Spennende stormote fra Zhenzi

Også i dag skal jeg ta dere med tilbake til motemessen på Fornebu. Jeg hadde så flotte timer der inne, og jeg fikk se så utrolig mye flott stormote. Jeg fikk også gitt en del tilbakemeldinger rundt design av klær i store størrelser. Vi trenger litt andre passformer, og vi trenger litt andre snitt, og lengder, og disse tingene er det en del som fortsatt må påminnes om. Roper vi høyt nok, så er det jo å håpe at produsentene en dag hører. Spesielt armlengder er en ting som ofte irriterer meg. Vi som gjerne har en del også på armene, vi ønsker ikke en helt kort armlengde. Vi vil ha armer som dekker litt godt nedover, og der er det mange produsenter som fortsatt har en vei å gå. Man skal ikke være nødt til å ta på seg en jakke, eller en cardigan når man finner en overdel man liker bare fordi overdelen har en armlengde vi ikke kan bruke. Disse tingene ga jeg bla tilbakemelding på, og håper designerne får beskjed. Det kan ikke være vanskelig å produsere overdeler med litt lengde på armene. Selv om vi nå går mot lysere tider, så betyr ikke det at vi vil viser armene våre likevel 🙂

På motemessen var jeg innom flere produsenter, og alle hadde flotte kolleksjoner å vise for høst/vinter 2017-18. Jeg har alltid visst at der er mye flotte klær i store størrelser, men jeg var nok ikke klar over hvor mye der virkelig er. Jeg synes nesten synd på innkjøperne som skal velge i blant alle disse flotte merkene, for der er virkelig mye flott! Flotte farger, flotte design, spennende design, og så er der også masse gode kvaliteter som igjen gir en god passform, og en god komfort. Jeg ble kjent med nye merker, noe som var utrolig spennende. Jeg var innom produsenter som er veletablerte, og som man kjenner godt, og som man vet kan stormote. Ett av merkene som jeg kjente ganske godt fra før er danske Zhenzi, og jeg fikk ett utrolig hyggelig møte i showrommet deres på Fornebu! Der traff jeg flotte, Kristine som viste meg Zhenzi sin kolleksjon, og også her er der mye flott i vente. Det jeg la merke til for høst/vinter 2017-18 hos Zhenzi var to nydelige farger, nemlig grønt, og vinrødt. Utrolig fine farger, og jeg ble så glad når jeg så disse fargene for neste høst, og vinter! Vi trenger farger på denne årstiden også. Farger gjør oss glade, og om vi ikke bruker vår/sommer fargene, så er der likevel mange flotte farger som passer inn i den mørkere årtiden også, og to av de har Zhenzi brukt i sin kolleksjon.

Jeg liker Zhenzi, og det gjør jeg av ulike grunner. Zhenzi har vært på markedet lenge, og det betyr også at de gjennom årene har lært mye om hva god stormote er. Zhenzi er dansk som de fleste andre stormotemerker, og danskene kan dette. Nå skal det sies at vi også har veldig mye god stormote her i Norge. Spennende norske produsenter som er blitt utrolig gode på stormote! Dette skal jeg absolutt komme tilbake til på bloggen! Så vi har mye å være stolte av på stormotefronten her i Norge også. Når det kommer til Zhenzi, så skiller de seg ut når det kommer til hva klærne koster. Zhenzi har lagt seg på veldig gode priser, og det betyr helt klart veldig mye for veldig mange. Zhenzi er gode på å bruke farger, og de er flinke på å bruke mønster. Rett før jul, så kom de også med sin første kolleksjon med treningsklær som jeg er blitt veldig glad i. Veldig gode treningsklær til en veldig god pris. Hos Zhenzi, så håpte de at hovedkontoret ville fortsette å satse på treningsklær også fremover, for treningskolleksjonen har vært en suksess. Jeg håper også at det blir mer treningsklær fra Zhenzi. Markedet er der, og det er klart ett stort pluss når prisen også er såpass god som den er.

Der blir en del trenchcoat fremover, noe jeg er veldig glad for. Der kommer tøffe jakker, det blir en del mønster på overdeler, det kommer fine farger, det er klassisk, og det er feminint. Dette liker jeg. Her er litt bilder fra messen :


Litt dårlig bilde dette siste, men jeg måtte viser dere to av de flotte fargene for høst/vinter 2017-18.

Zhenzi har også mye flotte klær på vei ut i butikkene nå. Der er mye flotte vårklær på vei. Her er litt av hva Zhenzi har å by på.

Det er bare å glede seg til våren, og så er det godt å vite at også neste høst/vinter blir full av spennende, flotte klær i store størrelser!

Husk giveawayen vår som går frem til lørdag! DU kan bli den heldige vinner av ett valgfritt treningsplagg fra Alexis. Legg igjen en kommentar på bloggen, og du kan bli den heldige vinneren av nytt treningstøy når vi trekker førstkommende lørdag. Zhenzi er ett av merkene Alexis fører når det kommer til treningsklær. Lag deg en nydelig onsdag!!

6 kommentarer
    1. Takk for at du lar oss se:) men for oss som bor ” langt. unna” Finnes det en side å bestille event hvor finnes en liste over hvilke butikker en kan kjøpe dette merket

    2. Nina R: Hei Nina! Jeg ser absolutt at det er en utfordring når man bor litt langt unna, så jeg skal sjekke med Zhenzi angående forhandlerliste. Det jeg vet, og som jeg absolutt kan anbefale er Alexis Mote. De har flott nettbutikk, og de vet jeg fører Zhenzi. Enkelt å bestille, enkelt og eventuelt returnere, og der får du super hjelp om du lurer på noe 🙂 Zhenzi er som sagt ett av mange merker som Alexis fører, og du kan se utvalget av Zhenzi klær i nettbutikken her : http://www.alexismote.no/merker.php?produsent=35 Ellers kan jeg sjekke litt hvor ellers du kan få kjøpt Zhenzi. Hvor blir din nærmeste by/tettsted?

    3. Så bra du fikk snakket med designer vedr. armlengder, det er ikke fint når de er så korte. Ellers er der jo så mye flott tøy du viser oss. Ha en fin solskinnsdag 🙂

    4. Laila: Hei Laila! Jeg har virkelig fått sett mye god stormote på messen 🙂 Av merker jeg vil anbefale som jeg synes er utrolig gode, så er Pont Neuf, og Yoek de største favorittene. De koster litt, men er så utrolig gode på passform. De er flinke på snitt, og ikke minst farger, og design. Ellers er jo jeg blitt utrolig glad i greske MAT, og også norske Boheme.
      Q’neel er ett veldig godt merke, det samme er Que. Merker som er rimeligere, men som også er veldig gode, og som har spennende kolleksjoner, det er bla DNY, og Zhenzi. Handberg har også veldig mye fint, og er ett veldig godt merke. Jeg vil også trekke frem norske Levolution. Det er ikke ren stormote, men de har noen plagg som går opp til str. 52.

      Håper dette var til litt hjelp 🙂 Bare å spørre om du lurer på andre ting 🙂 Ønsker deg en nydelig fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg