Råh Fin giveaway på bloggen i dag

De var der ikke i går, men i dag kjenner jeg de. Jeg tenker på nervene. Nå er hele bøtteballetten på plass i magen. Alt som finnes av sommerfugler må ha funnet veien til min mage i dag, for her er det full fest. Jeg får håpe jeg klarer å slippe en del av de ut i friheten etter hvert slik at magen min blir roligere, eller sånn at hele jeg blir roligere. Jeg følte i går at alt var under kontroll, ingen nerver, men mye har skjedd i løpet av natta skjønner jeg.

Det er i dag jeg skal være med på brude, og motevisningen på Snefrids Hus i Grimstad. Det er i dag jeg skal gå catwalken, og vise flotte kjoler i store størrelser. Det er i dag jeg skal gjøre ting jeg ikke har gjort før, for en slik catwalk, det har jeg ikke gått før. Jeg har vist en kjole for Snefrid før på en brudevisning, men jeg har aldri vist fire kjoler som jeg skal i dag, og jeg har aldri gått skikkelig catwalk. Nå er det bare å finne frem all selvtilliten man gjemmer inni seg, og gå ut og ta rommet, og publikum. Jeg har troa på at dette skal gå bra. Jeg på 47 år sammen med modeller som  i 20 årene – ikke verst 🙂 Jeg må jo nesten føle meg litt beæret. Stolt er jeg i alle fall. Det hele starter kl.12, og jeg tror det blir en veldig fin dag, og det er godt å kjenne på hvor mye tøffere jeg har blitt i løpet av endringsprosessen.

I dag blir det en ny, flott giveaway på bloggen. En ny, flott gave skal deles ut, og den deles ut i samarbeid med stormotebutikken, Råh Fin som ligger på Råholt. Den ligger 150 m fra Eidsvoll Verk stasjon. 14.september åpnet også Råh Fin butikk i 2.etasje på Romerikssenteret på Kløfta. Butikkene drives av Sissel Haugerud, og Råh Fin er en butikk jeg virkelig ser frem til å besøke etter hvert. Sissel drev tidligere ZIZZI butikk, men 3.mai i fjor, så valgte hun å åpne Råh Fin, en butikk med ett mye bredere utvalg av klær. Råh Fin ønsker å ha en spennende mix av merker. Det meste er også produsert i Europa. Råh Fin fører merker som Comfy Copenhagen, Ajlajk, LauRie, Zhenzi, DNY, MAT, Cassiopeia, Studio, No Secret, One More, og Handberg. Størrelsene starter hovedsakelig på str. 36, og går opp til str. 56. Jeg som en størrelse for stor blir så utrolig glad når jeg er i butikker hvor kundene står i sentrum på en god måte. Jeg liker ikke når de ansatte henger over deg, og dukker opp i prøverommet både titt og ofte med klær du aldri en gang har ønsket å prøve. Slike butikker styrer jeg unna, og jeg er ikke alene. Jeg liker butikker som tar vare på kundene på en skikkelig måte, hvor jeg kan senke skuldrene, og føle på den gode atmosfæren. En butikk hvor jeg ikke føler stress, og jag. Det er nettopp sånn Råh Fin ønsker å være. Butikken har som mål at du alltid skal føle deg velkommen, bli møtt med et smil og ikke minst bli sett, og selvsagt få den hjelpen du ønsker.

Det er så herlig når butikker virkelig setter kundene i sentrum. For Sissel, og hennes ansatte, så er det kundekontakten som driver dem. Råh Fin arrangerer kundekvelder hvor de bla har hatt stylist på besøk, de har lukkede shoppingarrangementer, de holder gjerne butikken åpen etter spesielle ønsker fra kunder, og slike ting, det setter i alle fall jeg stor pris på som kunde. Jeg skulle gjerne hatt mer av slike arrangementer her jeg bor. Det blir med en gang noe mer enn ett vanlig butikkbesøk. At det er tøft å drive en stormotebutikk, det er ikke Sissel i tvil om. Det er stadig flere som handler på nett, og det merker nisjebutikkene. Jeg handler selv på nett i blant, men når det kommer til klær, så er jeg mest glad i å handle i butikker. Det å se klærne, kjenne på de, og ikke minst passe de, det betyr utrolig mye. Jeg synes det er så viktig at vi som kunder støtter opp om nisjebutikkene våre. Ett stadig tøffere marked vil jo resultere i at butikker må legges ned om vi ikke benytter oss av de. Det er i butikkene kompetansen er, det er der de kan stormote, og den personlige hjelpen man får, og den personlige kontakten, den er gull verdt. Det hadde vært utrolig trist om nisjebutikkene forsvant, så vær med og støtt opp om de! Vil du ha stormotebutikk der du bor, så vær flink og benytt deg av den, også dere som er så heldige å ha Råh Fin i nærheten.

I dag skal vi altså gi bort en flott overdel til en heldig leser i samarbeid med Råh Fin. Den flotte toppen er fra Zhenzi, og Zhenzi kan i høst vise en spennende kolleksjon. Zhenzi er ett av merkene som Råh Fin har i butikkene sine. Jeg liker Zhenzi. De er gode på stormote, og de er veldig gode på pris. Zhenzi er ett av få merker som går opp til str. 58.

Har du lyst på den flotte toppen fra Zhenzi? For å være med i trekningen, så må du legge igjen en kommentar her på bloggen. Ikke legg igjen kommentaren på bloggens Facebook side, men legg den igjen her. Så er det to andre ting du MÅ huske på : 1. HUSK at du skriver inn størrelsen du bruker. 2. HUSK at du skriver inn epostadressen din i feltet for epost. Det er flere med samme navn, og uten epostadressen, så kan jeg slite med å finne den riktige vinneren.  Epostadressen din blir kun synlig for meg.

Er du i nærheten av Råholt, eller i nærheten av Romerikssenteret på Kløfta, så ta turen innom Råh Fin. Dere som bor i nærheten av butikkene, støtt opp om nisjebutikken deres! Følg gjerne Råh Fin på Facebook. Butikken er flinke til å legge ut nyheter på siden sin, og er det noe som frister, så sender de garantert til deg. Du finner Råh Fin her : https://www.facebook.com/raahfin/

Jeg gleder meg til mange kommentarer, og jeg gleder meg til å trekke en heldig vinner av den flotte toppen. Nå skal jeg øve på å gå catwalken, jeg skal også lese igjennom det jeg skal snakke om under brudevisningen i dag. Jeg må også finne frem Pasotti paraplyen min, for den, den skal være med på catwalken i dag <3 Lag den en god søndag, og husk å legge igjen en kommentar.

40 kommentarer
    1. Masse lykke til på catwalken idag, du kommer til å naile det ☺️👍 håper å vinne denne flotte genseren 😍 str 52/54

    2. Str 52/54 eller Xl. Vil gjerne vinne en genser🙂 Du gjør en god jobb med å vise frem stor mote🖒 Stå på videre🙂

    3. Ønsker deg masse lykke til 🙂 Dette går helt sikkert fint 🙂
      Jeg blir gjerne med, selv om jeg aldri vinner 🙂
      Min adresse er [email protected]
      jeg bruker vel str. S i gensere. Kan bruke M også…..
      Den var nydelig, og jeg krysser fingre og tær her, selv om jeg aldri er HELDIG på den måten 🙂

    4. Ååå! Den var fin! En ny genser hadde vært gull nå som jeg må på jobbsøk igjen og forhåpentligvis intervju.
      Bruker str 52/54.
      Takk for en flott blogg, Heidi ❤️

    5. Str. 46 Masse lykke til i dag, fineste du 😘 Du kommer nok til å mestre dette m glans, d er d ingen tvil om 😍 Heier på dæ 😍 Klem

    6. Masse lykke til i dag. Sikker på at det kommer til å gå kjempe fint. Synd er så langt unna, skulle gjerne vært der. Lekker genser. Ønsker den i 44/46. Ha en strålende dag. Hilsen Gunn

    7. Lykke til Heidi med dagen på catwalken 👍🏻😃 du er så flott at du kommer til å stråle ⭐️
      Jeg tenker jeg er en L/ XL 🙈 Det varierer så på fasong og merke ❤️ Fin genser/ topp 🌺

    8. Masse lykke til på catwalken idag.
      Jeg gleder meg til måse bildene.
      Jeg bruker str XL hvis jeg er så heldig å vinne den flotte genseren

    9. Masse lykke til i dag! Du er tøff! Og du er utrolig flott med nydelig utstråling.
      Skulle jeg være så heldig å vinne den nydelige toppen, ønsker jeg den i størrelse M.( 46/48 )
      Min mailadresse er: [email protected]

    10. Lykke tell i dag 👍🤗 D går nok kjempeflott 😁
      Flott genser, ser ledig å lett ut 👍 Du skriv ikkje korsen den e i størrelsen, men må no ha
      str.50.

    11. Vil gjerne være med på trekningen av den fine toppen i str L eller 42. Så må du ha masse lykke til på catwalken i dag. 😊😊

    12. Masse lykke til i dag! Det kommer til å gå så bra, du er kjempefin i de kjolene du har vist her på bloggen! 😊. Ønsker meg den skjønne genseren i str 40. 🌺

    13. God morgen sunshine.
      Du blir helt sikkert en pryd for øyet når du vandrer ned catwalken.
      Du stråler jo te vanlig og garamtert ennå mer i dag.
      Lykke til og takk for hyggelig lesing på bloggen din .
      Om jeg skulle være heldig og vinne er str 50/52.
      Han en forrykende flott dag.
      Mvh Anne May

    14. Nydelig genser. Den butikken skal jeg besøke å kjøpe en svart kjole
      Min str er
      lykke til på Catwaaken

    15. Masse lykke til på catwalken! Skulle ønske jeg kunne vært der og sett deg 🤗
      Råhfin har jeg fantastisk glede av. De jentene er akkurat som du beskriver og det de vil være for oss kunder. Utrolig ærlige og hjelpsomme hver gang jeg kommer. Blide og kunnskapsrike i sitt fag. Herlig butikk med mye fint tøy til oss som ikke er A4… 😊
      Jeg ønsker meg str L tror jeg ☀️☀️☀️

    16. Hei 😀
      Ønsker deg lykke til på catwalken ! 😀 En skal føle på nervene foran en slik opplevelse, da kjenner en at en lever .. 😉 Det går nok kjempefint, og du er kjempeflott i kjolene. 👍😀Ønsker gjerne å vinne overdelen, str 44 😀
      Ha en opplevelsesrik dag !

    17. Flott butikk med herlige ansatte. Lykke til med brudeshowet ditt. Håper jeg vinner genser i strid 44.

    18. Hei!
      Lykke til på catwalken , går nok kjempe fint 😊
      Jeg bruker Str 48
      Ha en strålende dag 😊
      Mvh Trine

    19. Jeg har problemer med å sende her. Ønsker å være med på den nydelige genseren. Kommer nok til å vesøke butikken også. Jwg bruker str 42

    20. Råh Fin er en super koselig butikk, gleder meg til å se butikken på Kløfta 😄
      Om lykken står meg bi så bruker jeg str 40/42👍

    21. Kjempe fin genser hadde passet bra i garderoben i str 46,Lykke til på catwalken höres spennende ut

    22. Er blitt veldig glad i butikken Råhfin❤️ Liker både utvalget og servicen😄 Den genseren var bare superfin! Bruker str. 50 om jeg skulle være så heldig å vinne💕🌸😍 Lykke til på catwalken👍

    23. Str 50😊
      Liker butikken. Yndlingskjolen min er fra den butikken😊
      Regner med at du klarte oppgaven din i dag😊

    24. Lykke til på cat walken i dag. De unge pipestilkene har nok ett og annet å lære av deg.
      Jeg bruker str54/56, det hadde vært artig å vinne den fine toppen.

    25. Du klarer deg sikkert kjempeflott Idag 👍For du er jo nydelig i de bildene vi har sett på bloggen din😍Du er flott😍🤗👍ønsker virkelig denne nydelige genseren i xxl

    26. Forstår nerver i forkant, men sikker på at det har gått fint 😀👍
      Så bra at noen kan vise noe annet enn syltynne modeller, og at det finnes flotte klær til oss store også 😃
      Hvis jeg skulle være heldig, så er nok str L/XL det som passer meg best 🙊😀

    27. Dette går sikkert super bra og man skal ha nerver. Var en liten tur innom butikken på kløfta i går. Mye fint der. Hadde vært koselig med en så fin topp. Trenger str. 38 .

    28. Gratulere med overstått. Flott merke. Jeg har vært skjeptisk på ord/ bilder på gensere for æ synes det fremhever barmen om en attpåtil er stor fra før. Så sier TVI TVI og prøver gjerne noe nytt . Str 52

    29. Nina LR: Print på overdelen kan slå feil ut, men det trenger det ikke å gjøre. Mye print kan faktisk være veldig stilig og fint, som printen på overdelen som jeg gir bort denne uken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg