En ny favoritt er på plass

En ny favoritt er på plass på klesstativet mitt, og da snakker vi om en av disse favorittene som virkelig kommer til å bli brukt masse. En av disse som man nesten føler at man bor i. Det er alltid sånn at man finner noen større favoritter blant favorittene. De plaggene som sitter sånn ekstra godt, og som man føler seg ekstra vel i. Kanskje ikke overraskende at den nye favoritten kommer fra Pont Neuf.

Skyvedørsgarderoben på soverommet, den er temmelig full av klær. Jeg vet ikke om det var i frykt for at han skulle miste plassen til sine klær i garderoben at min bedre halvdel så helhjertet oppfordret meg til å dra på Ikea for å kjøpe meg klesstativer. Jeg likte ideen, men problemet var vel heller hvor jeg skulle ha de. Min bedre halvdel fant fort ut at det var plass til et par stativer inne på treningsrommet ute at de ville være i veien for treningen vår. Det er sjeldent jeg ser min bedre halvdel så engasjert i mine klær, og plassen til mine klær, men jeg tenker han så plasskrisen såpass stor at han fryktet for at han måtte gå i poser for å finne sine klær 🙂

To flotte klesstativer er montert opp, og de er på plass på treningsrommet. Utrolig kjekke stativer til en veldig billig penge! Ett veldig godt tips om du føler du trenger mer plass til klær, og dersom du har plass til slike stativer. Klærne i skyvedørsgarderoben kan puste lettet ut, og klaustrofobifølelsen det må ha vært inne, den er vel noe mindre nå. Oversikten på det jeg har av klær, den er mye bedre, så disse klesstativene, de digger jeg virkelig. Ikke er de fulle heller slik min kjære fryktet. Det er ennå veldig god plass på begge to, i alle fall på det ene  🙂

Min nye favoritt fra Pont Neuf heter Kitty slik flere av Pont Neuf sine tunikaer/kjoler heter. Den er så lekker ! Sjekk de flotte fargene! Herlige blåfarger i en nydelig kombinasjon med hvitt. Tunikaen, eller kjolen som det vel egentlig er, den er i viskose, og elastan – helt nydelig å ha på seg. Man føler den gode følelsen med det samme man får den på seg. Passformen er så god! Tunikaen/kjolen har også to gode, fine lommer foran som gir det lille ekstra. Har du ikke prøvd Pont Neuf ennå, så anbefaler jeg deg å gjøre det. Du vil elske merket. Som nevnt, så er det egentlig en kjole, men har man høyden slik jeg har, så kan den veldig fint brukes som tunika. Denne tunikaen gjør meg skikkelig glad med alle de fine fargene sammen. Jeg bruker alt fra str. 48 til str. 52, og i Pont Neuf, så bruker jeg som regel str. 2 XL. Det fine med Pont Neuf er også at de produserer sine plagg i alle størrelser. Plaggene blir produsert fra str. XS til 3 XL. Det betyr også at det ikke bare er stormotebutikker som fører Pont Neuf.



På dette siste bildet, så er det Ingrid fra Bærre Lækkert som er modell, og det har jeg fått lov til å låne. Du finner Bærre Lækkert her : https://www.facebook.com/baerrelaekkert/
 

Så fra Pont Neuf sin vårkolleksjon, så har jeg mange favoritter, to av de er blitt to slike ekstra store favoritter. Begge heter Kitty. Den ene er altså den i alle disse nydelige blåfargene, den andre ser dere under her, og går i brede striper i fargene marine, og beige – helt nydelig den også! At vi som er ens tørrelse for stor ikke kan bruke klær med striper, det er bare tull!


 

Lag deg en god onsdag! Husk at vi til lørdag trekker en heldig vinner av den flotte softshelljakken fra Zhenzi. Du finner Zhenzi her : https://www.facebook.com/Zhenzi-197243913989773/?fref=ts    Mange har til nå ønsket å være med i trekningen av den flotte jakken, og du har fortsatt mulighet til det. Legg igjen en kommentar, størrelsen din, og epoastadressen din i kommentarfeltet, så er du med i trekningen som skjer lørdag. Her er jakken dere kan vinne

 

 

22 kommentarer
    1. jeg har lite tøy.. fordi jeg ikke er så glad i kroppen min er det vanskelig å skjemme den bort. men jeg har en svart knelang kjole som jeg snart har sliti ut.. og den er så lett over kompresjonsstrømpebuksa.. har nå fått øyne opp for en engelsk nettside som selger hverdagskjoler i store str så nå skal jeg snart hoppe idet og bestille meg et par kjoler derifra.. kanskje eg også blir bitt av basillen. Jeg jobber stadig med trening så at muligheten for å kjøpe komp. strømper som ikke er målsydd for å kunne kjøpe strømper i artige farger og mønster.. innerst inne er jeg vel en glad og fargerik person.. må bare få selvtillitten til å være med på det:) ha en flotters dag– her skinner sola ifra skyfri himmel så nå skal jeg straks snøre uteskoa på å ta dagens tur. og ja ønsker meg fortsatt jakke til gatavandringer i Windsor.. sukk og str 52/54

    2. Du verden og flott du alltid er Heidi. Du er et forbilde og er så artig og lærerikt og lese disse innleggene dine. Ønsker deg en fin vårdag og nyt den.
      Blir gjerne med på trekning av jakken og trenger str 52
      Mvh Anne May

    3. Hei 😀
      Synesdu bestandig har på deg fine klær, og denne kjolen/tunikaen er ordentlig fin.
      Den kunne jeg og ha tenkt meg, må nok inn på siden til Bærre Lækkert og se…
      Ønsker deg en fin dag ! 😀
      Hilsen Ragna

    4. Ragna Karlsen: Hei Ragna! Tusen takk for fine ord! Pont Neuf har mye lekkert, og jeg har funnet en passform som er innmari fin 🙂

      Ønsker deg en nydelig dag!!

    5. Du er alltid fin, både på håret og i klesveien. :o) Jeg har skapene fulle av tøy jeg også, ja ikke bare skapene heller. Mannen er drittlei og kan ikke forstå at jeg har problemer med å finne noe, for her må det jo være det meste til enhver anledning! Og det er det sikkert, men det er blitt en tanke for lite plutselig, det aller meste, veldig rart det der … Kanskje best å få det ut av skapene, for det må være et eller annet der inne som gjør at det krymper pga. plassmangelen eller noe sånn. Ønsker deg en fin dag! :o)

    6. Anne May Kvelland: Å, så fint sagt, Anne May! Nå ble jeg jo helt rørt her – tusen takk!

      Ønsker deg en nydelig dag, og du er selvsagt med i trekningen 🙂

    7. Gun Iren: Det er en stor utfordring det og ikke være glad i kroppen sin. Man gjemmer den bort istedenfor det motsatte. Man bruker ikke tid, og energi på å føle seg fin. Du er jo så flott, Gun Iren!! Jeg håper du ser det, og skinner istedenfor det motsatte. Lett å si, men for meg, så er det egentlig en god terapi det å føle meg fin når jeg føler kroppen sier det motsatte. Kroppen blir jeg jo aldri glad i. Jeg aksepterer den, men jeg elsker den ikke. Og når vi føler det som vi gjør, så føler jeg det å kunne kle meg fint, det å føle meg vel, det hjelper veldig.

      Målsydde kompresjonsstrømper er ikke akkurat vakkert. Der er jeg veldig enig med deg hehe. Skulle gjerne hatt ett mye bedre utvalg i form, og farger der gitt. Lekre strømper som og gir god kompresjon, det må jo være drømmen 🙂

      Ha en nydelig dag, og god tur! Du er selvsagt med i trekningen av den flotte jakken 🙂

    8. Marit: Takk for fine ord, Marit! Det hjelper å få komplimenter når man føler seg stikk motsatt hehe. Det kjenner man vel til alle sammen, man føler en ting, og andre oppfatter det helt annerledes. Likevel er det våre idiotiske tanker som alltid vinner…

      Skjønner at du har samme problem som meg : Masse tøy, skapene er stappfulle, men likevel så sliter man hver dag med å finne noe å ha på seg…det er kanskje sånn at jo, mer man har – jo, verre blir det å finne noe. Foreløpig så har ikke klærne krympet noe, heldigvis, men det blir kanskje for mye å velge blant 🙂 Nå håper jeg bare at kortisonstoppen betyr at jeg kan få bort det ekstra som la seg både i ansikt, hals, og mage. Man jobber for å få ting bort, og så skal noen tabletter ødelegge litt av jobben 🙁

      Ønsker deg en nydelig dag!!

    9. Du er alltid rålekker og stilig og gir god informasjon om klesmerkene og hvor man kan få kjøpt de. Å lese bloggen din har gjordt at jeg er mye mer interessert i klær og at man kan være stilig selv med en størrelse eller to for stor. Vil gjerne være med i trekninga av den lekre jakken.

    10. Du gjør dagen lysere for flere av oss Heidi☀️Lekker jakke som hadde passet perfekt for vårturer. Må nok ha strs.54
      Ha en god dag🌸

    11. Du er så fin Heidi, og jeg deler gleden over Pont neuf sin kjoler! Det føles som å.gå i joggedress og likevel se fin ut 🙂
      Jeg blir gjerne med i trekning av jakke i str 50 🙂

    12. Likte best Pont Neuf kjolen i beige/ grått som du har på deg. Det er et greit stoff i kjolene deres og blir ikke krøllet i koffert på reise. Jeg har hatt vår rydding i kleskapet og fått gitt bort en god del en ikke bruker. Det er deilig, for en har for mye. Vil gjerne være med i trekningen. L/XL kommer an på hvor stor den er.

    13. Hei Heidi.
      Du er en flott dame!
      Ønsker å være mer som deg! (I min utgave så klart 😉 Ikke en kopi av deg 😜)
      Så nå har jeg bestemt meg for å “drite” i hva alle andre synes om meg, (og min store kropp…) heve haken og skinne litt 😉
      Nytter ikke å gå å vente på den dagen jeg er tynn iallefall, å kan kle meg i hva jeg vil…
      Jeg har et valg nå også, jeg KAN faktisk kle meg i hva jeg vil 😉
      Så da hadde det vært supert med ny, flott jakke 👍 I størrelse 48 😊

    14. For ei fin jakke! Den kunne jeg godt ha hatt i mitt (overfylte) garderoberom. Jeg “måtte” bygge ut huset sånn at jeg får plass til flere klær 😱
      Hvis jeg vinner ønsker jeg jakken i str 42/44, spørs hvor stor den er i størrelsen. 😊
      Har en god dag i sola!

    15. Iren Elisabeth Evensen Høiland: Jakken er råfin! Måtte le godt av det du skriver, Iren 🙂 Det er jo nesten som jeg og må bygge ut for å få plass hehe. Men du verden så moro det er med klær 🙂

      Ha en nydelig dag!!

    16. Gunn: Hei Gunn! For en fantastisk melding å få fra deg! Jeg ble så utrolig rørt, og ikke minst, så ble jeg så utrolig glad 🙂 🙂 Det er en utrolig god følelse å kjenne at man kan bety noe.

      Det er så utrolig moro å lese at du har bestemt deg for å “drite ” i hva andre tenker om deg. Det å klare å gjøre slipp på en del av disse følelsene, det er en god mestringsfølelse! Hvem har sagt at vi ikke kan være flotte, og at vi ikke kan skinne selv om vi har noen kilo for mange? Jeg har mange for mye da, men jeg klarer å gi kiloene mye mindre plass nå enn før. De følelsene skulle jeg gjerne ha kjent på for mange år siden.

      Enig med deg, det nytter ikke å vente på dagen hvor man blir tynn. Ikke skal jeg bli tynn heller. Helsen først, så kommer kiloene litt etter litt.

      Kle deg i hva du vil, hev haken, og skinn masse! Du er så flott!!

      Du er selvsagt med i trekningen av den flotte jakken som trekkes i morgen 🙂

      Ønsker deg en nydelig fredag!

    17. Sissel Wejset: Nå kommer snart sommerkolleksjonen til Pont Neuf, og her er det ei som gleder seg stort. Synes det er så behagelig å ha på seg plaggene fra Pont Neuf, og ett stort pluss er som du sier at plaggene ikke krøller i kofferten når man skal på tur.

      En vårrydding er alltid deilig. Man har som regel noe for mye 🙂

      Du er selvsagt med i trekningen av jakken 🙂

      Ha en nydelig fredag!

    18. kristin josdal: Tusen takk for fine ord, Kristin! Nå ble jeg både rørt, og glad 🙂
      Jeg er helt enig i at Pont Neuf er så behagelig å ha på seg, og sånne plagg liker jeg 🙂

      Du er selvsagt med i trekningen av jakken som skjer i morgen 🙂

      Ønsker den en nydelig fredag!

    19. Hege Andresen: For en fantastisk melding å få! Tusen takk, Hege!! Nå ble jeg så utrolig glad!!

      Jakken fra Zhenzi er lekker, og du er selvsagt med i trekningen som skjer i morgen.

      Ha en nydelig fredag!!

    20. Solbjørg Klausen: Hei Solbjørg! For en fantastisk melding å få fra deg!! Tusen takk! Slike tilbakemeldinger betyr veldig mye for meg.
      Blir jo så glad når jeg gjennom bloggen min har fått deg mer interessert i klær. Størrelsen skal ikke hindre oss i å kle oss flott, og stilig, og der er en hel, stor verden der ute av flotte klær til oss 🙂 Utrolig moro å høre dette altså 🙂

      Du er selvsagt med i trekningen av den flotte jakken fra Zhenzi. Du har ikke skrevet størrelsen din, så det kan du gjerne gjøre 🙂

      Ha en nydelig fredag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg