En lekker gave til en heldig leser

Jeg bort en lekker gave til en flott leser!

I og med at høsten nærmer seg, og vi får litt kaldere dager, så har jeg i dag lyst til å gi bort en Poncho fra DNY til en heldig leser. Ponchoen er i en dus rosa farge, den er innmari fin. Nydelig å ha på seg, og den er one size slik at den passer til alle uansett hvilken størrelse du er. Den er noe lengre foran enn bak.

Jeg liker ponchoer. Poncho er fint å bruke som et ytterplagg når temperaturen tilsier det, og den er fin å ha på seg som et inneplagg på kaldere dager. En poncho gir jo litt varme om man ønsker det, og det er ett innmari stilig plagg.

Ponchoer er det som regel i butikkene på høsten, og man får de i ulike type stoff, og design. Jeg har sett at for eksempel Pont Neuf har to ulike ponchoer i sin kolleksjon denne høsten. Det er mange som bruker ponchoer, og det brekker litt av fra den tradisjonelle ytterjakken.

Jeg gir en av dere en lekker poncho i gave. Har du lyst til å bli den nye eieren av den flotte ponchoen? Eller kjenner du noen som du synes fortjener den? Legg igjen en kommentar på bloggen, og du er automatisk med i trekningen. Husk at du også skriver epostadressen din i kommentarfeltet.

 

 

Ha en nydelig mandag og ei god uke!!

40 kommentarer

Siste innlegg