Deilig velvære bak luke nr.10

Jeg ønsker å sette egentid, og egenpleie i fokus. Det er på tide at du setter deg selv litt i første rekke, og det er på tide at du ikke har dårlig samvittighet fordi du gjør gode ting for deg selv. Har du det godt, så har de rundt deg det godt. Smiler du, så smiler andre. Ingen er tjent med en sliten deg som føler at alle rundt deg er viktigere enn deg selv. Du fortjener å være god mot deg selv, og egentid, og egenpleie er så viktig. Spesielt når du sikkert både kaver og stresser nå i desember for at det skal bli jul i år også. Kanskje det er på tide å ta vare på deg selv midt opp i alt dette?

Uansett hvilken alder man er i, så er man aldri for gammel til å tenke på seg selv, til å gjøre gode ting for seg selv. Og har man anledning økonomisk, så har man også tiden. Det kalles prioritering. Å ta vare på seg selv betyr ikke at man verken er selvopptatt eller jålete. Å ta vare på seg selv, det å sette av litt tid til seg selv, det er kun positivt. Det gir energi, og masse gode følelser. Jeg har fra jeg var i tenårene alltid tatt vare på huden min. Jeg renser hud morgen, og kveld. ” At du gidder ” for jeg ofte høre. Jo, jeg gidder. Jeg har alt igjen for at jeg har tatt vare på huden min gjennom årenes løp.

Hud for meg er viktig. Huden spiller på lag med meg. Likevel trenger den pleie som ikke jeg alltid kan gi den selv. Uansett hva slags hud man har, så er det viktig å gi den god pleie. Både for å få en finere og bedre hud, og ikke minst til å finne produkter som passer din hud, og som er gode for din hud. Det er ikke alltid den beste ideen og bare ta en ansiktskrem på hylla i butikken.

På Klinikk Nova, avdeling Hamresanden, der jobber Ingunn. Ingunn er den nydeligste hudpleier som finnes. Klinikk Nova har to salonger her i Kristiansand, en på Hamresanden og en i sentrum.  Klinikk Nova har hudterapeuter, linergister, negldesignere, frisører og kosmetisk sykepleier. Terapeuter er håndplukkede for å lage det beste teamet av fagfolk som brenner for faget sitt og som ønsker å gi deg den beste opplevelsen på klinikkene.. Klinikk Nova skal ha skryt også for andre ting enn utrolig dyktige ansatte, nemlig atmosfæren. Man senker skuldrene helt når man går inn døren, og man blir tatt så godt i mot. Jeg kan fort bli skeptisk fordi jeg må føle meg trygg på slike salonger. Her følte jeg tryggheten fra første stund. Ingunn er jo også ett nydelig menneske, noe som betyr masse. Benken jeg lå på under behandlingen er pluss nummer to. Ofte er slike benker smale, i alle fall for meg som er en størrelse for stor. Blir de smale, så ligger jeg vondt, og er de i tillegg spinkle, så ligger jeg på nåler, livredd for å ødelegge benken. Benken på Klinikk Nova var en drøm å ligge på! Bred, solid, og så fantastisk god at jeg tror jeg har sovnet litt et par ganger. De fleste tenker kanskje ikke over dette med benken fordi det ikke er noe problem, men det er en viktig ting for meg, og alle andre som er litt romslige.

Bak dagens luke, luke nr 10, så ligger det nydelig velvære, nemlig en deilig, fuktgivende hudbehandling hos Ingunn på Klinikk Nova. En Sothys behandling med ampulle skreddersys til din hudtype og behov. Den inneholder rens, dyprens med damp, deilig avslappende massasje og avsluttes med en nydelig fuktgivende maske. En perfekt behandling nå i førjulstiden, du får slappe av og huden får ny glød ❤ Pris på behandlingen er 990,-

Dagens luke er nok mest for de som bor slik at de kan komme seg til Kristiansand for å få denne nydelige behandlingen. Om du ikke selv kan komme deg til Kristiansand, så kanskje du kjenner noen som kan ha glede av den. Legg igjen en kommentar, husk navn og epost, og du kan bli den heldige vinneren av nydelig velværebehandling .

Bak gårsdagens luke lå ett stilig sett fra Zhenzi bestående av bukse og topp gitt av IZI sko og klær i  Seljord. Den heldige vinneren ble : MARIT NYSAND!! Gratulerer så masse med nytt og stilig sett, Marit! Jeg tar kontakt i løpet av dagen.

 

45 kommentarer

Siste innlegg