Dagen før dagen – en fantastisk nydelig gave deles ut <3

Det er dagen før dagen…jeg kjenner litt på julestemningen. Av og til skulle jeg nok ønske at man kjente på de samme følelsene som man gjorde som barn. Da kriblet det jo av julestemning gjennom hele desember, og når dagen nærmet seg, så var det jo full fest av følelser, og natten før, da klarte man ikke å sove et sekund – sånn føltes det i alle fall 🙂 Jeg har så utrolig mange flotte juleminner fra barndommen, og de er så gode å ta frem. Jeg husker da jeg var ca 10 år, så var det Hollie Hobbie som var det store blant oss jenter. Er det noen som husker Hollie Hobbie? Jeg husker ikke i farten hvordan man skrev navnet hehe, men det skulle være Holly Hobbie på alt…jeg husker jeg hadde brevpapir, og skrivebøker, farger, og tusjer, dagbok, alt med Hollie Hobbie 🙂 Jeg husker at jeg hver jul fikk masse brevpapir. Jeg elsket å skrive brev, og jeg vet ikke hvor mange brevvenner jeg hadde på det meste, men det var sikkert 20-25 stykker. Jeg hadde brevvenner lenge, ei av disse som bor i Trondheim har jeg som venn på Facebook, og det er utrolig moro! I voksen alder, så fikk jeg mailvenner, og noen av disse har jeg fortsatt kontakt med, noe jeg setter umåtelig stor pris på.

Til jul i år, så hadde jeg litt ønsker, men det sier vel mye om tiden vi lever i når vi sliter med å ønske oss noe? Det er sånn i dag at når man ser noe man ønsker seg, så er det ofte ting man kjøper når man ser det, og når jul, og bursdager kommer, så har man egentlig ingenting man ønsker seg….Vi har også alt vi trenger de fleste av oss, og jeg synes det er ille når man ikke har ønsker. Det sier mye om hvilken overflod vi lever i. Jeg skammer meg litt, men samtidig, så er jeg jo glad for at vi lever her vi gjør, og har det gode livet man har….jeg merker at tankegangen min er blitt annerledes de siste årene. Før var jeg mye mer opptatt av materielle goder enn jeg er nå. Jeg måtte ha mer før enn nå, jeg shoppet mer før enn nå. Nå har jeg ikke denne store trangen etter å shoppe nesten bare for å shoppe, eller trangen etter å MÅ ha noe. Jeg er så utrolig fornøyd med det jeg har, og det kan gå lang tid mellom hver gang jeg handler ting til huset, eller meg selv…vel, småting til meg selv blir det kanskje en del av, men ikke så mye av de store tingene som før. Jeg synes det er godt å ha fått ett annet fokus, og jeg tror min mentale jobbing skal ha æren for mye av det + at man nom tenker annerledes etter hvert som årene går. Jeg synes det er en stor seier at jeg heller tar beina fatt, og går på tur enn at jeg bruker timer på kjøpesenteret 🙂

SONY DSC

I dag skal vi åpne den nest siste luken i adventskalenderen vår. Jeg har hatt stor glede av denne kalenderen, og det har vært så moro og kunne dele ut en gave hver dag i desember frem til den store dagen. Jeg har forhåpentligvis gledet mange av leserne med en gave som de vil ha stor glede av. I morgen, på selveste julaften, så trekkes det ut en heldig vinner av et livsstilsendringskurs fra Vita Univers. Jeg skrev litt om dette kurset i går, og kurset trekkes ut blant alle dere som har lagt igjen en kommentar på bloggen min i desember. Ville du satt stor pris på et nettbasert helsekurs? Kanskje kan ett slikt kurs være starten på den reisen du lenge har hatt lyst til å legge ut på?

Vita Univers er et kurs for livsstilsendring og vektreduksjon. Vinneren av julekalenderen får altså et kurs til verdi av 1499,. som går over 8 uker. I tillegg får vinneren også mulighet til å få oppfølging på mail og i hemmelig facebookgruppe. Du vil få all den hjelpen du trenger. 

Vita Univers er tuftet på ny forskning, og omfattende egenerfaring fra Linn Kristins side. Man vet at et kosthold med mindre karbohydrater for mange er den mest behagelige og effektive metoden for å gå ned i vekt. Man velger ikke bort nydelig mat, man spiser til man er mett, man får energi- OG man gå ned i vekt. Du får alt du trenger i Vita Univers i tillegg til personlig oppfølging:

– Nye kursartikler hver uke

– Ukesmenyer

– Handlelister

– Tips & triks

– Følg med på din egen utvikling

– Over 200 nydelige oppskrifter 

-Få hjelp til å velge riktig kosthold for deg

– Bestill hjelp fra våre guruer etter behov 

Varighet: 8 uker

Jeg håper mange synes dette er en flott hovedpremie som vi da trekker julaften. Hva tenker du om premien ? Er dette en premie du kunne hatt lyst til å vinne, og som du ville hatt stort utbytte av? Blir veldig glad for noen kommentarer rundt dette 🙂 Du kan lese mer om Vita Univers her : www.vitaunivers.no . For de av dere som ikke blir den heldige vinneren av helsekurset på julaften, så vil Linn Kristin ha ett super tilbud på sitt helsekurs nettopp på julaften. På julaften kan du få kurset til halv pris, så da betaler du kun 750 kr for dette 8 ukers kurset. Les mer om kurset på Vita Univers sine sider, og kanskje er det dette sparket du trenger for å komme i gang – og halv pris kun på julaften!  Du kan lese mer om Vita Univers også her : https://knowitsor.blob.core.windows.net/vitaunivers/1005/artikkel-med-kjersti-r-sundby-og-vita-univers-i-norsk-ukeblad.pdf og her : http://krs247.no/forbruker/helse-velvaere/helsereisen-som-endte-i-en-grunderhistore-11629/

 

Nest siste luke åpnes i dag, og her er det en virkelig nydelig gave du kan vinne. Bak luke nummer 23, så ligger det ett nydelig smykkesett fra DIZ Smykker! Settet består av ett alldeles nydelig smykke til en verdi av nesten 500 kr, du får ett nydelig armbånd til en verdi av nesten 400 kr, og du får ett flott skjerf som matcher. Jeg elsker Diz sine smykker. De lager så utrolig mye flott, og mye av dette er helt i min stil. Takk til Diz for det nydelige smykkesettet, og jeg gleder meg til å dele dette ut i morgen tidlig! Det er ikke ” alle ” som selger Diz, men du kan finne ut mer om du går inn på hjemmesidene deres. Du finner DIZ her :http://www.dizsmykker.no/ og her : https://www.facebook.com/Dizsmykker/?fref=ts For å være med i trekningen av det flotte smykkesettet, så må du legge igjen en kommentar på bloggen, OG du MÅ legge igjen en epostadresse som jeg kan kontakte deg på.

I går delte vi ut ett nydelig perlekjede fra Snefrids Hus, et perlekjede med ferskvannsperler til en verdi av ca 550 kr. Den heldige vinneren av smykket ble : MONICA KARIN!! Gratulerer så masse, Monica Karin!!! Håper du vil få stor glede av smykket. Jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen 🙂

 

Ha en nydelig dagen før dagen!! 

26 kommentarer
    1. Vita Univers premien hadde vært et herlig påfyll og ny giv til å ta av noen kilo som har kommet på i løpet av noen sykdomsperioder der jeg ikke har fått trent så bra. Livsstilsendring er jo for alltid, og fokuset må alltid være der. Derfor kunne dette gitt ny inspirasjon. Og smykker er jo alltid kjekt så jeg prøver meg igjen. God dagen før dagen! 🎅🎄

    2. Ja takk, jeg vil gjerne være med på trekningen av smykket. 😀
      Hvorfor sluttet en med pennevenner/brevvenner? Er det for posten er for treg eller dyr?
      I går fikk jeg julekort I postkassen og jeg følte meg veldig spesiell for at noen hadde tatt seg tid til å skrive og sende julekort. Skulle gjerne hatt brev/kort ellers i året også. 😀
      Fortsatt fin førjulstid til deg og dine. Se opp for denne karen i natt 🎅

    3. Heidi!
      Ønsker deg og dine en god jul og et godt nyttår!
      Samtidig vil jeg bare si at du er til stor inspirasjon for meg som jobber innen treningsbransjen!!!
      Veldig interessant å følge bloggen din, gleder meg til å følge deg i 2016😊
      Du sprer livsglede Heidi, med dine tanker og opplevelser setter du ord på “følelser” som alle har!!!……om man er en “størrelse for stor” eller “en størrelse for liten”
      Klm lise

    4. Husker best kålhode dokka og den har jeg enda 🙂 Dog uten original klærane. Og brevvenner ja. Savner så det der. Fikk lange omfattende brev fra venner man fikk på ferie rundt i Norge og Danmark. De har jeg også med meg ennå. Og hos meg kribler det ennå. Selv om jeg ikke hadde fått noen gaver i år hvis ikke det var for mamma. Hehe.
      God jul Heidi 🙂

    5. Ja jeg husker mye fra barndommen og ungdomsårene. Samlet også på brevpapir, og det gikk i arv til mine jenter😊 Det var en deilig tid i 70 og 80 årene. Spesiellt rundt juletider. 🎄ble pyntet med mye hjemmelaget , det vil ikke mine barn ha i dag. Litt trist synes jeg, men av og til skal man bøye seg i støvet 😉.
      Jeg sier jatakk til dette flotte gavesettet. Hvis jeg vinner det, vil jeg forære det til min elste datter som vi elsker så utrolig høyt. Hun er en av den største og flotteste gaven vi har i hus til jul. Takker vår herre av at hun er hos oss😊
      Takk igjen Heidi for en utrolig flott blogg. Ønsker deg m/fam og alle dine lesere en velsignet julehøytid. 👼

    6. Å ja .. er veldig interessert i kurset ,så det hadde vært gøy å vinne 🙂 Og smykkene var nydelige . Og julestemningen er på topp .det sitrer i hele kroppen ,går rundt og nynner for meg selv. Gleder meg så enormt mye til å være sammen med familien og ikke minst se reaksjonene på gavene. Og må inrømme at jeg er som et lite barn når det kommer til julegaver. Ønsker deg og dine en virkelig God jul!!!

    7. Riktig god jul til deg.
      Nå må du huske at det er lov til å kose seg i denne tiden 😋
      Jeg syns det har vært veldig hyggelig å lese bloggen din.
      Du inspirerer og gleder og er ærlig.
      Takk til deg for MIN glede.

    8. Du er så flink til å skrive og uttrykke deg. Jeg husker at jeg alltid så frem til brevene jeg fikk av deg. Jeg har de fleste i kjelleren den dag i dag.😄 Tenk at det er nesten 33 år siden!
      Ønsker deg og dine en flott jul.
      Monica

    9. Ett slikt kurs høres helt fantastisk ut.
      Etter jeg sluttet og røyke har vekten bare økt og økt, så det hadde vært perfekt med litt
      ekstra hjelp til å komme igjen 🙂 Så kommer innom i morgen.
      Dette smykke settet er jo bare kjempe vakkert.
      SÅ jeg prøver jammen lykken i dag.
      Jeg vil ønske deg en Riktig GOD JUL
      Jule hilsen
      Linda K

    10. Monica Hammer: Tusen takk for dine ord, Monica! Det var tider det når vi skrev brev til hverandre 🙂 Jeg gledet meg alltid til dine brever også – du skrev alltid så langt, og hadde alltid mye å fortelle om. Jeg storkoste meg med brevene fra deg. Jeg tror også at jeg har spart på brevene…må virkelig rydde på loftet en dag for å se hva som skjuler seg der oppe 🙂 Håper du har hatt noen fine juledager, og at du koser deg!

    11. Janne Sande: Tusen takk for veldig fine ord, Janne! De varmet masse! Takk for at du leser bloggen, og jeg håper du vil gjøre det også inn i det nye året 🙂
      Nyt romjulen!

    12. Lise: Hei Lise!
      Tusen takk for en utrolig flott tilbakemelding fra deg – denne ble jeg utrolig glad for!
      At jeg kan være til inspirasjon for deg som jobber i treningsbransjen er jo ett utrolig flott kompliment å få!
      Takk for at du følger meg, og også vil følge meg på bloggen i det nye året 🙂 Jeg tror 2016 blir ett spennende år hvor mange planer, og mål blir som jeg ønsker.

      De fine ordene fra deg skal jeg gjemme, og ta godt vare på – jeg blir så utrolig glad når mine tanker, og følelser kan bety noe for andre 🙂

      Ha ei nydelig romjul, Lise!

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg