To dager igjen, og en ny adventsgave skal deles ut <3

To dager igjen, og selv om jeg ikke har stresset en plass i desember, så har desember løpt avgårde. Det er sånn at man av og til skulle ønske at tiden gikk litt saktere, og at døgnet hadde flere timer. Det er sjeldent jeg sitter med den følelsen av at jeg har fått gjort alt jeg burde, skulle, og må….i morgen kommer svigers fra Østlandet for å feire jul sammen med oss, og vi gleder oss til noen fine juledager sammen. I dag er det nok moppen, støvfilla, og støvsugeren som blir mine kollegaer, og samarbeidspartnere, men med julemusikk utover høytalerne, så skal jeg nok klare å kose meg med det også 🙂

SONY DSC

Jeg har ikke skrevet så mye om hovedpremien i kalenderen, den store premien som trekkes på selveste julaften, så jeg tenkte å fortelle dere litt om den. Premien som trekkes julaften er ett nettbasert helsekurs gitt av Vita Univers til en verdi av 1499 kr.  Vita Univers drives av Linn Kristin Brænden fra Kristiansand. Linn Kristin ble grunder i 2012 som et resultat av sin egen helsereise, og utfordringen det var for en alenemor å få jobb. Linn Kristin har mastergrad i offentlig politikk, og ledelse samt mellomfag i sosialantropologi. Alle som har lagt igjen en kommentar på bloggen i desember måned blir med i trekningen av helsekurset som går over 8 uker. Her er det mye å lære, og det kan være en god start på en reise du kanskje lenge har tenkt å starte. Linn Kristin Brænden er ei dame med masse kunnskap, og med egne erfaringer i kampen mot vekten, og dette er ei dame jeg håper og kunne samarbeide en del med i det nye året.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vita Univers er et kurs for livsstilsendring og vektreduksjon. Vinneren av julekalenderen får altså et kurs til verdi av 1499,. som går over 8 uker. I tillegg får vinneren også mulighet til å få oppfølging på mail og i hemmelig facebookgruppe. Du vil få all den hjelpen du trenger. 

Vita Univers er tuftet på ny forskning, og omfattende egenerfaring fra Linn Kristins side. Man vet at et kosthold med mindre karbohydrater for mange er den mest behagelige og effektive metoden for å gå ned i vekt. Man velger ikke bort nydelig mat, man spiser til man er mett, man får energi- OG man gå ned i vekt. Du får alt du trenger i Vita Univers i tillegg til personlig oppfølging:

– Nye kursartikler hver uke

– Ukesmenyer

– Handlelister

– Tips & triks

– Følg med på din egen utvikling

– Over 200 nydelige oppskrifter 

-Få hjelp til å velge riktig kosthold for deg

– Bestill hjelp fra våre guruer etter behov 

Varighet: 8 uker

Jeg håper mange synes dette er en flott hovedpremie som vi da trekker julaften. Hva tenker du om premien ? Er dette en premie du kunne hatt lyst til å vinne, og som du ville hatt stort utbytte av? Blir veldig glad for noen kommentarer rundt dette 🙂 Du kan lese mer om Vita Univers her : www.vitaunivers.no . For de av dere som ikke blir den heldige vinneren av helsekurset på julaften, så vil Linn Kristin ha ett super tilbud på sitt helsekurs nettopp på julaften. På julaften kan du få kurset til halv pris, så da betaler du kun 750 kr for dette 8 ukers kurset. Les mer om kurset på Vita Univers sine sider, og kanskje er det dette sparket du trenger for å komme i gang – og halv pris kun på julaften!  Du kan lese mer om Vita Univers også her : https://knowitsor.blob.core.windows.net/vitaunivers/1005/artikkel-med-kjersti-r-sundby-og-vita-univers-i-norsk-ukeblad.pdf og her : http://krs247.no/forbruker/helse-velvaere/helsereisen-som-endte-i-en-grunderhistore-11629/

SONY DSC

I dag åpner vi en ny luke i adventskalenderen vår, og nå er det ikke mange gavene igjen å dele ut. Jeg håper dere har satt pris på kalenderen, og så er det vel egentlig bare å glede seg til ett nytt bloggår med nye giveaways, og en ny kalender neste desember 🙂 Bak luke nummer 22, så finner vi en nydelig gave gitt av Snefrids Hus i Grimstad. Snefrids Hus har gitt ett nydelig smykke til en verdi på ca 550 kr. Dette er ferskvannsperler, og det er tre rader med perler. Dette smykket passer min hals, så da passer det de fleste halser 🙂 Det er virkelig ett nydelig smykke som kan brukes til både hverdag, og fest. Har du ikke vært på Snefrids Hus i Grimstad, så må du ta turen når julen er over. Snefrid har brudesalong for både henne, og han, og hun har selskapsklær. Snefrids Hus har nydelige festlokaler, her er brudesuite, og andre rom for overnatting som er så flotte! Snefrid driver med makeup, og styling – så en venninnekveld her må jo være en god ide 🙂 Snefrids Hus rommer også en liten gårdsbutikk hvor man for eksempel kan få servert ferske wienerbrød bakt i baksteovnen – de er så gode at man får vann i munnen bare av å se de 🙂 Det nydelige smykket av ferskvannsperler kan bli ditt om du legger igjen en kommentar på bloggen min i dag. Vinneren trekkes i morgen tidlig. I morgen er det også en helt fantastisk flott gave som skal deles ut – gled dere !! Du kan lese mer om Snefrids Hus her : http://www.snefridshus.no/ og her : https://www.facebook.com/Snefrids-Hus-203761359646982/?fref=ts 

SONY DSC

I går var adventsgaven bak luke nummer 21 en nydelig veske fra Lycke gitt av Sørensen Sko her i Kristiansand. Vesken er utrolig fin, og rommer masse…dette er en veske jeg absolutt ønsker meg 🙂 Det er blitt trukket ut en vinner, og den heldige vinneren av vesken ble : KARIANNE !!! Gratulerer så masse, Karianne!!! Jeg er sikker på at du vil bli strålende fornøyd med vesken – den er bare sååå fin 🙂 Jeg har eposten din, og tar kontakt med deg i løpet av dagen 🙂

Jeg håper på mange kommentarer på bloggen i dag, og så gleder jeg meg til å trekke en vinner a det flotte smykket i morgen. Nyt tirsdagen –  ikke stress – julen kommer uansett….om to dager 🙂

12 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne vinne det nydelige smykket i dag. Så ville det være flott å vinne livsstillskurset som skal trekkes julaften.

    2. Synd æ bor på feil side av Dovre for å kunne oppleve og se alle de fine butikkene og menneskene du prater om . Så no er det bare å vente på sommere og mulug ferie på andre side av fjellet

    3. Her i familien vil vi absolutt fått utbytte av hovedgaven fordi en av mine ungdommer strever med vekten. Kan ikke utdype noe mer akkurat her 🙂
      God jul

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg