Jeg velger meg rosa

Jeg elsker rosa! Jeg blir oppriktig glad når jeg ser rosa plagg, og når jeg kan kle meg i rosa. Ikke at jeg kunne ikledd meg rosa bukser akkurat, men i overdeler, da elsker jeg rosa. Lilla er nok også absolutt en favorittfarge, og jeg er litt sånn tilbake på småjentestadiet hvor der ikke finnes noen farger i hele verden som er så fine som rosa, og lilla 🙂

Dette er Maya kjolen fra Pont Neuf. Kjolen/ tunikaen finner du her : http://www.alexismote.no/products/pont-neuf-maya-kjole-rosa-v8400-col-830

 

Jeg er veldig glad i farger på overdeler, og tilbehør. Bukser liker jeg nok best at er nøytrale, og ensfarget. På bilder fra slutten av 80 tallet, så ser jeg meg selv stolt i blomstrete bukser, ganske store blomster i aprikos, og som om ikke det var nok, så er blusen i det samme blomstrede mønsteret. Jeg husker at jeg følte meg så flott. Jeg vet ikke om jeg hadde følt akkurat på de samme følelsene i dag. Det er kanskje godt man endrer en del på smaken gjennom årene, men om moten skulle komme i full fart tilbake, så har jeg tatt godt vare både på buksen, og blusen. Og skulle jeg bli invitert på ett 80 talls party, så er antrekket klart. Det store spørsmålet er vel om noe av dette passer i dag 🙂 Jeg kunne kanskje fått presset på meg blusen, men definitivt ikke buksen! Man finner jo blomster på plagg i dag også, men ikke helt som på slutten av 80 tallet heldigvis 🙂

Farger gjør meg glad, og jeg føler selv at jeg kler å bruke farger. Jeg er glad i mye av farger, men gult er kanskje en farge jeg nok aldri vil bli helt fortrolig med. Absolutt en fin farge på mange andre, men ikke på meg. Når jeg ser fargerike plagg, så gjør det noe med meg. Det må ikke være for mye av det gode, og ikke for mye mønster slik at man blir ør i hodet av å se på det. For vilt, det blir for dristig for meg, så her gjelder det å finne den riktige kombinasjonen. Jeg synes kanskje ikke at vi frodige kvinner er så flinke til å bruke farger som vi burde være. Vi gjemmer oss ofte bak det sorte, og er vi ekstra dristige, så kanskje vi velger grått, og er vi ekstra, ekstra dristige, så velger vi hvitt. Jeg ser helt klart at noen ikke liker farger, og dermed går i det sorte, det grå, og kanskje det hvite, men de av dere som ikke bruker farger fordi dere ikke våger – da er det på tide å våge! Jeg vet mange som bruker sort for å gjemme seg bort. De vil forsvinne i mengden istedenfor å stråle i farger, og være stolt av seg selv. Jeg får masse skryt fordi jeg bruker farger, og jeg får masse komplimenter fordi jeg våger å gjøre det. For meg har det aldri vært å våge, for meg har det alltid vært naturlig å bruke farger. 

 


Pont Neuf kjole/tunika i rosa – http://www.alexismote.no/products/pont-neuf-tunika-rosa-v2448-col-400

 

Jeg velger meg rosa heter blogginnlegget i dag, og det er nettopp rosa jeg har handlet hos Alexis nå. Nydelige farger, og nydelige plagg som jeg gleder meg til å bruke. Begge tunikaene er fra danske Pont Neuf, og dere som følger bloggen min vet at jeg elsker Pont Neuf! Høy kvalitet, veldig god passform, og de er gode på farger, og stilige mønstre – plagg som skiller seg litt ut. To nydelige tunikaer har fått plass i klesskapet mitt. Begge rosa. Den ene ensfarget, og den andre med mønster. Den ensfargede med trekvart arm, den andre med kort arm. På bildene ser dere lekkerbiskene, og på linkene jeg legger ved, så finner dere de begge to.

Farger tiltrekker meg. Jeg blir dradd mot farger i butikkene. Rosa, lilla, og orange står nok høyest oppe på ” Vil Ha ” listen. Jeg blir innmari glad når våren, og sommeren fylles av glade, fine farger. Denne våren, og sommeren, så fylles stormotebutikkene med mye farger. I alle fall har en del produsenter vært flinke med farger denne sesongen. Jeg kjøper mange av mine klær i nettbutikken til Alexis Mote. Alexis er utrolig flinke på stormote. De er flinke på kvalitet, på de gode merkene med gode passformer, og de har også en del plagg som for eksempel flotte kjoler som de ikke har så mange andre steder. Når man ser de flotte kjolene de fører, så ønsker man at en innbydelse til et bryllup, eller en stor begivenhet ramler ned i postkassen slik at man har en anledning til å kjøpe seg kjole 🙂 Alexis har også flotte støvletter som også passer de av oss som virkelig sliter med å få tak i støvletter pga store ben, og store legger. Alexis er utrolig gode på service, og det betyr enormt mye for oss som kunder. Mange er nok fortsatt litt redde for å bestille varer på nett, men nettbutikken er enkel å ta seg rundt i, og det er av og til veldig greit å sitte hjemme i sin egen stue å shoppe. Lurer man på noe i forkant som for eksempel størrelser, så spør man, og får god hjelp til å finne det som er riktig for deg. Man betaler kun 79 kr i frakt, og det inkluderer også returfrakten om man må sende noe i retur. Der følger med ferdigutfylt returkupong sammen med varene . Enklere kan det vel ikke bli? Man kan betale med kort, eller man kan få faktura. http://www.alexismote.no/

 

Denne uken har vi en flott ” Gi- Bort ” på bloggen. Nydelige velværeprodukter fra Urtemor. 100 % naturlige produkter. I velværepakken som vi deler ut, så får du fotkrem, ringblomstsalve, 2 dusjsåper, 2 bodybutter, en super leppepomade, fotfil, og cellulitebørste. Vi trekker ut en heldig vinner til søndag. Legg igjen et hjerte, et smil, eller en kommentar på bloggen, så er du med i trekningen av disse nydelige produktene – denne pakken fortjener du <3

http://blogsoft.no/index.bd?fa=article.edit&ar_id=47231281

 

16 kommentarer
    1. utrolig flott med farger og du kler det 🙂 Du kledde begge to, men den øverste var bare helt utrolig flott på deg 🙂

    2. Nydelige farger, blir gla av å se deg i disse herlige fargene. Hilsen fra ei som følger bloggen din for oppmuntring og opplysninger rundt det å ha ødem ❤️

    3. Digga kjolene og fikk jammen lyst på en av de selv! 😀
      Havnet opprinnelig over bloggen din mens jeg gjorde research til et eget blogginnlegg, nemlig om treningsklær i store størrelser. Ble sittende og lese gjennom en del av det du har skrevet og synes det er flott at selv om du driver med vektnedgang, så er du likevel kroppspositiv! 🙂 Stå på videre 🙂 You can do it!

    4. Hei!
      Hyggelig å lese alt det positive du skriver om fargene si påvirkning på oss! Takk for at vi fikk en titt på dine nyinnkjøp! Det var to nydelige plagg!
      Takk for alt du gir oss, ved å by på deg selv, både på -og utanfor bloggen!
      Du er en gledes-spreder!! <3

    5. Gerd A. Vik Flø: Tusen takk for utrolig flotte ord, Gerd! Nå ble jeg skikkelig glad, og rørt her 🙂
      Jeg gleder meg stort til å ta bruk de nye plaggene fra Pont Neuf 🙂

      Ønsker deg en nydelig torsdag!!

    6. Nannah: Takk, Nannah 🙂 Jeg er så utrolig glad i rosa 🙂
      I dag skinner solen helt nydelig her i Kristiansand, så dette kommer til å bli en helt nydelig dag…gleder meg til mange sånne 🙂

      Ha en nydelig torsdag!!

    7. minyogareise: Kjolene fra Pont Neuf er bare lekre, og så er de så innmari gode å ha på seg 🙂

      Koselig at du fant bloggen min, og at du tok deg tid til å lese litt av det jeg har skrevet. Setter stor pris på tilbakemeldingen fra deg! Det er en lang reise det å komme seg godt ned i vekt, men det er så utrolig godt å kjenne på at forholdet til meg selv er blitt så mye etter at jeg fikk ryddet i masse tanker, og følelser. Det og se seg selv på en helt annen måte, en positiv måte, det gjør reisen så mye lettere 🙂

      Jeg tror sannelig jeg må innom bloggen din også, og lese litt på dine innlegg.

      Ønsker deg en nydelig torsdag!

    8. Gry Hege Johnsen: Tusen takk for fine ord, Gry Hege! Jeg er veldig glad for at du følger bloggen min, og lymfehverdagen er absolutt noe jeg kommer til å skrive mer om. Veldig glad om du kan finne oppmuntring, og opplysninger i det jeg skriver 🙂

    9. Så herlige farger.. man blir så glad av å se både deg og kjolene… den øverste ble nok min favoritt også.. Kanskje jeg skal våge å være rosajente i løpet av sommeren jeg også.. hm et mål å jobbe i mot det liker jeg.. Takk for at du hver gang jeg åpner bloggen din gir meg håp.. ha en flotters dag..

    10. Gun: Takk, Gun! Det er så utrolig herlig å kle seg i farger. Det gjør noe veldig godt med en 🙂 Enig i at den øverste nok er favoritten 🙂 Det tar litt tid det å venne seg til å bruke farger. Det er skummelt å forlate det sorte og trygge 🙂 Jeg skal til Spania i september…hvor jeg skal ha eget basseng. Gjett om jeg gleder meg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg