Nå skal vi pynte oss igjen!!

Vi skriver snart 1.november. Hjelp som tiden flyr. Etter en lang tid med pandemi, avstand og begrenset sosial aktivitet, så er vi nå ganske sultne på å ha det hyggelig, og treffe folk igjen. Man har jo nesten blitt litt asosial under pandemien. Nesten litt sånn folkesky. Jeg kan absolutt føle litt på det i blant når man har omgått et så begrenset antall personer over så lang tid.

Jeg har merket veldig godt at immunforsvaret mitt får kjørt seg godt i disse dager. Begge prinsene mine går i barnehage, og de har begge vært litt syke den siste tiden. Som mommo så klarer jeg ikke å la være å kose med de selv om de er litt syke. Man kan ikke si nei til en god klem og en god suss, så jeg var vel forberedt på at jeg kunne få litt jeg også selv om jeg har et utrolig godt immunforsvar, og sjeldent blir syk. Bank i bordet. Men her ble det full krig i kroppen med feber en dag oppe i 39,5. Nese som renner i strie strømmer, surkling i brystet, hosting…skikkelig party. Fortsatt henger det i. Det vil liksom ikke gi helt slipp, og det er frustrerende. I tillegg har en eller annen bestemt at jeg skulle få en allergisk reaksjon på et eller annet, og den skulle selvsagt komme i ansiktet. Hovne øyne, hovne kinn, røde partier både her og der. Takk og lov for foundation som kan dekke mye. Så noen av bildene bærer nok preg av at formen ikke er helt på topp. Man kan lett se hvilke biIder som er tatt denne uken, og hvilke som er tatt forrige uke 🙂 Ingenting stemmer når formen ikke er på topp. Ikke hår, ikke sminke, man ser trøtt og sliten ut…alt er galt hehe. I tillegg har jeg klart å få en ” blåveis ” midt mellom brynene. Ikke spør hvordan hehe. Jaja, vi får la forkjølelse, influensa, allergier og uskyldige blåveiser ligge, og heller sette fokus på mer hyggelige ting.

Nå er det nemlig på tide å pynte seg igjen. Det er snart tid for julebord både med jobb, og venner. Jeg er vel ganske sikkert at jeg ikke skal på noe julebord med jobben i år. Da må jeg vel til å lage mitt eget julebord for meg selv, men det tror jeg at jeg står over. Men jeg håper det kan bli julekos med gode venner nå utover. En fin anledning til å finne frem penklærne, og kanskje gå på shopping etter et nytt antrekk for julebord, og juledager. Jeg er sikker på at mange produsenter har mye lekkert som kan friste både den ene og den andre uavhengig om man liker å pynte seg mye, eller ikke ønsker et for pynta antrekk.

I dag har jeg lyst til å vise dere noe virkelig godbiter fra Gozzip. Dette er en serie med klær som er fine både til julebordet, og til juledagene. Gozzip har mye flotte klær, og mange gode modeller. Ikke alle bor i nærheten av en butikk som selger Gozzip, ,men det er jo en del nettbutikker man da kan bruke. Å bruke nettbutikk er trygt, og jeg håper de fleste har en god opplevelse rundt det. Ta kontakt med butikken om du ikke kjenner merket så godt, så kan du få målene, og vite mer om modellene om du ønsker det. Jeg tror de fleste nettbutikker yter en veldig god service. Der er også flere butikker som garantert sender varer hjem til deg selv om de ikke har nettbutikk.

Gozzip sine modeller er romslige. Det betyr at du her ofte bør gå ned en størrelse i forhold til hva du bruker. Jeg har alltid vært veldig glad i dette merket, men en periode, så forsvant det fra det norske markedet. Gjett om jeg ble glad da det igjen ble tilgjengelig i Norge. I dag er det Tabita Tokehøj som er selger for Gozzip, og hun ønsker helt klart at merket skal komme til enda flere butikker rundt om i landet.

Så til klær som er fine både til julebordet, og julens dager. Margot er i Gozzip sin vinterkolleksjon. Dette er plagg jeg falt helt for. Sort med sølv – lekkert! Den første jeg viser er en shirt dress. Denne har knepping hele veien, og man kan velge litt hvordan man vil bruke den. Noen vil bruke den som kjole, andre som en tunika, og noen vil kanskje bruke den åpen med en flott, pynta topp under. Jeg har på meg str. M på bildet. En stor favoritt for meg, og denne kommer jeg til å bruke masse. Denne kan være noe gjennomsiktig, så noen vil kanskje bruke en enkel, sort topp under om man ønsker å kneppe den.

I samme serien, så kan man også få kjøpe Margot Tunic. Også denne er utrolig fin. Dette er også en av mine favoritter. Denne tunikaen har en sort topp under slik at den ikke blir gjennomsiktig. Toppen er i viskose, og selve tunikaen er i polyester. Utrolig flott, og så kan man ha til et flott smykke i halsen, og ellers pynte seg opp med øredobber og armbånd visst man liker tilbehør.

Samme sorte farge, og samme sølvmønster, det finner man også i blusen/toppen som heter Nicoline. Den er bare så flott! Og selv om den er kort, så er det en lengde jeg kommer til å være komfortabel med. Enten å bruke den som den er, eller ha en pen jakke over. Blusen/toppen er gjennomsiktig. Jeg synes ikke det gjør noe om man viser litt bh om man har en body, eller bh topp på seg slik jeg har på bildet, men der er vi veldig forskjellige. Ønsker man ikke å vise undertøy, så tar man på seg en enkel, sort topp under. Jeg gleder meg til å begynne å bruke den. Jeg har faktisk på meg str. XXS…jeg må jo sende noen gode tanker tilo den som har pakket dette, og som følte jeg var en XXS hehe. Ønsker man en bluse/topp som sitter litt tett inntil kroppen, så gå ned i størrelse. På modellbildene til Gozzip, så har de vist modellen i en litt løs og ledig modell. Veldig fint det også. Nicoline finnes også i en annen, flott modell som jeg viste forrige helg på bloggen. Da er modellen i sort og gull. Jeg viser den en gang til, for denne er jo også veldig pyntet.


Liker du oversized bluser, så er Berlinda en veldig fin modell. Flott i fargene sort og gull. Liker du lengre modeller, så viste jeg en i samme mønster på bloggen forrige helg. Den lange modellen heter da Charlotte oversize short tunic. Begge passer fint il anledninger hvor vi skal pynte oss.

Til slutt på bloggen, så viser jeg en flott kjole fra Studio sin vinterkolleksjon. Evelyn heter den. Enkel sort, men så har den disse fine båndene helt nederst på kjolen, og også nederst på armene. Båndene kan man få i gull. og i sølv. Jeg valgte faktisk gull på min. Jeg kommer nok til å bruke den til bukse. Det har jeg testet, og det var fint. Jeg savner samme bånd i halsen, for der synes jeg det mangler noe.

 

 

Jeg har ikke glemt at jeg forrige uke hadde en giveaway på bloggen hvor jeg skulle gi bort en flott softshelljakke til en heldig leser. Jeg har foretatt en trekning på den flotte jakken, og den heldige vinneren ble: SYNNØVE DYVIK LØKSLI!! Gratulerer så masse med ny jakke, Synnøve!! Størrelsen din ligger klar her hos meg, så jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen.

Nyt søndagen alle fine lesere!

2 kommentarer
      1. Er så enig med deg 🙂 Så mye fine plagg 🙂 Jeg tror mange av oss kommer til å få influensajuling denne høsten og vinteren. Her sitter det veldig i, men det kommer seg forhåpentligvis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg