Spennende turklær i store størrelser

Reklame | TwentyFour

Jeg blir så utrolig glad når jeg ser at det blir produsert turklær også i store størrelser. Det betyr så mye at også vi som er en størrelse for stor kan få gode turklær. Det at vi også kan få freshe turklær, det betyr også veldig mye. Man skal ikke så veldig mange år tilbake i tid før det var helt umulig å få turklær i store størrelser. Var man ” heldig ” så fant man kanskje noe man kunne bruke i herreavdelingen, men hvor moro var det som kvinne å gå på tur i herreklær? Når man ikke har riktige klær, så blir heller ikke turopplevelsen slik den bør være. Heldigvis har det skjedd masse på disse årene. Tidligere var turklær kun turklær, men nå er det så masse flotte turklær at man også kan bruke de i hverdagen.

Det å komme seg ut i skog og mark, det er balsam for sjelen. På disse turene kan jeg senke skuldrene, og bare lukke verden ute. I sommer har det ikke vært så mange lange turer. Der kan jeg nok skylde på kombinasjonen varme og kompresjonsstrømper. På de varmeste dagene vi har hatt, så har det vært et mareritt med kompresjon i klasse 3…men etterhvert kommer høsten, og da er målet helt klart at det skal bli mer turer. Da er det også godt å vite at man har gode turklær å ta på seg. Da er heller ikke været en unnskyldning for å bli hjemme.

Twentyfour har designet og utviklet sports og fritidsklær siden 2006, og har hovedkontor og showroom her i Kristiansand. Twentyfour har sett behovet for store størrelser også i turklær, og har nå så smått startet med store størrelser i noen av sine plagg og kolleksjoner. Så kan man ikke forvente at alle plagg skal være i alle størrelser. Man må starte et sted. Man må se behovet, og etterspørselen. Skal vi få et godt utvalg av denne type klær også i store størrelser, så må også vi som bruker store størrelser kjøpe klærne. Det nytter ikke å sitte å klage at ingen produserer klær til oss visst vi ikke griper muligheten som er der. Så vil vi ha et godt utvalg, så må vi også bruke tilbudet som finnes.

At Twentyfour nå produserer noen av sine turklær i store størrelser, det gleder mitt hjerte veldig. Dette har vi ønsket så lenge, og Twentyfour  merker også at de store størrelsene blir fort utsolgt.

Jakken jeg har på meg i dag er en av flere nyheter fra Twentyfour som går opp i store størrelser. Jakken er bare så lekker! Finse heter jakken, og er ei lett jakke i 4-veis stretch med polyestervattering. Den har hette med avtagbar fuskepels som hjelper deg å holde varmen på kalde dager. Jakken har innerkrage og mansjetter i myk rib. Dette er detaljer som jeg liker veldig godt. Jakken er i et vanntett, vindtett og pustende materiale. Den har innstrammingsmuligheter i midjen for en mer feminin fasong.

Finse 2.0 går opp til str. 54, og finnes i tre farger: Mørk rust, blekkblå og skogsgrønn. I den skogsgrønne så går den bare opp til str. 48. De to andre til str. 54. Alle tre fargene er innmari fine. Jakken er virkelig fin, og den er utrolig god å ha på seg. Man føler seg så velkledd i den. Jeg har str. 50 i denne, og synes jakken sitter veldig fint. Du finner jakkene her : https://www.twentyfour.no/twentyfour/530620/finse-20-vattert-jakke-d-m%c3%b8rk-rust-38-varm-og-lett-jakke-til-dame

Jeg har tidligere testet Flåm 2-lags jakke og softshelljakke, og etter å ha testet disse jakkene til Twentyfour, og nå denne jakken i Finse serien, så er jeg mer enn fornøyd. Utrolig gode jakker! De er gode på størrelsene, så her har de truffet utrolig bra. God passform, god bevegelighet, teknisk veldig gode, geniale detaljer som man bare blir så glad i, og så er det veldig fine farger. Jakkene fra Twentyfour  er utvilsomt mine nye jakkefavoritter, og jeg håper Twentyfour  fremover vil produsere enda flere av sine turklær i store størrelser. Jeg gleder meg til å følge kolleksjonene deres fremover. Jeg må også legge til at for menn som bruker store størrelser, så finner man også klær i store størrelser.  Sjekk også ut de andre nyhetene fra Twentyfour . Du finner jakkenyhetene her : https://www.twentyfour.no/dame/overdel/jakker Jeg skal vise flere nyheter på bloggen neste helg. Det er bare å glede seg.

Ta vare på deg selv. Hold deg frisk, og gjør litt nettshopping.

 

2 kommentarer
    1. Hei jeg er på jakt etter turbukser til tømmerstokkene mine. Har dem det. Veldig vanskelig å få tak

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg