Lekkert fra Boheme

Reklame | Alexis Mote

Boheme har mye lekkert! Jeg liker mye av stilen deres. Alt er nok ikke min stil, men mye er lekkert. Ofte kombinerer jeg andre plagg med plagg fra Boheme. Jeg liker spesielt godt jakkene til Boheme, men har også stilige skjørt og et par overdeler.

Forleden fikk jeg to nye Bohemejakker i nydelige farger. Begge fra Alexis Mote. De er så flotte, og i skikkelig lekre farger. Dere som følger bloggen min vet at jeg elsker farger. Boheme er veldig god på farger, og stilige design. Det er klær som skiller seg ut, og det liker jeg også at klærne mine kan gjøre.

Boheme sommer har mye flott. Du se mye av Boheme sin kolleksjon her : https://www.alexismote.no/merker.php?produsent=10

Den røde, lange jakken med hette er min store Boheme favoritt.  Har to av de fra før. En kremfarget og en brun. De er så gode å ha på seg. Romslige, men sitter likevel så fint. Liker detaljene, fargen. Nydelig rød. Fin jakke som kan brukes som en tynn ytterjakke på våren, eller ha på seg på sommerkvelden. Fin som ” innejakke ” høst og vinter. https://www.alexismote.no/p/overdeler/jakker/boheme-jakke-med-hette

I vår kom det en ny, lekker jakke fra Boheme. En kortere modell en den røde, men så fin! Lekker er den! Fargen er jo også helt nydelig. Rosa, og en rosa farge som jeg virkelig liker, og føler at jeg kler. Linjakken er som sagt en kort modell, men fin å ha en lengre topp, eller singlet under. Hvit for eksempel, i alle fall vår og sommer. Sort når det er høst og vinter. Jakken sitter også så utrolig fint på meg, også i ryggen som er noe av det første jeg sjekker når jeg prøver nye klær. Plaggene må sitte fint i ryggen. Minst mulig valker. Boheme har også bukser i denne fargen, der er singlet, og en supertøff kjole. Den korte jakken kommer også i rødt, og sort i nesten samme modell. Her er den rosa jakken : https://www.alexismote.no/p/overdeler/jakker/boheme-jakke-kort-rosa

Begge jakkene har jeg kjøpt hos Alexis Mote, i nettbutikken deres. Begge jakkene skal med i kofferten når jeg neste uke setter kursen nordover. Da er det ferie, og vi skal til Nordkapp. Vi gleder oss stort til å se den delen av landet, og håper virkelig at været skifter, og at værgudene er på vår side, og lar oss se Nord-Norge i skinnende sol, eller i alle fall i oppholdsvær. Kanskje noen av leserne mine vet om stormotebutikker jeg bare MÅ besøke på min vei nordover. Hvilke butikker finnes i nord?

Ønsker dere en nydelig onsdag. Jeg skal til kiropraktoren med den smertefulle foten. En uke siden trening, og det nærmer seg krise…..skikkelig krise. 

3 kommentarer
    1. Du er nydelig i farger 🌸 likte godt den rosa jakken 👍🏻🌸💕 ha en fantastisk ferie 😃👍🏻

    2. God Nord-Norge ferie
      Var godt fornøyd med stormote butikken på Fagernes som samarbeidet med Nais i Lyngdal med å skaffe meg den Orange skinn-aktige jakken jeg hadde lyst på, men som var kun en igjen av hos Nais, i liten størrelse
      Så jeg anbefaler den. God service, liker når de gidder å stå på litt ekstra for å bidra. Skal finne navn til deg og sende på msg
      Brith Helén Frøysnes

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg