Etter vår og sommer

For et drittvær vi har her i sør nå. Her snør det, det blåser helt intenst, og kraftig, og vi har det kaldt, veldig kaldt. Jeg kjenner jeg er glad for at dette hører til sjeldenhetene. Kulden biter skikkelig, og snøen føyker vilt her. Vi skulle ha kjørt østover med bil i dag, men vi har valgt tryggheten, vi blir hjemme.

På dager som dette, så er det innmari godt at jeg har skikkelige varme jakker. Jeg vil jo helst mure meg inne, men av og til må man stikke nesen utenfor døren. Jeg har varme jakker fra Stormberg, og fra Plus by Etage som er mine store jakkefavoritter. På messen ble jeg bedre kjent med Loft, og det var ett veldig hyggelig bekjentskap. Neste vinter vil jeg defintivt prøve en av Loft sine flotte ytterjakker, for det var litt av en kolleksjon med flotte jakker jeg fikk se for høst/vinter 2018. Flotte Nora som selger Loft i Norge viste meg flere ulike modeller, og en masse flotte farger. Jeg blir oppriktig glad jeg når jeg ser så masse flotte farger på ytterjakker. Med vinter i Norge, og med våren på full fart inn i butikkene, så passer det fint å kikke litt på ytterklær for høst/vinter 2018 .

Jeg kjente Loft litt fra før. I oktober skrev jeg et blogginnlegg som hette ” Endelig fant jeg den.” Innlegget kan du lese her : https://blogsoft.no/index.bd?fa=article.edit&ar_id=47979764 . I innlegget skriver jeg om at jeg endelig hadde funnet kåpen jeg hadde både drømt om, og lett etter. Denne flotte, sorte kåpen, den er fra Loft. Kåpen er lekker, har en fantastisk passform, og jeg føler meg veldig fin i den. Jakker har jeg mange av, men ei lang kåpe, det manglet jeg. Jeg føler meg så velkledd i kåpe, og så er det anledninger hvor kåpe passer seg bedre enn en jakke. Kåpe er kvinnelig og feminint synes jeg. Så jeg visste at Loft var kvalitet, og god passform. I tillegg hadde jeg drømt om en alldeles nydelig gul dunjakke fra Loft som jeg hadde sett i en butikk, men på tross av intens jakt, så var den ikke å oppdrive i min størrelse. Jeg drømmer ennå om den….

Loft Fashion er dansk. Loft Fashion drives i dag av 3.generasjon Loft Pedersen, og vi snakker om en bedrift som har produsert yttertøy i over 75 år. Loft eksporterer i dag til 18 land rundt om i Europa samt Canada. Stikkordene er kvalitet, mote og komfort.

Her skal du få se litt av ytterplaggene som Loft kan friste med i butikkene om kun få måneder. Heldigvis skal vi ha både en vår, og en sommer før jakkene er i butikk, men det er jo fint å se hva man kan vente seg. Kåper kommer også, dets amme gjør fuskepelser. Gled dere! Du finner Loft her : https://www.loftfashion.dk/da/

Nora selger også merket Croche, et merke som er helt nytt for meg. Her får dere en liten smakebit på kolleksjonen fra Croche.

 

 

 

5 kommentarer
    1. Fortsetter dette været er det ikke annet å gjøre enn å dra på seg varmedressen! 😀 Ikke så flott, men veldig praktisk om en må ut. Jepp, jeg har faktisk en sånn. Stygg som fy. Så bruker den nesten aldri, og alltid bare inni de dype skoger. 😉 Ha en fin dag i snøføyka, Heidi.

    2. Marit: Stygge er de, men du verden så praktiske de er disse varmedressene 🙂 Jeg skulle gjerne tredd å meg en slik en om jeg bare hadde passet de i leggene 🙁 Min bedre halvdel har en slik, men det skal mye til før han tar den på seg hehe.
      Ha en deilig, snøfylt dag, Marit! Jeg murer meg inne 🙂

    3. Så mye fint ! 🙂 Var skikkelg fin den røde kåpen.
      Nu har dere ordentlig Finnmarksvær der nede… ;-D
      Vi har 2-3 varmegrader her i Finnmark idag, men vi ønsker at det skal ligge på 5-10 kuldegrader og være sne til iallefall til midt i april… 😀
      Ha en fortsatt fin vinteruke sørpå !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg