En ny kalendergave til mine vakre lesere

Reklame | Mary Kay v / Hilde Novik Gulstad

13.desember, og Lucia dagen. Det er hyggelig å tenke tilbake til da datteren min var liten, og skulle markere Lucia både i barnehagen og på barneskolen. Så stor stas det var for henne, og så fint det var å se gleden hennes for et mamma hjerte.  Det er nok mange barn som gleder seg til å markere Lucia i dag, og ikke minst som gleder seg til å spise lussekatter.

De siste dagene har jeg hatt prinsen min hos meg sammen med foreldrene sine, og for noen fine dager det har vært. Henry er så nydelig, og jeg kjenner lykken langt inn i hjerterota når jeg får tilbringe tid sammen med han. Det gir så masse gode følelser bare ved å snakke om han, eller tenke på han. Mormor hjertet renner over av stolthet og kjærlighet.

Disse dagene har jeg fått avlastet foreldrene litt i alle fall slik at de har kunnet få litt sårt tiltrengt søvn. Det føles godt og kunne være til hjelp når de trenger det, og jeg koser meg når jeg synger for Henry, leser litt, skravler masse eller bare sitter og ser han ligge så nydelig  i armene mine. Det å bli mormor er enda større enn jeg på forhånd hadde trodd, og jeg gleder meg til tiden fremover. I går var han 7 uker allerede, og det skjer stadig endringer.i skal åpne luke nummer 13, og også i dag, så ligger det nydelig velvære bak luken. Dagens luke er gitt av Mary Kay konsulent Hilde Novik Gulstad.

Mary Kay startet med en kvinnes drøm i 1963 og har utviklet seg til å bli en mulighet for millioner av kvinner i mer enn 35 land til å berike både sitt eget og andres liv. Mary Kay Ash sin unike frittstående karriere tilbyr produkter man kan stole på, verdier basert på omtanke, samt muligheten til å komme så langt man har lyst. Alle hudpleieprodukter fra Mary Kay er et resultat av innovativ teknologi kombinert med effektive ingredienser med beviselig resultat. Mary Kay sitt lykketall var 13 og derfor passer det jo perfekt å gi bort et yndlingsprodukt i kalenderen på Lucia.

Hilde Novik Gulstad startet som frittstående hudpleiekonsulent i 2010. Hun jobbet tidligere som helsesøster, men har i de siste 5 årene hatt Mary Kay som sin fulltidsjobb. Hun elsker å serve kvinner med produkter som gir frisk og sunn hud, og hjelpe kvinner med å se at de er vakre. Alle kvinner har noe vakkert med seg, og når man fokuserer på det man liker ved sitt eget utseende, så vil man føle seg vakrere og stråle mye mer. Hilde er Sales Director for sin Unit Pink Belief og digger å løfte konsulenter til nye høyder gjennom å hjelpe dem til å oppdage sitt potensiale og oppleve mestring.

Se hele sortimentet på www.hilde.gulstad.marykaynorway.no eller bli medlem av hennes kundegruppe på facebook om du ikke allerede har en hudpleiekonsulent i Mary Kay.

Hilde er ei fantastisk dame. Hilde kan det hun driver med, og hun er et varmt menneske som virkelig får frem det vakre i deg. Bak luke nr. 13, så får den heldige vinneren velge mellom håndpleie, hudpleie eller make up til en verdi av ca 750 kr.  Ønsker du å bli den heldige vinneren av Mary Kay produktene, så legger du igjen en kommentar på bloggen. Hva hadde du ønsket å vinne? Håndprodukter, hudprodukter, eller makeup? Valget for meg hadde vært vanskelig, for her er det mange nydelige produkter 🙂

Gårsdagens luke var gitt av Lene på Holte Velvære, og bestod av foundation, og foundation kost fra bareMinerals. Den heldige vinneren av produktene ble : HILDE MYKLAND!!  Gratulerer så masse med flotte produkter, Hilde. Lene hjelper deg med å finne riktig foundation til din hud. Jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen.

Ha en nydelig Lucia dag! I tillegg til stor mormor glede, så skjer der også mange andre flotte ting i livet mitt. Livet smiler virkelig, og det har jeg tenkt å fortelle dere mer om på bloggen til helgen 🙂

 

41 kommentarer

Siste innlegg