsenter, og nye merker. 

I vår stiftet jeg for aller første gang bekjentskap med ett spennende, norsk design som heter ” Levolution .”  Det første plagget jeg kjøpte fra denne produsenten var en fantastisk, lyseblå dressjakke som jeg er blitt så utrolig glad i! Jeg har innviet våren her sør med å ha på meg denne jakken, og du verden så mange fine kommentarer jeg har fått fra folk jeg har møtt. Både fargen, og jakken er spesiell. Etter innkjøp av den flotte dressjakken, så har jeg blitt enda bedre kjent med det norske designet.  Levolution er ikke en ren stormoteprodusent, men noen av plaggene i kolleksjonene deres går opp i str. 52. Jeg digger Levolution! De er utrolig god på design, og for meg betyr design masse. Dette er klær som ikke alle har, og det synes jeg også er viktig. Det er klær som skiller seg ut, de er spesielle. Jeg må innrømme at jeg er blitt spesielt glad i jakkene til Levolution, og jeg skulle gjerne hatt dem alle sammen. Jakkene er så flotte i både design, farger og kombinasjoner, jakkene skiller seg ut.


Stilig kjole/tunika fra Levolution samt en av favorittjakkene mine, kort jakke/bolerojakke i lin.
 

For dere som følger bloggen min, så har dere sett de to nyeste jakkene mine fra Levolution. En helt fantastisk rosa jakke/dressjakke samt en helt smashing, orange trenchcoat. I vårkolleksjonen, så har også Levolution korte jakker i lin som jeg er blitt veldig glad i. Disse er jo flotte for dere som er på jakt etter bolero. Utrolig god passform, og jakker som er utrolig fine. Jeg bruker mine veldig mye : http://www.levolution.no/categories/jakke   I mine garderobeskap, så er det også kjoler fra Levolution, kjoler som jeg bruker som tunika, og jeg er spesielt glad i to fra julekolleksjonen deres som bare er helt fantastiske å ha på seg, i tillegg til at de er virkelig flotte !

Bak Levolution står LingLing tekstil AS, ett norsk selskap etablert i 1996. Dette er norsk design som blir produsert på egen fabrikk i Kina. Målgruppen for selskapet er kvinner i 40-50 årene, så det er kanskje ikke så rart at jeg liker dette merket så innmari godt. De henvender seg til oss om ønsker noe spesielt, og noe ekstra. Selskapets fokus er fin design, god pris, og høy kvalitet. Etter hvert som man blir mer voksen, så er nettopp design, passform, og kvalitet veldig viktige ting når vi skal handle klær. Fra starten i 1996, så har Levolution bla produsert ytterjakker, tunikaer, bluser, kjoler, og bukser. De presenterer 4 kolleksjoner i året : vår, sommer, høst/vinter, og jul. Levolution er ikke kun stormote, så det er mange butikker som selger deres klær. Her i Kristiansand hvor jeg bor, så selger de Levolution hos Siri på PIP Stormote, og de selger det hos Chiconette, sistnevnte er en butikk med ” ordinære ” størrelser. Begge med butikker i Henrik Wergelandsgate.  Her er en oversikt over hvem som selger Levolution : http://www.levolution.no/categories/forhandlere   Levolution er som sagt ikke en ren stormoteprodusent. De starter på str. 36, og produserer noen av klærne opp i str. 52. Man skulle selvsagt ønsket at de gikk enda høyere i størrelse, og at de produserte enda mer i store størrelser, for dette er virkelig flotte klær også på store damer! 

Levolution åpnet egen nettbutikk i april. Nettbutikken er blitt utrolig flott, og man kan lett navigere rundt, og finne frem. I nettbutikken, så har de laget en egen avdeling for de klærne som er pluss size, altså de klærne som går fra str. 48 – 52. Flere modeller er i str. 48, men ikke alle går opp i str. 52 . Pluss size er et prosjekt Levolution jobber med, så jeg krysser fingrene for at noe spennende skjer her etter hvert. Jeg er blitt veldig glad i klærne deres. Jeg vet også at en del butikker har enda mer fra Levoution enn det som ligger i nettbutikken akkurat nå. I nettbutikken, så er der også en forhandlerliste som dere kan klikke inn på. Der ser dere hvilke butikker rundt forbi i landet som selger deres klær. Du finner nettbutikken til Levolution her : http://www.levolution.no/  

Kjole/tunika, og orange bolerojakke, begge fra Levolution

Hvit bolerojakke fra Levolution. Kjempefin til kjole!

 

Nydelig, rosa jakke/dressjakke fra Levolution

 

I dag skal jeg på bloggen GI BORT EN  VALGFRI KJOLE FRA LEVOLUTION! Jeg har også ett SUPERTILBUD TIL ALLE LESERE av bloggen min. Levolution har ett stort utvalg av kjoler. Nå er det sånn at vi er på den tiden av året hvor vareutvalget fra vår/sommer kolleksjonen går raskt ned. Det kan bety at der er tomt for noen størrelser i de forskjellige kjolene. Det skal etter hvert når august kommer fylles på med masse nye høst/vintervarer, men der er likevel mange lekre kjoler i nettbutikken. Har du lyst til å vinne en valgfri kjole til de fine sommerdagene vi forhåpentligvis får? Husk at mange av kjolene også kan brukes som tunika til fine bukser, eller som tunika til en fin tights. Husk også at Levolution starter på str. 36, så her kan alle uansett størrelse være med i trekningen.

Dersom du vil være med i trekningen av en lekker, valgfri kjole, så legg igjen en kommentar på bloggen om at du gjerne vil vinne kjole. Gå gjerne inn på siden til Levolution, og fortell hva du synes om kjolene, og utvalget. Kanskje har du en favoritt? Du finner siden her : http://www.levolution.no/categories/kjoler   Dersom du er plussize, så finner du utvalget her : http://www.levolution.no/categories/pluss-size-48-52. Vi trekker en heldig vinner allerede til mandag. HUSK : Legg igjen størrelsen du bruker samt epostadressen din.

Som leser av bloggen min skal du også få ett helt fantastisk tilbud : I HELE 2017 kan du handle i nettbutikken til Levolution, og til enhver tid få 40% rabatt!! Dette gjelder også allerede nedsatte varer!!! Bruk rabattkode: heidirosanderlund17, og du vil få 40% rabatt på alt du handler ut året !! Levolution har også en fast frakt på kun 49 kr, så her kan du gjøre utrolig gode kjøp!! Sjekk ut den flotte nettbutikken her : http://www.levolution.no/

25 kommentarer
    1. Hei Heidi. Igjen takk for at du skriver blogg. Jeg var i Kristiansand med datter forrige helg og var innom Pip. Kjøpte kun en topp men utrolig mye fint. Hadde det passet lommeboka der og da hadde jeg handlet mer. Kjempe fine kjoler på linken din i dag. Jeg vil gjerne vinne en kjole. To favoritter – den helt Orange og den som lå sist som er Orange og blå med mønster. Jeg er nok en str 44-46 i overkropp og 48 i underkropp. Ønsker deg en fin pinse. Gunn

    2. Så utrolig masse fint fra denne leverandøren, og du er så flink til å vise det frem for oss Heidi!!! Er gjerne med i trekningen!!

    3. Her var d utrolig mye lekkert, og greie priser😍 Hadde vært en glede å vinne en av de flotte kjolene i str.44 ❤️ Ønsker deg ei fin pinsehelg fineste du 🌹

    4. Takk for en flott blogg.
      Og utrolig fine kjoler du viser.
      Håper jeg er heldig og vinner en i str 52 😊

    5. Så flott blogg du har 😀 Hadde vært hyggelig å vinne en kjole og jeg bruker str L,XL eller 50-52 alt etter fasong/ merke

    6. Hei😊
      Jeg vil veldig gjerne vinne en av de flotte kjolene😉 Forresten en kjempefin blogg du har😊
      Solveig

    7. Så my fint!!! Det hadde vært en lykke å vinne en kjole. Jeg har kun 1 kjole som jeg har fått og den er 3 nummer for liten, så må alltid ha jakke over. (Det blir ofte veldig varmt!) Den er også ganske så ukomfortabel å ha på.

    8. Her var det utrolig flotte kjoler i herlige farger!!!! Elsker kjoler og skulle gjerne vært eier av den flotte blå med blomster nede. 😀. Str er jeg usikker på siden jeg ikke kjenner merke. Ønsker deg en super dag med kjole på!!!!!! 💞

    9. Skulle gjerne vinne en av disse flotte kjolene i str. 44. Da det var så mye fint er det vanskelig å velge ut en.

    10. Har alltid ønsket meg “den lille sorte” helt enkle, men likevel elegante kjolen.👍 Men bortsett fra bunaden, eier jeg kun en ankellang kjole som brukes kun på julebord.😛 Kanskje et spark i riktig retning om jeg vant. Str. er jeg usikker på siden merke er helt nytt for meg. Men den marineblå med arm var fin 👍 Ha en super dag ☺️

    11. Her var det utrolig mye lekkert! Problemer med bare å velge en 🙈 Må være en med v hals og litt ermer og gjerne blomstermønster…
      Men forsøkte rabattkoden heidirosanderlund17 og den virket ikke på den kjolen jeg forsøkte den på sånn til informasjon;-)
      Hadde vært kjekt å vunnet en kjole hvertfall…

    12. Jeg vil gjerne være med i trekningen av en kjole. Det er ikke mange av dem i skapet mitt. Tror jeg må ha str 44/46, avhengig av fasongen. God pinse!

    13. Jeg ønsker meg en av de flotte kjolene. Er ny leser av bloggen din. Du skriver så stolt og fint. Er mange kilo for stor selv og du får meg i bedre humør og har fått meg til å begynne å tenke på at ja, ja så er jeg stor men jeg kan kanskje ha det bra med meg selv for det😊takk😊str.52.

    14. Her var der mange flotte farverike kjoler. Jeg vil gjerne være med i trekningen og må ha str. 44.En riktig god pinse til deg.

    15. Leser med glede din blogg. Til trøst og inspirasjon. Lekre klær. Jeg finner det meste på Stormoteringen,hos Cinderella på Gjøvik. Tat gjerne imot en kjole. 😊God pinse. ☀️☀️

    16. Trives med å følge bloggen din, og nå ser jeg til min store glede at du fremsnakker herlige L’evolution.. Nydelige plagg, og jeg melder meg så gjerne på her i jakten på en ny lekker kjole. Str 48. God pinse til deg & dine. ☀️☀️☀️☀️

    17. Så mange flotte kjoler! Kunne veldig gjerne hatt en av disse, likte spesielt den med rosa “stripeprint” og den med “byprint”. Ca str 46/48. 😄

    18. Så mye lekkert på siden deres, og mange fine kjoler ! Ønsker meg en til mitt barnebarns dåp i str. 44 ! 😀
      Ønsker deg og dine en riktig fin pinsehelg ! 😀🌞

    19. Hei 😊
      Må virkelig berømme deg for at du står frem for oss kvinner med former 👏🏼 Elsker å lese blogger og din er en av mine favoritter😊
      Ønsker meg veldig en lekker kjole til sommeren og selv om jeg er som alltid går til stativene som er sort/grå så slår jeg til med en kjole med farger om jeg blir så heldig å vinne 😘 Levolution kjole CP4670-314 hadde vært perfekt 💖
      Ha en god helg ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg